Stag's Head oli paljon parempi.
Ravintola Myöhä, Kuokakkala
13
1395
Vastaukset
- oletmyöhässä
Hemmetin kallis paikka se myöhä. Muuten ihan ok.
- Lajivarmistus
Käykö siellä perussuomalaisia?
- Bar Tender Louis
Surkeita, todella surkeita tapauksia eli kyllä.
- Pysyn kaukana
Aha, siis demaripaikka, ty:n luola.
- juupajuujuuuu
Ainakin on suomenkielinen nimi, plussaa siitä.
- Raamatun baariin
Ei tule kalliiksi kun ei pääse edes sisälle.
- mielipide1
Kaikinpuolin paska baari. Vakioasiakkaita kohdellaan todella huonosti. Taitaa olla myöhällä niin paljon asiakkaita nykyään että eivät jaksa välittää kaikkien mielipiteistä. No onneksi Kuokkalassa on Raama.
- Lord Rama
Raamassa on vällillä hyviä soittajia, muuten en siellä käy. Vähän tosta uusitusta nimestä tulee mieleen jotain Intiaan liittyvää. Miks ne yrittäjät keksii niin typeriä nimiä?
http://bhavanajagat.files.wordpress.com/2009/07/1191874045-hr-249.jpg?w=450- raitis,reipas, rehti
Yhtä tyhmä nimi kuin aikaisempikin. Ilmeisesti nyt halutaan olla (d)ramaattisia. Onhan juopon hieno sanoa, että elämä on yhtä raamaa.
- oeifu
raitis,reipas, rehti kirjoitti:
Yhtä tyhmä nimi kuin aikaisempikin. Ilmeisesti nyt halutaan olla (d)ramaattisia. Onhan juopon hieno sanoa, että elämä on yhtä raamaa.
minkäsniminen siinä aikaisemmin oli?
- Kirkkokaljalle
oeifu kirjoitti:
minkäsniminen siinä aikaisemmin oli?
Birra & Bella se oli joskus.
- Saappaat jalkaan
Vessassa nilkkoihin asti kusta.
- Paska paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223