Älkää hölmöt ottako opintolainaa -.- Velkaa joka ei tunnu samalta kuin esimerkiksi asuntolaina, maksaisit omaa kaunista asuntoasi pois, toisinkuin opintolaina.
Opintotuki on niin vähän ja sossukin ottaa lainan tueksi vaikkei sitä ota. Miksi ei protestoida kunnolla yhteiskuntaa vastaan ja kaikki opiskelijat menisivät joukolla varastamaan kaupoista opintolainan eli 300 e edestä tavaraa, ja mahdolliset sakot voitaisiin polttaa julkisesti torilla, tai eduskuntatalon edessä.
Joukolla protestoimaan tukien vähyyttä!!!
2
146
Vastaukset
- juuh
torilla tavataan!!!1
- erherherh
Miksi pelkäätte opintolainaa. Jos ei voi maksaa niin sen saa anteeksi. Itse sain 17000 euron opintolainat anteeksi. Pankki irtisanoi lainan ja sitten se siirtyi Kelan hoitoon. Sieltä kirje jossa tiedusteltiin mitä tehdään ja miksi en ole maksanut opintolainaa pois.
No minä vapaamuotoisella kirjeellä kerroin " Minulla ei ole rahaa, tai omaisuutta maksaa pois opintolainaani. Olen kyllä sitä lyhentänyt ja korkoja maksanut. Enempään en pysty. "
Sitten sieltä tuli kirje " Päätös opintolainanne on maksettu korkoineen pankille ja teille ei koidu tästä mitään jatko seuraamuksia. "
Niin.... työkyvyttömyyden tuo vaatii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752