Proairsoft.comilla kaikki kunnossa?

Ihmettelevä asiakas

Elikkä olen vuosikausia ollut proairsoftin asiakas ja tilaukset ovat sujuneet hyvin. Nyt tilasin tuotteita yli kuukausi sitten ja mitään ei ole kuullunut. E-mailiin kyllä tilausvahvistus saapui normaalisti ja sen jälkeen ei mitään. Tilaus luvattiin lähettää 1-3 päivässä, nyt viides viikko menossa. Sähköpostia olen viikottain laittanut...ei mitään vastausta. Onko kenelläkään muulla samankailtaisia kokemuksia? Kun kuitenkin tähän saakka kaikki on toiminut hyvin.

13

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posti...?

    • Ihmettelevä asiakas

      Mietin että olisiko posti jotenkin ryssinyt homman, mutta tuo sähköposteihin ja yhteydenottopyyntöihin vastaamattomuus ihmetyttää. Varmistuksena vielä olen maksanut aina tuotteet ajallaan ja tuohon firmaan rahaa on uponnut kevyesti 1000€

    • Posti tuppaa hukkaamaan noita paketteja.

    • Ihmettelevä asiakas

      Joo postilla on tapana välillä hukata paketteja, mutta kun proairsoftilta ei ole tullut edes vastausta onko koko pakettia edes lähetetty. Se tässä on ihmettelyn aiheena.

    • Ihmettelevä asiakas

      Jaahas paketti saapui postissa sitten tänään, tiedä sitten kannattiko täällä valittaa asiasta.

      • JIHAD!

        Kannatti, sillä proairsoftin myyjä stalkkaa täällä ja nähtyään valituksesi hän pisti asioihin vauhtia. :D


      • vuosimatkoilla
        JIHAD! kirjoitti:

        Kannatti, sillä proairsoftin myyjä stalkkaa täällä ja nähtyään valituksesi hän pisti asioihin vauhtia. :D

        Kaverilla sama ongelma paketti proairsoftista ollu jo matkalla huiman vuoden


      • Kyseliä

        Miten on mahdollista että se tuli postissa kun proairsofthan lähettää paketit matkahuollon kautta


      • BUSTED!

    • SEALS

      Mikä siinä on että aina kaikki on kaverilla? :DDD

      • Eetux

        Jep, "mun kamulla on toi ase, meni rikki heti!1111"


    • KD-90

      MUOVISOTILAS ON PAREMPI KUI PRO AIRSOFT MUT OSTAN SIELTÄ SNAIPPERIN VAIKKA WWW.KUULAPURKKI.FI SIEL VASTA THOMPSON M1E1 ON HALPAA JA KAIKKI MUUKI JA THOMPSONIT MAKSAA ALLE 100 E MUT PRO AIRSOFT ON HYVÄ SILTI!

    • ihopeihelp

      Mulla oli sama ongelma meni joku 2kk ko tilasin osko ollu cyman m14. Sittenkun se jumittui totaalisesti pöydälleni päivän aikana ja lähetin se takaisin meni 2 viikkoa ja sitten tuli rahat takaisin. Aika monella ollu samanlaisia ongelmia? väittävät kuulemma että kiireitten takia :D kai sielä on joku laiska tyyppi hommisa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe