Millä tavalla olette opettaneet sheltin sisäsiistiksi? Ja miten kauan siinä yleensä menee uroksilla/nartuilla? :)
Kiitos vastauksista jo etukäteen
Sheltin sisäsiistiksi opettaminen
2
184
Vastaukset 2
- hgjhgkh
Pentu oli lähes sisäsiisti jo luovutusikäisenä. Ramppasimme siitä huolimatta pihalla leikkihetkien, torkkujen ja ruuan jälkeen. Jos pentu alkoi kierrellä talossa, niin pihalle mars.
Ensimmäisen kerran uuteen kotiin tullessaan uros panikoi ja väänsi pökäleet eteiseen. Täysin sisäsiisti se oli jo... 4 kk ikäisenä? - Sanna671
Koirat niin yksilöitä.. Meidän 11kk uros sheltti vieläkin pissii ja kakkii sisälle lähes päivittäin. Eikä ole kyse siitä etteikö koiraa käytettäisi ulkona. 5 henkilöä käyttää koiraa lenkillä. Tietäisikö joku jonkun esim suihkeen joka haisisi koran nenään niin ettei siihen paikkaan lorotella. Siinä tietty riskinsä, koiramme tekee tarpeensa vain eteiseen, en haluaisi että muuttuu niin että tekee sohvalle ja sänkyyn. Pidätyskyky on olemassa. Ja kokoajan mennyt parempaan suuntaan, toivon ain että talvi ei vie taas takapakkia koiramme kun ei ole se rohkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470