Mopo Kevariksi

Tuli mieleen että onkohan mahdollista muuttaa mopo manki kevarimankiksi? Itselläni on Skyteam monkey 50cc ostin sen uutena ja oon ny jälkeenpäin katsellut että siinä vieressä myydään myös 125cc kevari mankeja. Se on ihan samanlainen ku mopo versio ainut ero on moottori kaasari ja pakoputki. Runko on saman pituinen ja kokoinen, jarrut on ihan samanlaiset; saman kokoinen levyjarru edessä ja rumpujarru takana. Jos muuttaisin mopooni 125cc koneen ja kevarimankin kaasari ja putken onko se mahdollista katsastaa kevariksi. :D En haluis luopua mun mankista ja ajattelin hommata kevarimankin leluksi ens kesäksi:D
Ilmoita

periaatteessa voisi olla ihan mahdollista, mutta saattaa joutua käymään penkittämässä tehot että katsastusmies uskoo sen olevan alle 11kw, oikeastihan se on 6kw mutta käsittääkseni vaatii sen. Orionin mopot saa ainakin 70cc boostkitin kanssa rekisteröityä kevariksi joten ei luulisi olevan ihan mahdotonta.
Ilmoita
Juu hyvä. Ajattelin että laitan lifanin 125cc kiinni nii kaippa se menee sillä läpi jos vähä kuristaa sitä.
3 VASTAUSTA:
ei sitä tarvii kuristaa, sori jos tuotan pettymyksen mutta lifanista ei lähde läheskään 11kw :D ja musta vähän tuntuu että se vaatis sen skytarin piikin koneen et menis läpi.
saanko kysyä menikö läpi
tietoaxdgbzdg kirjoitti:
saanko kysyä menikö läpi
Et saa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mopo Kevariksi

Tuli mieleen että onkohan mahdollista muuttaa mopo manki kevarimankiksi? Itselläni on Skyteam monkey 50cc ostin sen uutena ja oon ny jälkeenpäin katsellut että siinä vieressä myydään myös 125cc kevari mankeja. Se on ihan samanlainen ku mopo versio ainut ero on moottori kaasari ja pakoputki. Runko on saman pituinen ja kokoinen, jarrut on ihan samanlaiset; saman kokoinen levyjarru edessä ja rumpujarru takana. Jos muuttaisin mopooni 125cc koneen ja kevarimankin kaasari ja putken onko se mahdollista katsastaa kevariksi. :D En haluis luopua mun mankista ja ajattelin hommata kevarimankin leluksi ens kesäksi:D

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta