onko imatralla minkäänlaista skinehead toimintaa? kiinnsotaosi tämä aate ja isanmaallisuus! suomi suomalaisille!
skinheadit
22
1846
Vastaukset
- Taas hörhö
palstalla sönkkäämässä jotain skiniskeidaa.
- yöntimon poika
näin tänään Natzin.
Eilen Mustan petterin.
mitähän huomenna - heil hiukset
Olenko skinhead kun minulla on pälvikalju?
- ei jumalauta
vitun pellet.vai vielä oikeen skinhead. WAU
- skinnni
ajoin alapään karvoituksen, varma skini mies
- Pappani aatu
Itse olen Skini.
Jatkan sukuni perinteitä - Joshua Smith
Ja takaisin alaasteelle ! Näyttäs olevan kirjoitustaidossa hieman hiomista ! Hoh hoh hoo !! :p
- pojgpsjfpok
ihfoiHFOUj
- skinhead 4ever
onko imatralla mitään skinhead toimintaa?
- c..
Mee kouluun tai töihin enemmin, ymmärrät sitten nopeammin miksi se nahkapää touhu on säälittävää.
- J..Kankaanpää
Vuoksenniskalle itse olen alkanut keräämään joukko.osastoa :)
- huohuohu
Ottakaa ottaa faktoista selvää enneku alkaa väittää skinheadeja nazeiks...
- tarkkailuluokalta..
Natsit oli kova, koulutettu ja pelottava joukko toisen maailmansodan aikaan joka kylvi tuhoa ja kauhua. Heillä oli myös selkeä päämäämärä.
Skinheadit ovat taasen ääliöitä jotka lyöttäytyvät yhteen tunteakseen yhteenkuuluvuutta, usein tai oikeastaan aina ongelmaperheiden lapsia.
Kukaan ei arvoista kyseisiä ihmisiä paitsi he itse.
Kaikkein nolointa touhussa on se että he kuvittelevat olevansa jonkin sortin sotilaita ja hyvällä asialla. Hehkuttavat talvisotaa ihan kuin heillä jotain tekemistä koko asian kanssa.
Asialle ei sinänsä mahda minkään koska joka hyvinvointivaltioon syntyy kuitenkin joka vuosi vähäosaisia ja osasta heistä tulee skinheadeja.
En minäkään somaleista pidä ja enkä heitä tähän maahan haluaisi.
- vitun urponatsit
http://fapgay.com/bang-skinhead-1
Siinä on imatran skinnarit tositoimissa kun eivät ole vetämässä sukkahiellä ja kusella leikattua virolaista1 prosenttista piriä :D - Anonyymi
https://youtu.be/DK0sX_6BD50
Hyvin voi ja elää kyllä Suomi 2020 - Anonyymi
Hyvä että voimat yhdistyvät. Ja asiallinen video!
- Anonyymi
Ota lähimpään persutoimistoon yhteyttä sieltä löydän samanhenkistä seuraa,entiset PVLn jäsenetkin ovat liittyneet persuihin
- Anonyymi
Äö yhdistyvät 😂
- Anonyymi
https://youtu.be/HVD8EknAjgA
Uutta viestiä tuoreeltaan Pohjois-Karjalasta. - Anonyymi
Ei tähän keskusteluun muuta lisättävää kuin Up T:pena
- Anonyymi
Pellejä kaikki!
- Anonyymi
Ei taida olla, mutta tarvetta olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483