Hei!
Lähtö Kiinaan on parin päivän päästä. Kaveria olisi tarkoitus mennä moikkaamaan ja hänelle olisi kiva viedä jotain tuliaisia täältä. Saako Kiinaan viedä elintarvikkeita vai tuleeko niistä tullissa/turvatarkastuksessa jotain sanomista tai sählinkiä? Mukaan olisi tarkoitus ottaa ainakin ruisleipää, karkkeja, purkkaa, joitain mausteita toivoi jne. Lisäksi mukana on aika iso kasa vauvanruokaa, jonkun verran vauvalle maitoa tetroina ja sitten maitojauhetta, onkohan ok? Siis ruoalla tarkoitan pilttejä yms. Vauva 7kk ja en haluaisi antaa paikallista ruokaa ettei saa mitään vatsapöpöä. Ruokaa on siis tosi paljon matkassa, koska reissussa ollaan 2,5 viikkoa. Onko kellään kokemusta kuinka tullissa suhtaudutaan?
Saako kiinaan viedä elintarvikkeita? PIKA, lähtöön 2pv!
avusta KIITOLLINEN:)
2
1257
Vastaukset 2
- upup
up
- Kokemusta on
Tämä on pikkasen myöhässä, mutta tuskin kukaan kyselee noiden ruokien perään. Itse olen käynyt tuolla kymmenkunta kertaa, eikä kertaakaan ole kukaan pysäyttänyt. Ainoa raja taitaa olla tuo finskin 23kg. Suomeen päin tultaessa ovat paljon tarkempia, siis meinaan tätä täkäläistä tullia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811271
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621013- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 42505
- 72486
- 40477