Asensin tämän muutama päivä sitten kolmosselaimeksi, ja olen aivan otettu:
http://browser.yandex.com/
Erittäin kätevä perusselain, joka päihittää nopeudessa jopa Firefoxin ja Google Chromen.
Yandex Browser
7
713
Vastaukset
- Paavo Sateenkaari
Oikein hyvä ja nopea androidissa ainakin, suosittelen myös.
- FSBselain
Yandex Browser on nykyään Putin Browser.
- Mäntsälä mielessäin
Venäläinen selain. Uutta.
- mainonta vittuun
Onko tuossa mukana samanlaista seurantapasketta mitä Chromessa? En halua, että selailu- ja käyttötottumsutietojani käytetään kohdennettuun mainontaan.
- ap.
Ainakaan tähän mennessä ei ole tullut yhtään mainosta. Ainut mainontaan viittaava piirre on se, että aloitussivuiksi on ehdolla erilaisia kaupallisia sivustoja, mutta niiden tilalle voi helposti vaihtaa omat suosikit.
- samaa maata
"Onko tuossa mukana samanlaista seurantapasketta mitä Chromessa? En halua, että selailu- ja käyttötottumsutietojani käytetään kohdennettuun mainontaan."
On seurantapaskaa, mutta niitä käytetään vain äiti Venäjän etuaseman ajamiseen, kuten Chrome ja IE tekevät USA:n etuaseman varmentamiseksi. Kai se on sama, onko seuranta NSA:n vaiko FSB:n suorittamaa?
- bfbfbfbfjfffjxj
Onpa muuten jouheva ja hyvin toteutettu käyttöliittymä Android-versiossa.
No se ei ollut edes syy ladata. Syy oli se, että kun käyttää pakko-NATattua mobiililaajakaistaa, niin Yandexin turbo-ominaisuus kiertää aiheettomat bannit helposti, kun datan saa kierrätettyä Yandexin palvelimen kautta.
Yksi parhaista mobiiliselaimista koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029