Microsoft-tili

?+?

Siis voiko tuon tilin nimeksi laittaa mitä tahansa, vaiko vain esim. @live.com-päätteisen "nimen"? Voiko/kannattaako tilin nimeksi laittaa nykyistä gmail-osoitetta?

Lumia 520-puhelinta ottamassa käyttöön, en ymmärrä tuota microsoft-tiliä alkuunkaan!!??

5

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

      Jos ymmärsin oikein niin sinulla ei vielä ole Microsoft-tiliä? Nyt kun lähdet sitä luomaan niin voit siinä yhteydessä käyttää mitä tahansa sähköpostiosoitetta. Vaikka sitä gmailia joka sinulla on. Itse en näe syytä miksi sitä ei kannattaisi käyttää, näin on vähemmän muistettavia sähköpostiosoitteita :)

      Lisätietoja --> http://bit.ly/173yfKB

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • ?+?

        Ok, kiitos vastauksesta. Eli siis tuon Microsoft-tilin käyttäjätunnuksena pitää olla jokin sähköpostiosoite? Mutta eihän tuon Microsoft-tilin salasanaksi kuitenkaan ole järkevää laittaa sitä samaa salasanaa, joka siis on käytössä tuossa varsinaisessa gmail-tilissä, ja joka nyt siis toimisi käyttäjätunnuksena? Niin että Microsoft-tilille keksittävä oma salasana, turvallisempi vaihtoehto?

        Mutta jos siis minulla olisi jo olemassa jokin microsoftin sähköpostiosoite, niin se sellaisenaan toimisi myös Microsoft-tilinä? Yritän nyt siis vain ymmärtää logiikkaa sen takana, että miksi tuon käyttäjätunnuksen on oltava sähköpostiosoite? Ja etenkin jos gmail-osoitekin käy - eihän sillä ole mitään tekemistä Microsoftin kanssa?


      • ?+? kirjoitti:

        Ok, kiitos vastauksesta. Eli siis tuon Microsoft-tilin käyttäjätunnuksena pitää olla jokin sähköpostiosoite? Mutta eihän tuon Microsoft-tilin salasanaksi kuitenkaan ole järkevää laittaa sitä samaa salasanaa, joka siis on käytössä tuossa varsinaisessa gmail-tilissä, ja joka nyt siis toimisi käyttäjätunnuksena? Niin että Microsoft-tilille keksittävä oma salasana, turvallisempi vaihtoehto?

        Mutta jos siis minulla olisi jo olemassa jokin microsoftin sähköpostiosoite, niin se sellaisenaan toimisi myös Microsoft-tilinä? Yritän nyt siis vain ymmärtää logiikkaa sen takana, että miksi tuon käyttäjätunnuksen on oltava sähköpostiosoite? Ja etenkin jos gmail-osoitekin käy - eihän sillä ole mitään tekemistä Microsoftin kanssa?

        Juu, ei kannata laittaa Microsoft-tiliin samaa salasanaa.

        Niin, siis tuon tilin saa luotua millä tahansa sähköpostiosoitteella. Ja, vaikka sinulla olisi joku tietty sähköpostiosoite, se ei riitä jos et ole luonut tarvittavaa Microsotf-tiliä.

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • ruusulaakso62
        sonerapartio kirjoitti:

        Juu, ei kannata laittaa Microsoft-tiliin samaa salasanaa.

        Niin, siis tuon tilin saa luotua millä tahansa sähköpostiosoitteella. Ja, vaikka sinulla olisi joku tietty sähköpostiosoite, se ei riitä jos et ole luonut tarvittavaa Microsotf-tiliä.

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Nyt ei ihan ymmärrä....siis jos luon microsoft.com tilin gmailin osoitteella niin pitääkö luoda tili vielä uudelleen microsoft.comissa?
        Entäs jos luon tilin ainoastaan microsoft.comiin niin voiko muut sähköpostit esim gmail ohjata sinne jotenkin?
        Itselläni myös uusi Lumia ja tässä pähkäilen tuon tilin luomisen kanssa eli kannattaako vai eikö kannata ja jos kannattaa niin olisiko viisainta luoda tili ainoastaan microsoftille.
        Normi sähköpostit voisin tsekata tietokoneelta jossain (itse en omista konetta)


    • 5230,. (500) 520

      Jos luot MS tilin gmaililla ei tarvi luoda erikseen mitään MS tiliä vaan se on siinä,tällöin voit luoda erikseen google sähköposti tilin.Mutta jos omistat jo hotmail tilin kannattaa MS tili luoda sillä koska se synkkaa skydriven pilven kanssa hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe