Elikkä olen vuosikausia ollut proairsoftin asiakas ja tilaukset ovat sujuneet hyvin. Nyt tilasin tuotteita yli kuukausi sitten ja mitään ei ole kuullunut. E-mailiin kyllä tilausvahvistus saapui normaalisti ja sen jälkeen ei mitään. Tilaus luvattiin lähettää 1-3 päivässä, nyt viides viikko menossa. Sähköpostia olen viikottain laittanut...ei mitään vastausta. Onko kenelläkään muulla samankailtaisia kokemuksia? Kun kuitenkin tähän saakka kaikki on toiminut hyvin.
Proairsoft.comilla kaikki kunnossa?
13
171
Vastaukset
Posti...?
- Ihmettelevä asiakas
Mietin että olisiko posti jotenkin ryssinyt homman, mutta tuo sähköposteihin ja yhteydenottopyyntöihin vastaamattomuus ihmetyttää. Varmistuksena vielä olen maksanut aina tuotteet ajallaan ja tuohon firmaan rahaa on uponnut kevyesti 1000€
Posti tuppaa hukkaamaan noita paketteja.
- Ihmettelevä asiakas
Joo postilla on tapana välillä hukata paketteja, mutta kun proairsoftilta ei ole tullut edes vastausta onko koko pakettia edes lähetetty. Se tässä on ihmettelyn aiheena.
- Ihmettelevä asiakas
Jaahas paketti saapui postissa sitten tänään, tiedä sitten kannattiko täällä valittaa asiasta.
- JIHAD!
Kannatti, sillä proairsoftin myyjä stalkkaa täällä ja nähtyään valituksesi hän pisti asioihin vauhtia. :D
- vuosimatkoilla
JIHAD! kirjoitti:
Kannatti, sillä proairsoftin myyjä stalkkaa täällä ja nähtyään valituksesi hän pisti asioihin vauhtia. :D
Kaverilla sama ongelma paketti proairsoftista ollu jo matkalla huiman vuoden
- Kyseliä
Miten on mahdollista että se tuli postissa kun proairsofthan lähettää paketit matkahuollon kautta
- BUSTED!
Kyseliä kirjoitti:
Miten on mahdollista että se tuli postissa kun proairsofthan lähettää paketit matkahuollon kautta
- SEALS
Mikä siinä on että aina kaikki on kaverilla? :DDD
- Eetux
Jep, "mun kamulla on toi ase, meni rikki heti!1111"
- KD-90
MUOVISOTILAS ON PAREMPI KUI PRO AIRSOFT MUT OSTAN SIELTÄ SNAIPPERIN VAIKKA WWW.KUULAPURKKI.FI SIEL VASTA THOMPSON M1E1 ON HALPAA JA KAIKKI MUUKI JA THOMPSONIT MAKSAA ALLE 100 E MUT PRO AIRSOFT ON HYVÄ SILTI!
- ihopeihelp
Mulla oli sama ongelma meni joku 2kk ko tilasin osko ollu cyman m14. Sittenkun se jumittui totaalisesti pöydälleni päivän aikana ja lähetin se takaisin meni 2 viikkoa ja sitten tuli rahat takaisin. Aika monella ollu samanlaisia ongelmia? väittävät kuulemma että kiireitten takia :D kai sielä on joku laiska tyyppi hommisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172324Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2331972Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071782Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021451Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481346Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551217Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1791153- 941100
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.149970Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14911