Ei ******** jos joku Niko Nousiainen on TAAS siellä???!! jätkähän on nimenomaa tunnettu BB:stä. Eikai ole tarkoitus että julkkis-BB:ssä on BB-julkkiksia??? Jätkä on ollut jo kahdesti BB:ssä muutenkin. Sai uuden mahiksen kun ei voittanut ekalla kerralla. Vieläkö pitäs kattoa kolmannen kerran samaa naamaa.HUHHU!! ei voi olla takana muutakuin se että sillä on joku sukulainen tai tuttu tuotannossa. Ei ketään muutakaan tuólla tavalla muutoin BB:ssä pyöritettäs yhä uudestaan ja uudestaan....argh. Ja nyt vielä akkakin mukana argh argh....
Julkkis BB ja NIko
maary1
1
116
Vastaukset
- Karlosta69
Mitä se kertoo miehestä joka sinne menee yhä uudestaan? Näkeehän sen jo siitä että kaveri on 7-päivälle antamassa jatkuvasti haastatteluja jne. Julkisuudessa on pysyttävä keinolla millä hyvällä! itseään täynnä se mies on jos kuka..ja näitähän muitakin BB:stä nousseita wanna be julkkiksiä kyllä löytyy.
Toivon itsekin todella että julkkis bb, ei sorru siihen että siellä
ON bb-"julkkuja" ja muita tositv-tähtösiä ostoskanavilta, vaan IHAN OIKEITA JULKKIS HENKILÖITÄ =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604088
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352924Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452107
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3891491Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91278