Radio Suomessa on ensi perjantain ja lauantain, 23- 24.8, välisenä yönä Katri Helena-yö. Ohjelmassa keskitytään ilmeisesti enemmän Katri Helenan kirjottamiin mietelauseisiin, siis melko lailla uuteen puoleen, tokihan mietelauseita oli jo Valon maa-levyn kansilehdessäkin. Toivottavasti mukana on myös Katrin musiikkia, ja mielellään muitakin lauluja kuin niitä kaikkein tutuimpia. Lisätietoa Radio Suomen sivuilta.
Vastaukset 16
- niin kyllästynyt
onneksi on radio Pooki jota voi kuunnella sen ajan
- Kaikesta huolimatta
viitsit lueskella tällaisia juttuja......
- 7 maku
Kiitos vihjeestä "katrin kuuntelija", ollaan kuulolla! Ja tuohon kyllästyneen vätkytykseen se että onneksi Radio pooki soitta paljon myös katri helenaa :)
- Katri-fani
Tosiaankin KIITOS tiedosta, pitää kyllä kuunnella:-):-)
- Pooki 7
Mutta ei koko onneksi yötä !
- kuuntelijat
Hienoa lähetystä juuri nyt. Tulee kuulemma myös Ylke Areenaan.
- Katri-fani
Kyllä vaan, kuulolla täällä ollaan kahvikuppi kädessä:-) Aivan IHANA ohjelma!!!!
- Katri-fani
Katri-fani kirjoitti:
Kyllä vaan, kuulolla täällä ollaan kahvikuppi kädessä:-) Aivan IHANA ohjelma!!!!
Niin meni yö rattoisasti Katri Helenan seurassa, ensi sekunneista viimeiseen sekunttiin:-)
- Pasi K.
Katri-fani kirjoitti:
Niin meni yö rattoisasti Katri Helenan seurassa, ensi sekunneista viimeiseen sekunttiin:-)
Ohjelma kuultavissa tunnin osissa Yle Areenassa 24.9. asti
Linkki: http://areena.yle.fi/radio/2009657 - ressuheluna
Pasi K. kirjoitti:
Linkki: http://areena.yle.fi/radio/2009657Raamatussa kieletään olemasta yhteydessä kuollut henkiin. Siellä itse asiassa sanotaan,että se on saatana joka kuiskaa muka kuollut hengen nimissä. Se Katri heluna on nyt kyllä aivan väärien henkien kanssa tekemisissä,mutta jotsin lohtua hän yrittää saada,
- valoinenkin7
Pasi K. kirjoitti:
Linkki: http://areena.yle.fi/radio/2009657Katri kiitos sinulle kun puhuit niin ihania sanoja yöradiossa. Kuuntelijat sai lohdutusta, iloa, valoa ja rakkautta. Kirjoittaisitko kirjan mitä olet kirjoittanut ylös kun olet saanut viestejä Timolta ja Juhalta. Uskon että hyvin monet ostaisivat kirjan, he jotka ymmärtävät kirjan sanoman. Tuot tuota jo lauluillasi ja toisit vielä kirjanakin. Jooko?
- santtu
sain viestin,että Panu saa kirjat kirjoittaa ei muut
- Katri on ihana
Katrin kirja möisi kuin hunajaa, enemmän kuin Rajalan kirjat yhteensäkään.
- Onnellinen ihminen
Ottamatta kantaa sen enempää kirjoihin kuin henkisiin asioihin, niin laulajana Katri Helena on ihana ja on aina ollut. Kiitos kaikista hienoista lauluista, joita olen saanut vuosien varrella kuunnella ja toivottavasti niitä tulee lisää. Kaikkea hyvää hänen elämäänsä!
- Katri-fani
Onnellinen ihminen kirjoitti:
Ottamatta kantaa sen enempää kirjoihin kuin henkisiin asioihin, niin laulajana Katri Helena on ihana ja on aina ollut. Kiitos kaikista hienoista lauluista, joita olen saanut vuosien varrella kuunnella ja toivottavasti niitä tulee lisää. Kaikkea hyvää hänen elämäänsä!
Niinpä, samaa mieltä:-D:-D:-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82846
- 95833
- 79731
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707- 76639
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35611
- 44598
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25477Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427