Moi. Oon sellane norm vuotias tyyppi jonka kaverit riitelee ihan hirveesti. Luokassa on yks ihan hirvee drama queen. Se sitte valitsee bestiksen ilmasta ja vips jee ollaan besuja! Sitten se epäonnekas joka on valittu haluu vähän erota tilanteesta nii draama queen sanoo et en anna ikinä anteex sulle. Se on ihan hiton lapsellista. Lisäks se vaan sit lähettelee surunaamoja ja sanoo et se itke yms. Tää aiheuttaa mulle paineita. Välitän liikaa ystävistäni. Onko kellään sama tilanne?
Kaverit riitelee minä kärsin
3
225
Vastaukset
- SamaTilanneVähän
Mulla on vähän sama tilanne! Paitsi että mun 2 kaverii haluis olla mun kaa mut ne ei voi olla yhes ja en voi jättää ketään yksin Nii sit joudun aina oleen yksin kun en oo kummankaa
- Elämä on
Eli onko drama queen sun kaveri? Jos on niin sano sille suorat sanat äläkä kaunistele ja hommaa luokastasi kunnon kavereita.
Ja SamaTilanneVähän, sano kavereilles et oppikaa tulemaan toimeen keskenänne tai olkoot ilman sua. Kyllä löytyy uusiakin kavereita. Voit myös yrittää kavereitas tulemaan toimeen
Tsemppiä kummallekkin :) - Kertokaaaa
Tiiän tää on tosi vanha, mutta mun kolme kaveria oli suuttuneet toisille jostain whatsappissa meiän ryhmässä. (Mä en siis ollut paikalla vaan aamulla huomasin) Lopulta toi noitten riita päättt siihen et 2 niistä poistu siitä ryhmästä.
Ja mähän en oo riidoissa noista kenenkään kanssa vaan ne kolme ovat keskenään. En kuitenkaan halua että ne riitelee tai ei ole väleissä.... Mitä pitäis tehä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791