Vastaukset 6
- rallatirei
Kellä onni on se onnen kätkeköön. Onneksi äänestin perussuomalaista ja äänestän jatkossakin. Ei yksi mätä omena koko koria pilaa. Näinhän sitä sanotaan mamujen rikoksistakin.
- pipaa
ppp
- Aivan niin:.
.
"Tässä maassa ei ole * ikinä * lahjottu kaljoilla ketään"
.- 100 akka
Onpa.
- Niinpäs onkin:.
100 akka kirjoitti:
Onpa.
.
Mutta muilla puolueilla sitä ei olekaan laskettu rikolliseksi toiminnaksi vaikka olisi pitänyt
.
- oikeuslaitos persuun
.
Onko oikeuslaitoskin persuuntumassa
Oikeus: Perussuomalaisen jakamat vaaliviinapullot eivät olleet lahjontaa
"Pienten viinapullojen jakelu äänestäjille ilmaiseksi vaalitilaisuudessa on pullakahviin verrattavaa tarjoilua. Tähän tulokseen tuli Hyvinkään käräjäoikeus vapauttaessaan perussuomalaisten hyvinkääläisen kuntapoliitikon vaalilahjontasyytteestä.
Vaalitilaisuuksissa jaetaan kahvia, pullaa ja hernekeittoakin
Hyvinkään käräjoikeus ei yhtynyt näkemykseen vaalilahjonnasta. Tiistaisessa oikeudenkäynnissä kuultiin yhtä todistajaa. Hänen mukaansa likööripullot olivat halukkaiden saatavissa muun tarjoilun yhteydessä.
Viinan saamiseen ei todistajan mukaan liittynyt mitään ehtoja tai painostusta eikä tarjoilun saajia eroteltu.
Oikeuden mukaan vaalitilaisuuksissa äänestäjille annetaan erilaisia etuja kahvi-, pulla- ja hernekeittotarjoilun muodossa. Näin ollen pienien, halpojen likööripullojen jako vaaliteltassa ei ole rikosoikeudellisesti moitittavaa, epäasiallista tai paheksuttavaa vaikuttamista.
Valtio joutuu maksamaan oikeudenkäyntikulut"
http://yle.fi/uutiset/oikeus_perussuomalaisen_jakamat_vaaliviinapullot_eivat_olleet_lahjontaa/6942374
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398