Jätteet pussiin ei ojiin

nissan mies

Vanhaan hyvään aikaan oli huoltoasemilta ja joissakin kaupoissakin myytävänä autoon roskapusseja joissa oli yläreunassa toisella puolella liimateippi jolla sai sen autoon sopivaan kohtaan kiinni . Ja ei kun karkkipaperit ja muut roskat pussiin, jonka voi sitte tyhjentää ja ottaa uudelleen käyttöön tai heittää roskien mukana jäteastiaan ja uusi käyttöön Nykyisin heitellään roskat ikkunasta tienposkiin, onhan sekin yksi iso roskapussi. Mutta tietääkö kukaan myydäänkö nykyisin missään enää niitä vanhoja hyväksi havaittuja pusseja ,oisin valmis ostamaan .

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on

      osta marketista...saa rullatavarana eikä maksa paljon. Sitä en ymmärrä miksi pitää autossa syödä...minä syön huoltoasemilla.

      • nissan mies

        Heitä vinkki mistä marketista saa pussia rullatavarana jossa on teippi toisessa yläreunassa pussin kiinnittämistä varten ,,, ei meillä keskivantaan marketeissa ainakaan oo sattu silmään . Muovipussirullaa kyllä on mutta sit pitäs olla joku kotelo mihin sen laittaa . Sit syömisestä autossa ,, niin minäkin syön huoltoasemilla ,, mutta kyllä se joskus paperikääreinen karamellikin tai suklaapatukka matkalla maistuu.


    • matkaajamamma

      Juu ei autossa kuulu syödä,sehän vie huomion pois liikenteestäkin.

      Hankkikaa elämä. Ja se elämä ei ole syömistä koko ajan.
      Taukoja voi pitää ja pitääkin pitää,jottei ajaminen turruta aisteja ja väsy yllätä.
      Eikä se tauko tarkoita mässäämistä ABC-asemilla tms paikoissa.

      Ota mukaan eväät muovirasiassa,kahvia termariin. Itse en halua ajatellakkaan huoltsikoiden ties mistä keitettyä sumppia...

      Jos haluaa karkkeja,nekin voi jo kotona pakata rasiaan,jota ei tarvitse heittää matkalla roskiin.

      Koittakaa nyt ihmeessä keksiä tapoja jolla roskat vähenisi.
      Mootoriteiden varret on ihan karmeita idioottien takia kun kaikki viskotaan sinne.

      Pitäisikö aloittaa ideakilpailu siitä,miten automatkailija syä fiksusti ja luontoa säästäen??

      • matkaajamamma

        Mamma jatkaa.

        Jos syödä pitää matkalla niin ei missään tapauksessa mitään raskasta,joka alkaa nukuttaa.
        Pihvilounas on ehdoton eiei!!!!

        Salaatit ja hedelmät suositeltavia. Silloin pihvikin maistuu perillä kaksinverroin paremmalta ja ansaitulta!

        Itse matkaan myös paljon bussilla pitkiäkin matkoja ja olen huomannut erittäin hyviksi matkaeväiksi nämä Piltti-purkit. Niissä on muonaa esim 15 kk ikäisille ja näitä olen käyttänyt kun en muutenkaan tykkää liian maustetusta ruuasta.
        Niissä ei ole liikaa suolaa tai mausteita ja annoskoko on sopiva pitämään nälän poissa niin että noin seitsemän tunnin matkalle riittää hyvin kaksi purkkia noita kun aamulla ennen lähtöä on syönyt hyvin ja lisukkeena on vaikkapa pari panskua tai omppua.Ja vettä,tietty,sillä limuissa on liikaa sokeria...
        Vissyvesikin käy,mutta itse suosin ihan oikeaa perusvettä.

        Perillä saa sitten taas tankata kunnolla.
        Matkalla liiasta ruuasta pidättäytyminen auttaa myös siihen,ettei tarvitse käydä vessassa niin usein.
        Aikaa säästyy itse matkantekoon ja matkaaja pysyy virkeämpänä....


    • hedelmäpussi

      Hedelmäpussi yms. kahvoista roikkumaan vaihdekeppiin (pussi tietysti vänkärin puolelle roikkumaan). Näin meillä toimitaan. Helppo heittää roskikseen täyttyessä ja uusia saa hedelmäostoksilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe