etsitään reipasta maalaria

kiva pomo

sinä ahkera maalari joka jätät ruoka ja kahvitunnit pitämättä sekä teet mielummin noin 12t työpäiviä eikä palkka ole se tärkein (10e) tunti olet etsimämme työntekiä

9

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennon3

      Kerrotko missäpäin Suomea sijaitsee? Kai nyt taukoja voi välillä pitää, jos ne ovat palkattomia? Jätä myös yhteystietosi.

    • Sillälailla2121

      Viesti on todennäköisesti ironisesti kirjoitettu.

    • pimeä11

      Tarkoitat tietty pimeenä

    • Jairo

      Hei, olen kiinnostunut teidän työtarjous. Olen ahkera reipas ja tykkään tehdä työitä. Olen spanjan kielinen, täällä hetkellä opiskelen suomenkieltä, että saan hakea työpaikka, haluan ja kiinnostan tehdää työtä. On kokemusta maalari ja kaikki mitä voi tehdä esim. rakenusta puutarhuri jne...
      Olen valmis tekeman ihan mitä tarjotan työtää.

      • omenan maalari oy

        sinä spanjalainen hyvä mies.
        osaatko poimia tomaatteja?
        no, ei ole tomaatin poimintaa mutta omenanpoimintaa paljon.
        kun omenat ovat koreissa, voit maalata omenapuut valkoisella.
        näin siksi, että kun talvi tulee ne ovat samanvärisiä lumen kanssa ja jänikset ei näe syödä niitä.
        purevat p e r k e l e (mitä tuo sana lienee spaniksi eli spanieliksi?) runkot aivan säleiksi.


    • 8 vuotta alalla =)

      olen kiinnostunut työtarjouksestasi . .ota yhteys 046-6309990

    • kiva pomo

      paikka täytetty.Löytyi reipas kaveri 8e tuntipalkalla ja lupasi tehdä pitkiä päiviä ilman ylityökorvausta

      • Anonyymi

        Kuka hullu noilla liksoilla tekee.Maalarin tuntipalkka alk 25-50 e tunti.


      • Anonyymi

        Minalle sopi 5 evro tunti. Onko tyo viela lisaa. Onko asunto


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe