Joko entinen F1-kuski on vetäytynyt eläkepäiville vai vieläkö elättelee toiveita uudesta F1 pestistä ?
Suomen nopein Heikki
9
146
Vastaukset
- Kova nainen
Testikuski ja miljoonat kahisee Suomussalmen Osuuspankin tilillä.
- olet junqvist
Sulla on Suomen nopein käsi.
- jatsii
Vain nimimerkki jokken joll on junkkaaja. Muita ei Kajaanista löydy.
- vruuuum
Jospa Heikki vielä kuskinpaikan saisi
- 5465
j.pennanen on suomen nopein mällit lentää 5 sekunnissa.
- 5466
Puhut väärästä henkilöstä. Se on nimimerkki jokken joll jota tuo junkkaaminen kiinnostaa jo sairaalloisesti. Aina sama junkkaamisen tarjoaminen hänellä joka paikkaan. Välillä jopa eri nimimerkeillä. Harvoin tapaa nuin yksioikoista tapausta jolla ei ole kuin yksi asia mielessä, junkkaaminen.
- jokken joll
Sä oot suomen nopein junkaaja.
- jokken joll
Siis minä OLEN maailman npopein junkkaaja.
Junkkaan aina ja joka paikassa.- jokken joll
Siis nopein junkkaaja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737