Haluaisin nauhoittaa sähköpianoa ja laulua, mutta miten tämä tapahtuu? Ohjelma nauhoittaa ainoastaan noin puolen minuutin pätkän. Olen venyttänyt sitä yläosassa olevaa palkkia, mutta ei auta. Ei onnistu nauhoittaa edes kahta peräkkäistä raitaa. Ei nauhoituksen jälkeen soita toista. Laulu mikrofonin kanssa ei onnistu. Thomann myi interfacen, joka liitetään usb-kaapelilla tietokoneeseen, mutta minun acer aspire ohjekirjan mukaan mikrofoni liitetään tuohon paikkaan, missä on mikrofonin kuva. Jokatapauksessa laulu ei onnistu mikrofonin kautta vaan ottaa äänen audiona ja kun olen ensin nauhoittanut soiton ja sitten laulun ja kuuntelen ne, niin ne menee hieman eri tahdissa. Nauhoja tietty voi siirrellä. Mutta miten nauhoitetaan ylipäänsä enemmän kuin puoli minuuttia?
Suomenkielinen ohjekirja on täyttä hepreaa, sen verran kuitenkin ymmärrän, että näihin kysymyksiin en saa sieltä vastausta. Englanninkielisestä ohjekirjasta tuskin mitää selvää saan ja tuessa eivät osanneet neuvoa mitään, kun aluksi en saanut pianoakaan menemään midikaapelia pitkin. Yritin sen verran moneen kertaan kysyä asioita, mutta kun ei mennyt ollenkaan jakeluun, niin en sinne lähetä enää yhtäkään lisäkysymystä.
Osaisiko joku auttaa?
Magix music maker mx / sähköpianon ja laulun nauhoitus
avuton2
0
171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126