Oon siis erittäin kiinnostunut aloittamaan tän lajin joka tuntuu mulle mieleiseltä ja tarpeeks haastavalta. Mulla on vaan yks ongelma :D en tajua noista pyöristä mitään, mikä on parempi kun toinen yms. Auttakaa toki jos jaksatte raapustaa! Myös hintatasoa ois kiva tietää, en kaipaa mitään 12 vuotiaita jonneja kertomaan presidentti faijansa 3 000 000 euron budjetista ihanan nuuskahuuli pojunsa harrastukseensa, vaan ihan realistisia ja asiallisia vastauksia. Käytetyt kamat kelpaa paremminkin kuin hyvin. Oon siis 14-vuotias tyttö jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Motocrossin aloittaminen..
Biittijonne
3
291
Vastaukset
- Ex krossi
Sun kannattaa kattoo joku vähän vanhempi krossi ens alkuun koska ne on oikeesti usein kunnostettu ja hinta taso on varmaan jostain muutamasta satasesta ylöspäin ja noi pari vuottavanhat kisapelit on yleensä aika loppuun ajettui
- Ai jaa.
Älä nyt mene ostamaan missään tapauksessa mitää alle 2005 vuosimalista.
Tai et kerkiä ajelemaan yhtään.
Pyörä tallissa pukilaa ja- Rohkeesti vaan
2000-3000€ 85/125cc Yamaha, Honda tai KTM. Pyörään tietysti vaikuttaa oma pituutesi ym. josta et viestissäsi kertonut.
Käy katsoo ja kyselee radalla, ei ne pure. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819