Mitään niin hirveää kuin koiranlihabisnes tuskin löytyy maan päältä. Esimerkiksi Etelä-Koreassa kidutetaan ja tapetaan 7000 koiraa päivässä, jonka jälkeen ne päätyvät ravintoloiden pöydille. Kidutuksen uskotaan tekevän lihasta maukkaampaa.
Katsokaapa seuraavia linkkejä - tuskinpa tekee ihan heti mieli maistaa paikallisia herkkuja tai edes matkustaa kyseisiin Aasian maihin (Etelä-Korean lisäksi esim. Kiina ja Vietnam).
www.koreandogs.org
www.notodogmeat.com
Etelä-Koreassa kidutetaan, tapetaan ja syödään koiria
10
2050
Vastaukset
- dfvgb
Kanariansaaret on hyvä paikka.
- Kooreen
Etelä-Korea on niin kehittynyt maa, että en oikein jaksa uskoa noihin koiransyöntitarinoihin. Ehkä jostain marginaaliryhmästä voi löytyä noita koiran syöjiä, mutta taatusti yli 90 % ei söisi sitä. Itse en ole mikään korealaisen ruuan ystävä, vaikka olenkin viettänyt lomiani siellä ,jotenkin se on köyhempi versio japanilaisesta ruuasta.
- K-pop fann
Kooreen kirjoitti:
Etelä-Korea on niin kehittynyt maa, että en oikein jaksa uskoa noihin koiransyöntitarinoihin. Ehkä jostain marginaaliryhmästä voi löytyä noita koiran syöjiä, mutta taatusti yli 90 % ei söisi sitä. Itse en ole mikään korealaisen ruuan ystävä, vaikka olenkin viettänyt lomiani siellä ,jotenkin se on köyhempi versio japanilaisesta ruuasta.
Juu, itse olen kyl kuullut, että ainoastaan 2 prosenttia maan väestöä syö koiran lihaa, et juu...
- Bobby808
Koreassa syodään koiranlihaa mutta ei todellakaan paljoa. Ja ihan samanlaista kiduttamista kaikki lihatuotanto on, oli mika maa vaan
- Yes please
Ilman muuta tuota lautaselle seuraavalla reissulla, vähän tuo rabies huolestuttaa, mutta elämä on riskejä täynnä. Lepakkoja onkin tullut syötyä Aasian ressuilla, tulee strong Mojo koko yöksi...
Täytyy viedä nyt koirat iltapisulle, noistakin saa sitten joskus hyvät rukkaset perheen pienemmille, kun se aika koittaa. - Boycott_Asia
Niinkö? http://www.youtube.com/watch?v=3uR8R8Mu70Q#t=1793
Talviolympialaiset järjestetään Etelä-Korean Pyeongchangissa. Maassa jossa koirien ja kissojen turkis- ja lihatuotanto on hyväksyttävää. Koirat tapetaan lajitovereidensa katsellessa hakkaamalla, sähköllä, polttamalla tai hirttämällä. Sanotaan että rääkätyn eläimen liha on parempaa. Olisitko ystävällinen ja kirjoittaisit olympiakomiteaan boikoivasi tapahtumaa ja etelä-koreaa kunnes hallitus kieltää häpeällisen turkis- ja lihakaupanteon. Sivulla on lisätietoja ja videoklippi asiasta etenemiseksi.
http://www.change.org/petitions/boycott-pyeongchang-2018-winter-olympics-in-south-korea-a-dog-eating-nation - ueertrterer
Koirat ovat pääosin vittumaisia otuksia, haukkuvat ja pahimmassa tapauksessa purevat. Irrallaan olevat koirat pitäisi kaikki myydä korealaisiin ravintoloihin.
" Koirat tapetaan lajitovereidensa katsellessa hakkaamalla, sähköllä, polttamalla tai hirttämällä. "
Ihan yhtä lailla noissa maissa siat ja lehmätkin kärsivät, miksei se kiinnosta ketään?
Niin, aivan. Lehmät ja siat eivät ole söpöjä eikä niitä mielletä lemmikeiksi, niinpä niiden kiduttaminen ei teitä haittaa. Säälittävät tekopyhät idiootit, niin kauan kuin syötte itse lihaa ei teillä ole mitään oikeutta tuomita korealaisten koiransyöntiä. Koira ei ole mitenkään lehmiä ja sikoja älykkäämpi tai tärkeämpi eläin. - y3u3wioi
Sama Kiinassa.
https://www.youtube.com/watch?v=589NAoC9Q6Y Koira on ihan hyvää, mutta tietysti noissa maissa matkustaessani arvostaisin sitä, jos olisi tarjolla myös Onnellisen Koiran Lihaa.
Kuluttajien valinnat ja ostokäytös ohjaa markkinoita myös siellä.- 3254534
Itse olisin eteläkoreassa mielelläni maistanut koiraa jos vain olisi löytynyt. Mutta aika hyvin piilotettu mielensä pahoittavilta turisteilta.
Ei koiran syöminen eroa mitenkään sian, naudan tai kanan syömisestäkään. Tekopyhää syödä muuta lihaa mutta vastustaa koiran syömistä. Eläimiä tunteineen ne kaikki ovat. Kidutusta en toki hyväksy mutta tuo että "uskotaan kidutuksen tekevän lihasta maukkaampaa" nyt vain on eläinaktivistien keksimää huuhaata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125855Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323977- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182956Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502007Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881974- 1411758
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391705Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881539