Tilausehdoissa lukee että kun olette ostaneet Verisure hälytinlaitteita, asennatte ne, huollatte ne, ja hälytykset tulevat teidän omaan kännykkäänne, niin siitä huolimatta joudutte maksamaan vielä siitä ilosta kk maksun lopun elämäänne veri'sure'rille. Pelottavaa.
VERISURE hälytin
11
453
Vastaukset
- Heitä homo voltti
tiedoksi paskiainen verisuren hälytykset menevät verisure hälytyskeskukseen ja sieltä lähettävät Securitaksen vartijalle (lähimmälle)
- Anonyymi
Eikös osa mene poliisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös osa mene poliisille?
Ei mene...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene...
Mulle eräs vartijatuttu Securitasilta kertoi, että Verisure oli sanonut osan hälytyksistä menevän poliisille. Niik yksityisasuntojen kuin yritystenkin. Tiedä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle eräs vartijatuttu Securitasilta kertoi, että Verisure oli sanonut osan hälytyksistä menevän poliisille. Niik yksityisasuntojen kuin yritystenkin. Tiedä sitten.
Taitaa lähes kaikki "huomattavatkin kohteet" kiertää vartioimisliikkeen valvomoiden kautta. Hätäkeskuslaitos ei ota mitä tahansa vastaan suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa lähes kaikki "huomattavatkin kohteet" kiertää vartioimisliikkeen valvomoiden kautta. Hätäkeskuslaitos ei ota mitä tahansa vastaan suoraan.
Mutta jotain siis ottaa kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene...
Kyllä menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha
- NII!
Tarkkuutta: Verisurella on erillaisia paketteja räätälöitynä erilaisille tarpeille, on isompaa ja kattavampaa pakettia ja pienempää ja suppeampaa pienemmälle kodille, näistä huollot ja hälytykset kuuluu Verisuren hoitoon. Mutta on myös niitä >itsevalvottavia jotka on hankintahinnaltaan halvempia. Niitä valvoo ja asentaa ja huoltaa asiakas itse. Katsokaa nyt tarkkaan MITÄ sopimusehtoja luette! Palveluita on nääs tarjottavana monenlaiseen tarpeeseen.
- Anonyymi
Se on hyvä homma se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä homma se
Juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083088Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161880Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151820Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141575Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991441Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t341312Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2151191Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046- 171004
Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19965