Mulla meni pari päivää sitten ulkoinen kovalevy jotenkin epäkuntoon, kun tallensin sille videon. Kovalevyltä ei ole poistunut mitään tietoja, sillä siitä näkee, että siitä on käytössä sen verran kuin pitäisikin, mutta mitään tiedostoja ei voi nähdä, kun kovon aukaisee koneella. Paitsi Adobe Bridgellä, jossa kaikki tiedostot on CHK-muotoa, ja joka sitten kaatuu aina vähän päästä kun on siellä sen kovalevyn aukaissut.
Elikkä kovo meni tuollaiseksi, kun yritin renderöidä sinne kolmetuntisen videon, jonka olin editoinut Adoben Premiere prolla. Kovo on formatoitu fat32:ksi(koska apple), eli sinne voi ladata maks. 4 gt tiedostoja? Luulisin että ongelma johtuukin juuri siitä, että menin epähuomiossa tallentamaan sen videon kyseiselle kovalevylle.
Onko tällainen vika mahdollista korjata itse esim. jollakin softalla?
Kovo vähä jumissa
jmällinen
1
107
Vastaukset
Fat32 tukee maxsimissaan 4 Gt tiedoston siirtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446