Tuli mieleen että onkohan mahdollista muuttaa mopo manki kevarimankiksi? Itselläni on Skyteam monkey 50cc ostin sen uutena ja oon ny jälkeenpäin katsellut että siinä vieressä myydään myös 125cc kevari mankeja. Se on ihan samanlainen ku mopo versio ainut ero on moottori kaasari ja pakoputki. Runko on saman pituinen ja kokoinen, jarrut on ihan samanlaiset; saman kokoinen levyjarru edessä ja rumpujarru takana. Jos muuttaisin mopooni 125cc koneen ja kevarimankin kaasari ja putken onko se mahdollista katsastaa kevariksi. :D En haluis luopua mun mankista ja ajattelin hommata kevarimankin leluksi ens kesäksi:D
Mopo Kevariksi
7
5419
Vastaukset
- voipi olla että saa
periaatteessa voisi olla ihan mahdollista, mutta saattaa joutua käymään penkittämässä tehot että katsastusmies uskoo sen olevan alle 11kw, oikeastihan se on 6kw mutta käsittääkseni vaatii sen. Orionin mopot saa ainakin 70cc boostkitin kanssa rekisteröityä kevariksi joten ei luulisi olevan ihan mahdotonta.
- mankipoju
Juu hyvä. Ajattelin että laitan lifanin 125cc kiinni nii kaippa se menee sillä läpi jos vähä kuristaa sitä.
- voipi olla että saa
ei sitä tarvii kuristaa, sori jos tuotan pettymyksen mutta lifanista ei lähde läheskään 11kw :D ja musta vähän tuntuu että se vaatis sen skytarin piikin koneen et menis läpi.
- tietoaxdgbzdg
saanko kysyä menikö läpi
- Kkoolisäntäjumankautsi
tietoaxdgbzdg kirjoitti:
saanko kysyä menikö läpi
Et saa
- Anonyymi
Menikö läpi? Kiinnostais itteäkin kevari manki.
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488