luin jostain että Muodoslompoloon on perustettu uusi kauppa joskus 2008. onkohan vielä toiminnassa?
olisi kiva saada tietää myös aukioloajat ja käykö siellä eurot?
Muodoslompolo
6
664
Vastaukset
- jaakko Lapland
2010 kävin Muodoslompolossa ja kyllähän siellä raitilla kökötti edelleen submarket. Aukioloajat taisivat olla päiväkohtaisia eurot kävivät seteli valuuttaana ja kruunut kolikkoina.
- promarket
Eihän tuossa hurrien pikku marketissa ole yhtään mitään. Ruottin rajalla on isompi marketteja Karesuvando, Kaunisjoensuu, Övertorneå ja Haparanda. Noissa kaupoissa on sitten jo jotain ostettavaakin.
- olet oikeassa
promarket kirjoitti:
Eihän tuossa hurrien pikku marketissa ole yhtään mitään. Ruottin rajalla on isompi marketteja Karesuvando, Kaunisjoensuu, Övertorneå ja Haparanda. Noissa kaupoissa on sitten jo jotain ostettavaakin.
Ei siellä Muodoslompolon kaupassa ole oikeastaan mitään ja jos onkin niin se on jo nähnyt parastaennen päivän. Itse käyn yleensä Kaunisjokisuun supermarketissa kun rajan pinnasta ajelen.
- Paakarin-Maire
Itse kun käyn pienellä paikkakunnalla kuten Muodoslompolossa tapaan käydä kaupassa ja ostaa jonkun käyttötavaran. ellaisen jota käytän jsein ja muistan vierailun. Mun lantit auttavat osaltaan säilyttämään kaupan paikkakunnalla. Kauppa on osoitus elämästä, kohtauspaikka kylässä.
Lompolossa on kiva käydä!
- Aapo2
Nämä tiedot ovat vanhentuneita. Syksyllä viime vuonna Susann Svennemyr muutti kotipaikalleen Muodoslompoloon ja otti vastuun aikaisemmin kyläläisten yhteisvoimin ylläpitämästä kaupasta. Kauppaa on uusittu ja valikoimaa laajennettu, joten kannattaa käydä jos siellä päin liikkuu. Jotkut tuotteet ovat rajan länsipuolella edullisempia. Ei sentään Prisman tai Citymarketin luokkaa, mutta eipä Muodoslompolokaan mikään suurkaupunki ole.
https://sv-se.facebook.com/susannsLanthandelAB- Jujutsy
Mikä tämä ranskalainen safariyritys oli, mihin se katosi, 5km kaupalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014748Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242489HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231669
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101183- 121055
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823