onko imatralla minkäänlaista skinehead toimintaa? kiinnsotaosi tämä aate ja isanmaallisuus! suomi suomalaisille!
skinheadit
22
1785
Vastaukset
- Taas hörhö
palstalla sönkkäämässä jotain skiniskeidaa.
- yöntimon poika
näin tänään Natzin.
Eilen Mustan petterin.
mitähän huomenna - heil hiukset
Olenko skinhead kun minulla on pälvikalju?
- ei jumalauta
vitun pellet.vai vielä oikeen skinhead. WAU
- skinnni
ajoin alapään karvoituksen, varma skini mies
- Pappani aatu
Itse olen Skini.
Jatkan sukuni perinteitä - Joshua Smith
Ja takaisin alaasteelle ! Näyttäs olevan kirjoitustaidossa hieman hiomista ! Hoh hoh hoo !! :p
- pojgpsjfpok
ihfoiHFOUj
- skinhead 4ever
onko imatralla mitään skinhead toimintaa?
- c..
Mee kouluun tai töihin enemmin, ymmärrät sitten nopeammin miksi se nahkapää touhu on säälittävää.
- J..Kankaanpää
Vuoksenniskalle itse olen alkanut keräämään joukko.osastoa :)
- huohuohu
Ottakaa ottaa faktoista selvää enneku alkaa väittää skinheadeja nazeiks...
- tarkkailuluokalta..
Natsit oli kova, koulutettu ja pelottava joukko toisen maailmansodan aikaan joka kylvi tuhoa ja kauhua. Heillä oli myös selkeä päämäämärä.
Skinheadit ovat taasen ääliöitä jotka lyöttäytyvät yhteen tunteakseen yhteenkuuluvuutta, usein tai oikeastaan aina ongelmaperheiden lapsia.
Kukaan ei arvoista kyseisiä ihmisiä paitsi he itse.
Kaikkein nolointa touhussa on se että he kuvittelevat olevansa jonkin sortin sotilaita ja hyvällä asialla. Hehkuttavat talvisotaa ihan kuin heillä jotain tekemistä koko asian kanssa.
Asialle ei sinänsä mahda minkään koska joka hyvinvointivaltioon syntyy kuitenkin joka vuosi vähäosaisia ja osasta heistä tulee skinheadeja.
En minäkään somaleista pidä ja enkä heitä tähän maahan haluaisi.
- vitun urponatsit
http://fapgay.com/bang-skinhead-1
Siinä on imatran skinnarit tositoimissa kun eivät ole vetämässä sukkahiellä ja kusella leikattua virolaista1 prosenttista piriä :D - Anonyymi
https://youtu.be/DK0sX_6BD50
Hyvin voi ja elää kyllä Suomi 2020 - Anonyymi
Hyvä että voimat yhdistyvät. Ja asiallinen video!
- Anonyymi
Ota lähimpään persutoimistoon yhteyttä sieltä löydän samanhenkistä seuraa,entiset PVLn jäsenetkin ovat liittyneet persuihin
- Anonyymi
Äö yhdistyvät 😂
- Anonyymi
https://youtu.be/HVD8EknAjgA
Uutta viestiä tuoreeltaan Pohjois-Karjalasta. - Anonyymi
Ei tähän keskusteluun muuta lisättävää kuin Up T:pena
- Anonyymi
Pellejä kaikki!
- Anonyymi
Ei taida olla, mutta tarvetta olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1653002Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1132276Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.761959Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi471723Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n621607Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe161426Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään321410Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan671251Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.721246Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n181006