Haluaisin nauhoittaa sähköpianoa ja laulua, mutta miten tämä tapahtuu? Ohjelma nauhoittaa ainoastaan noin puolen minuutin pätkän. Olen venyttänyt sitä yläosassa olevaa palkkia, mutta ei auta. Ei onnistu nauhoittaa edes kahta peräkkäistä raitaa. Ei nauhoituksen jälkeen soita toista. Laulu mikrofonin kanssa ei onnistu. Thomann myi interfacen, joka liitetään usb-kaapelilla tietokoneeseen, mutta minun acer aspire ohjekirjan mukaan mikrofoni liitetään tuohon paikkaan, missä on mikrofonin kuva. Jokatapauksessa laulu ei onnistu mikrofonin kautta vaan ottaa äänen audiona ja kun olen ensin nauhoittanut soiton ja sitten laulun ja kuuntelen ne, niin ne menee hieman eri tahdissa. Nauhoja tietty voi siirrellä. Mutta miten nauhoitetaan ylipäänsä enemmän kuin puoli minuuttia?
Suomenkielinen ohjekirja on täyttä hepreaa, sen verran kuitenkin ymmärrän, että näihin kysymyksiin en saa sieltä vastausta. Englanninkielisestä ohjekirjasta tuskin mitää selvää saan ja tuessa eivät osanneet neuvoa mitään, kun aluksi en saanut pianoakaan menemään midikaapelia pitkin. Yritin sen verran moneen kertaan kysyä asioita, mutta kun ei mennyt ollenkaan jakeluun, niin en sinne lähetä enää yhtäkään lisäkysymystä.
Osaisiko joku auttaa?
Magix music maker mx / sähköpianon ja laulun nauhoitus
avuton2
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076