jos siitä ei välitetä. Olin tuossa viimekuussa sairaalassa ja naapuri soitti et onko meidän kissa hypännyt/pudonnut partsilta ku heidän pihallaan majailee samannäköinen katti. No ei ollut meidän. No pari päivää sitten soitettiin ovikelloa ja siellä pari naapuria sano et teidän kissako tää narttu on? No ei ollut ja kehotin menemään kakkoskerrokseen jossa kissalla on tyylinä hyppiä/pudota pihalle.
Sieltähän se omistaja löytyi, mutta oli kuulemma niin nyreissään kun kissa tuotiin, että naapurit päättivät ettei toiste sinne sitä kissaa palauta.
Miksi ottaa kissa jos ei sen hyvinvoinnista välitä tuon taivaallista. Onneksi minä "varastin" yhden pennun tuollaiselta omistajalta joka oli myös tippunut partsilta.
Omistaja tietää tänään tasan tarkkaan että heidän yksi pentu on meillä, mutta eipä ole ottanut mitään yhteyttä.
Ja arvatkaa palauttaisinko tuon kissan vaikka pyytäisivätkin?
Miksi otetaan kissa
26
88
Vastaukset
Jäi mainitsematta, että emo ja pentu olivat olleet ulkona toista viikkoa eikä omistaja tehnyt mitään niiden hyväksi. Alakerran rouva oli ruokkinut pentua ja ihmetellyt kenenköhän katit on kateissa. Tämän sain tietää jälkeenpäin.
- guugle ei tiedä
Luulen, että tämä kakkoskerroksen asukas on oikea ihminen kertomaan sulle, että miksi, joten kysyppä häneltä.
Sulla ei ole vastausta siihen tai edes luuloa? Kysymys mielestäni oli yleinen eikä vain juuri tätä naapuria koskeva. Otetaanhan kissoja hetken mielijohteesta kotiin kuin kotiin ja jätetään hoitamatta.
Guuglella mitään tekemistä koko asian kanssa.- Tase pappa
Nittaminax kirjoitti:
Sulla ei ole vastausta siihen tai edes luuloa? Kysymys mielestäni oli yleinen eikä vain juuri tätä naapuria koskeva. Otetaanhan kissoja hetken mielijohteesta kotiin kuin kotiin ja jätetään hoitamatta.
Guuglella mitään tekemistä koko asian kanssa.Nittaminax / Tuo on jokavuotinen ongelma varsinkin kesämökkirunsailla alueilla maaseudulla. Nuo kesäkissat. Lapsien pörröiset seuralaiset mökillä.
Nyt taas on se aika vuodesta, kun mökkeilyä vähennetään ja siirrytään kaupunkiin.
Kas kummaa, kun se keväällä mökille otettu kissa ei osukaan samaan autoon kun akka ja kakarat. Tuumitaan vaan jotta "kyllä Kissa luonnossa pärjää".
Jumaliste. Päjää se ja lisääntyy. Nälkäinen Kissa on julmimpia petoja, Minkin jälkeen lintukantaa ja Jäniksiä ajatellen.
Kaupunkialueilla Eläinhoitolat sitten koko syyskauden joutuvat lopettamaan niin sanottuja löytökissoja. Ei itse voida viedä kesäkissaansa kaupunkilukaaliin. Ei pystytä itse lopettamaan kattia. Viedään Eläinhoitolaan, muka löytökissana, yhteiskunnan kustannuksella lopetetavaksi. Nämä ovat sentään inhimillisiä kissasta eroon pyrkijöitä. Niitä kattinsa luontoon hylkääjiä manataan tuolla maaseudulla lujasti.
Joka syksy niitä kodittomia, ihmiseen tottuneita kissoja on pyrkimässä sisään maaseutu-asuntoihin. Kaikkia ei voi ottaa, vaikka haluaisi auttaa. On tartuttava Haulikkoon tai kirveeseen.
Puhun nyt oikeista hylätyistä kesäkissoista, joilla on neljä jalkaa ja karvapeite.
Ne kaksijalkaiset "kesäkissat" yleensä aina löytää uuden kodin. ennemmin tai myöhemmin.
Teevee tietää paljon kissoista, kysypä häneltäkin.
H.No ellei DW oo paikalla, mä voin vastata sen puolesta!
Tollaset kissanomistajalestaatit, joista Nitta kirjottaa, pitäis myrkyttää syanidilla!
Ethän Nitta muuten sitä kissaas "varastanut" koska kerran ilmotit löytöeläinkotiin.
Se on sun ja pysyy.minttupuu kirjoitti:
No ellei DW oo paikalla, mä voin vastata sen puolesta!
Tollaset kissanomistajalestaatit, joista Nitta kirjottaa, pitäis myrkyttää syanidilla!
Ethän Nitta muuten sitä kissaas "varastanut" koska kerran ilmotit löytöeläinkotiin.
Se on sun ja pysyy.Ilmoitin kahteen eri paikkaan ja annoin puhelin numeroni johon voi soittaa jos joku kaipaa.
Viisi soittoa tuli ja rupesi ihan itkettämään ne tarinat mitkä kuulin kun omistajat kaipasivat kissaansa, mutta valitettavasti toi pentu ei ollut kenenkään heidän.minttupuu kirjoitti:
Se on sun ja pysyy.Sekin olis liian lievä tuomio. Ens pitäs viikon syömättä ja vedettä, sit vast myrkky kuuri..
minttupuu kirjoitti:
Se on sun ja pysyy."minttupuu"
Mistäs hän nyt heräsi? Ja ihan itte...
Myrkyllisellä kielelläkin.
Paljon olis lihan-syöjä-bakteerilla töitä.
Eivät vaan vielä osaa antaa sille oikeita osotteita.
Viime-aikaisten uutisten mukaan Ruotsissa kyllä yrittävät.
Minusta siru haavaan kuuluu niin Kissoille kuin lestaateillekin.
Tasa-puolisesti, myöskin Nitalle :)
H.Nittaminax kirjoitti:
Ilmoitin kahteen eri paikkaan ja annoin puhelin numeroni johon voi soittaa jos joku kaipaa.
Viisi soittoa tuli ja rupesi ihan itkettämään ne tarinat mitkä kuulin kun omistajat kaipasivat kissaansa, mutta valitettavasti toi pentu ei ollut kenenkään heidän.No tosta kuiteskin näkee, että niitäkin löytyy, jotka välittää!!
jytynmamma.9 kirjoitti:
Sekin olis liian lievä tuomio. Ens pitäs viikon syömättä ja vedettä, sit vast myrkky kuuri..
Juu, pienet nälkäkuurit ois aika monelle tarpeen.
hunksz kirjoitti:
"minttupuu"
Mistäs hän nyt heräsi? Ja ihan itte...
Myrkyllisellä kielelläkin.
Paljon olis lihan-syöjä-bakteerilla töitä.
Eivät vaan vielä osaa antaa sille oikeita osotteita.
Viime-aikaisten uutisten mukaan Ruotsissa kyllä yrittävät.
Minusta siru haavaan kuuluu niin Kissoille kuin lestaateillekin.
Tasa-puolisesti, myöskin Nitalle :)
H.Heräsin ihan itte joo! Ennen viittä ja mä en oo mikään aamuihminen, myrkkyä löytyy tänään!
Kissalla on siru, DW varmaan tietää lestaatit paremmin.
Voiskin kehittää muuten oman labran lihansyöjäbakteereille. Katella niille tarpeen mukaan sit töitä.
:Dminttupuu kirjoitti:
Juu, pienet nälkäkuurit ois aika monelle tarpeen.
"minttupuu"
Ja miten niin!?
H.- surkeaa välittämistä
minttupuu kirjoitti:
No tosta kuiteskin näkee, että niitäkin löytyy, jotka välittää!!
Eikö niistä kateista pitäisi välittää niin paljon, että huolehtisivat, etteivät pääse karkuteille?
minttupuu kirjoitti:
Heräsin ihan itte joo! Ennen viittä ja mä en oo mikään aamuihminen, myrkkyä löytyy tänään!
Kissalla on siru, DW varmaan tietää lestaatit paremmin.
Voiskin kehittää muuten oman labran lihansyöjäbakteereille. Katella niille tarpeen mukaan sit töitä.
:D"minttupuu"
Laiska ja vielä hävytönkin... :)
Noh, menköön nyt tämänkin kerran.
Mitenkä on teillä ukkoset kierrelleet nurkissa?
H.surkeaa välittämistä kirjoitti:
Eikö niistä kateista pitäisi välittää niin paljon, että huolehtisivat, etteivät pääse karkuteille?
"surkeaa välittämistä"
Miten ne katit voisivat huolehtia?
Haluaisitko muotoilla lauseesi uudelleen?
H.- surkeaa välittämistä
hunksz kirjoitti:
"surkeaa välittämistä"
Miten ne katit voisivat huolehtia?
Haluaisitko muotoilla lauseesi uudelleen?
H.Tämäkin sopii tähäm.
En kommentoinut sinulle.
H. surkeaa välittämistä kirjoitti:
Tämäkin sopii tähäm.
En kommentoinut sinulle.
H."surkeaa välittämistä"
Mutkun minttu on mun kaakainen kaa.
H.surkeaa välittämistä kirjoitti:
surkeaa välittämistä:
Arvasin, että tää miks pääsi karkuun-korttivedetään esiin!!
Miks Titanic uppos, eihän sen pitäny!?
No lue toi DW:n kommentti, en ala toistamiseen paasaamaan, siel se on selitetty!hunksz kirjoitti:
"minttupuu"
Laiska ja vielä hävytönkin... :)
Noh, menköön nyt tämänkin kerran.
Mitenkä on teillä ukkoset kierrelleet nurkissa?
H.Hornetin heevetit ne tossa on tänään kierrelly ihan kiitettävästi.
EU kieltää mentholsavukkeet ja Ray lahjotti äsken mulle 30 egee!
Vieläkö jotain?minttupuu kirjoitti:
Hornetin heevetit ne tossa on tänään kierrelly ihan kiitettävästi.
EU kieltää mentholsavukkeet ja Ray lahjotti äsken mulle 30 egee!
Vieläkö jotain?"minttupuu"
Noh, eiköhän se pistos tule sinulle, kuten kaikille kissoille.
Noin paljon kun siellä lentelevät.
Minäkin rakastan kaikkia, joista savua irtoaa.
Kielestään huolimatta :)
Olet saanut arvoisesi palkinnon.
Kuten aina.
H.hunksz kirjoitti:
"minttupuu"
Noh, eiköhän se pistos tule sinulle, kuten kaikille kissoille.
Noin paljon kun siellä lentelevät.
Minäkin rakastan kaikkia, joista savua irtoaa.
Kielestään huolimatta :)
Olet saanut arvoisesi palkinnon.
Kuten aina.
H.luv....
H.- tää on mun kaa
hunksz kirjoitti:
luv....
H.Tässä taas näemme kuinka typerä kukko voi olla.
Miksi otetaan kissa?
Vaihtelun vuoksi ("Vaihtelu virkistää sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki")
Kun ei voi hankkia koiraa.
Kun haluaa itselleen toksoplasmoosin.
Kun ei pääse eroon hiiristä.
Kun ei ole muuta pöytään pantavaa ("Nostetaan kissa pöydälle")- <3<3
Tykkään kissaihmisistä, sinulla on kultasydän.
Inhoan osan ihmiskunnan k-päisyyttä.
Otetaan kesäkissa, elävä pehmolelu.
Kun kesä loppuu, jätetään luontokappale kylmään ja nälkään.
Saisivat itse joutua samaan jamaan.
Kissoille terveisiä, uudelle ja vanhalle, jos oikein muistan. - it's a dog
Taikurin on pakko ottaa kissa kun hatun kanit menivät lakkoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678