Minun tyttöystävä kosaisi minua. Minä sanoin, että on parempi katsoa kuin katua.
Sekös otti siitä nokkiinsa. Nyt meillä on mykkäkoulu. Tyttöystävä pussailee
ihan outojen jätkien kanssa.
On parempi katsoa kuin katua
Jarkko Niemi
1
177
Vastaukset
- 13+11
Kieltäydyit kosinnasta, joten ex-tyttöystäväsi ajattelee, ettet halua olla hänen kanssaan, sillä odotat parempaa naista elämääsi. Hän on siirtynyt eteenpäin ja niin pitäisi sinunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988