Siis voi ei..meidän vanhaneiti alkanut ulvoa kaupan edessä.Paikkaa vaihdoimme suojaisempaan kohtaan.Lopettaa kun näkee minut.Olen kuin salama asioillani enkä parempaan pysty,kuono on siltikin kohti taivasta ja ääni karsea..Pahapäinen tyttö ei ole vaan perus kiltti juntti rottis.Yrittääkö pomottaa äiskää?
Kuppaulvontaa : /
3
96
Vastaukset
- äet pulassa
Siis tästä sen saa kun kännyllä näpelöi..Fiksut varmasti hokasivat virheen otsikossa heh.ongelma olisi kiva ratkaista siis KAUPALLA.Kiitos jo etukäteen kaikille : ).
Voi olla vaan että on niin paljon sun perään että siksi ulvoo. Meidän edes mennyt narttu rottis kulki lenkillä nenä kiinni äitin pohkeessa eikä voinut kun nopeasti pissalla ja kakalla käydä muuten koko ajan äidissä kiinni.
Itse varmaan kokeilisin että onko rauhallisempi jos joku jää koiran luokse mutta muuta en tohon osaa kyllä sanoa :o- Olen Ap
Kiitos viestistäsi : ).Juu rauhoituu tyty kun ihana kiskan täti tulee juttelemaan jos ehtii.Se tässä jänskiä ettei tätä ole ollut alusta asti.Hieman levotonta hörhöporukkaa lähelle tunkemassa.Voisiko kyseessä olla pelkoa?Rohkea rotsku tyty kyllä on.Ja mun kaupassa käynti tapahtuu tooosi nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446