Kaverit riitelee minä kärsin

thatone1

Moi. Oon sellane norm vuotias tyyppi jonka kaverit riitelee ihan hirveesti. Luokassa on yks ihan hirvee drama queen. Se sitte valitsee bestiksen ilmasta ja vips jee ollaan besuja! Sitten se epäonnekas joka on valittu haluu vähän erota tilanteesta nii draama queen sanoo et en anna ikinä anteex sulle. Se on ihan hiton lapsellista. Lisäks se vaan sit lähettelee surunaamoja ja sanoo et se itke yms. Tää aiheuttaa mulle paineita. Välitän liikaa ystävistäni. Onko kellään sama tilanne?

3

286

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamaTilanneVähän

Mulla on vähän sama tilanne! Paitsi että mun 2 kaverii haluis olla mun kaa mut ne ei voi olla yhes ja en voi jättää ketään yksin Nii sit joudun aina oleen yksin kun en oo kummankaa

• Elämä on

Eli onko drama queen sun kaveri? Jos on niin sano sille suorat sanat äläkä kaunistele ja hommaa luokastasi kunnon kavereita.

Ja SamaTilanneVähän, sano kavereilles et oppikaa tulemaan toimeen keskenänne tai olkoot ilman sua. Kyllä löytyy uusiakin kavereita. Voit myös yrittää kavereitas tulemaan toimeen

Tsemppiä kummallekkin :)

• Kertokaaaa

Tiiän tää on tosi vanha, mutta mun kolme kaveria oli suuttuneet toisille jostain whatsappissa meiän ryhmässä. (Mä en siis ollut paikalla vaan aamulla huomasin) Lopulta toi noitten riita päättt siihen et 2 niistä poistu siitä ryhmästä.
      Ja mähän en oo riidoissa noista kenenkään kanssa vaan ne kolme ovat keskenään. En kuitenkaan halua että ne riitelee tai ei ole väleissä.... Mitä pitäis tehä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      88
      843
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      774
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      603
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10