Proairsoft.comilla kaikki kunnossa?

Ihmettelevä asiakas

Elikkä olen vuosikausia ollut proairsoftin asiakas ja tilaukset ovat sujuneet hyvin. Nyt tilasin tuotteita yli kuukausi sitten ja mitään ei ole kuullunut. E-mailiin kyllä tilausvahvistus saapui normaalisti ja sen jälkeen ei mitään. Tilaus luvattiin lähettää 1-3 päivässä, nyt viides viikko menossa. Sähköpostia olen viikottain laittanut...ei mitään vastausta. Onko kenelläkään muulla samankailtaisia kokemuksia? Kun kuitenkin tähän saakka kaikki on toiminut hyvin.

13

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posti...?

• Ihmettelevä asiakas

Mietin että olisiko posti jotenkin ryssinyt homman, mutta tuo sähköposteihin ja yhteydenottopyyntöihin vastaamattomuus ihmetyttää. Varmistuksena vielä olen maksanut aina tuotteet ajallaan ja tuohon firmaan rahaa on uponnut kevyesti 1000€

• Posti tuppaa hukkaamaan noita paketteja.

• Ihmettelevä asiakas

Joo postilla on tapana välillä hukata paketteja, mutta kun proairsoftilta ei ole tullut edes vastausta onko koko pakettia edes lähetetty. Se tässä on ihmettelyn aiheena.

• Ihmettelevä asiakas

Jaahas paketti saapui postissa sitten tänään, tiedä sitten kannattiko täällä valittaa asiasta.

• JIHAD!

Kannatti, sillä proairsoftin myyjä stalkkaa täällä ja nähtyään valituksesi hän pisti asioihin vauhtia. :D

• vuosimatkoilla
        JIHAD! kirjoitti:

Kannatti, sillä proairsoftin myyjä stalkkaa täällä ja nähtyään valituksesi hän pisti asioihin vauhtia. :D

Kaverilla sama ongelma paketti proairsoftista ollu jo matkalla huiman vuoden

• Kyseliä

Miten on mahdollista että se tuli postissa kun proairsofthan lähettää paketit matkahuollon kautta

• BUSTED!

• SEALS

Mikä siinä on että aina kaikki on kaverilla? :DDD

• Eetux

Jep, "mun kamulla on toi ase, meni rikki heti!1111"

• KD-90

MUOVISOTILAS ON PAREMPI KUI PRO AIRSOFT MUT OSTAN SIELTÄ SNAIPPERIN VAIKKA WWW.KUULAPURKKI.FI SIEL VASTA THOMPSON M1E1 ON HALPAA JA KAIKKI MUUKI JA THOMPSONIT MAKSAA ALLE 100 E MUT PRO AIRSOFT ON HYVÄ SILTI!

• ihopeihelp

Mulla oli sama ongelma meni joku 2kk ko tilasin osko ollu cyman m14. Sittenkun se jumittui totaalisesti pöydälleni päivän aikana ja lähetin se takaisin meni 2 viikkoa ja sitten tuli rahat takaisin. Aika monella ollu samanlaisia ongelmia? väittävät kuulemma että kiireitten takia :D kai sielä on joku laiska tyyppi hommisa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4472
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2471
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      325
      2453
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      155
      2351
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      192
      2198
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      483
      1213
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1128
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      1040
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      933
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      92
      898
    Aihe