Uudistuksia Treffeissä

Hei käyttäjät,

Olemme tehneet Treffeihin seuraavia päivityksiä:

- lisätty flirtit Lähtisitkö kupposelle, Haluaisitko lähteä jätskille, Silitän hiuksiasi, Annan sinulle kuun taivaalta
- hakua on uudistettu siten, että haun voi tehdä kerralla koskemaan useampaa kaupunkia
- haun voi rajata koskemaan profiileja, jotka ovat olleet aktiivisia viimeisen kahden viikon aikana

Terveisin,
Suomi24 Ylläpito

25

2763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huohkaus

      Hyviä uudistuksia @suomi24 , hakuasetusten tallennus ei vaan toimi vieläkään. Voisiko kehittää niin, että hakuun voisi rajata useamman maakunnan?

      • hei 'huohkaus'. Juuri noinhan se pelaa, voit laittaa hakuun useamman kaupungin tai maakunnan. Ylläpidon teksitistä sai virheellisen tiedon.


      • huohkaus
        tranquila kirjoitti:

        hei 'huohkaus'. Juuri noinhan se pelaa, voit laittaa hakuun useamman kaupungin tai maakunnan. Ylläpidon teksitistä sai virheellisen tiedon.

        Niinpä näyttääkin toimivan, erittäin hyvä uudistus Uudenmaan ja Hämeen rajalla asuvalle, miksei muillekin "rajatapauksille".
        Alempana sulla oli oikein hyviä kehitysideoita.


    • @suomi24

      Kiitos päivityksistä. Nythän hakukin pikkuhiljaa alkaa mennä siihen suuntaan mitä käyttäjät ovat pitkään toivoneet ja vaatineet.

      Mutta miksi edelleenkkän ei ole aktiivisuustiedolle sitä vanhan Treffien 12 tuntia ja vurokausi-rajausta?? Minun mielestäni se reaaliaikaisuus on tärkeä asia. Itsekin mainostatte kuinka nopeasti Treffit vie tuloksiin.

      Hakujen tallennusmahdollisuus nykymuodossaan hyödytön kun ei pelaa. Itse tallennan hakuehdot/haut selaimen suosikeiksi. Toimii.

      • rajaa itse

        Sinulla on jo tuo 12 h/vuorokausirajaus tai mitä rajaa ikinä haluatkin.

        Voit ihan itse päivittää profiilisi niin usein kuin haluat. Laitat siihen joka kerta tiedon koska olet palstalla ollut ja päivität sen.

        Kaikki eivät halua kertoa muille miten usein he palstalla surffailevat. Miksi ihmeessä sinun pitäisi saada tietää se kuinka usein joku palstalla on?


      • Oot pihalla!!!
        rajaa itse kirjoitti:

        Sinulla on jo tuo 12 h/vuorokausirajaus tai mitä rajaa ikinä haluatkin.

        Voit ihan itse päivittää profiilisi niin usein kuin haluat. Laitat siihen joka kerta tiedon koska olet palstalla ollut ja päivität sen.

        Kaikki eivät halua kertoa muille miten usein he palstalla surffailevat. Miksi ihmeessä sinun pitäisi saada tietää se kuinka usein joku palstalla on?

        Täh??
        Kyse on Treffit-palvelusta, ei Yhteisöstä.


    • @suomi24 kehitykselle ja ylläpidolle muistutukseksi. Työ on vasta alussa. Tarvitaan kovasti muutoksia ennenkuin Treffit-palvelu on toimiva. Alla lista siitä mitä pitää saada pikaisesti jalalle.

      Tärkeimpänä toimiva haku
      - hakurajauksiin täydennystä: aktiivisuustietoon myös 12h ja 24h (ja 1 viikko)
      - hakuehdot talteen vanhan palvelun tapaan, nyt vain plus-käyttäjille
      - haun tulosten helpompi selaus ja avaaminen (vaikka profiileihin seuraava/edellinen toiminnot tms.)
      - Haussa paljon virheitä: samat profiilit toistuvat useaan kertaan, kuvallisten profiilien seassa kuvattomia profiileja, ONLINE-hakuun tulee proliileja jotka eivät ONLINE-tilassa.
      - Suurin virhe haussa on Kiikarissa ja Seksuaalinen suuntautuneisuus. Nyt haku ottaa oletushakuun tiedot omasta profiilista. Edelleen noin 2/3 profiileista tiedot puuttuvat, joten jäävät hakutuloksista pois jos hakijalla tiedot annettuna omassa profiilissaan. Haku ei tästä syystä oikeasti toimi muuten kuin joko poistamalla tiedot myös omasta profiilista tai muuttamalla joka hakukerta hakuehtoja ja poistaa mainitut hakurajaukset. HAKU EI TOIMI!!!!

      Toisena toimiva viestittely
      - tieto siitä onko viesti luettu, onko vastaanottaja kirjoittamassa vastausta kuten oikeissa chatti-palveluissa
      - selaimen välilehden otsikkoon tieto saapuneista viesteistä kuten vanhassa Treffit-palvelussa oli. Suluissa viestien lukumäärä
      - viestiketjujen 'siivous', ts. ketjujen pitäminen lyhyinä, vanhemmat arkistoon
      ei siis aina koko ketjun heittoa vaan vaikka ketjusta 2 viikkoa vanhemmat tms.
      - myös omat kuvat viesteihin, nythän ns. typerät flirttikuvat.
      - viestien poisto viimeinkin. nykyisinhän ne vain katoavat piiloon.
      - viestittelyssä paljon virheitä, mm. viestien järjestys ja tuplaviestit


      Etusivu uusiksi
      - reaaliaikaiseksi, nyt kaikki päivittyy jollakin viiveellä
      - typerät listat uusista, viimeksi kirjautuneista, profiilia katsoneista ja
      ihanneprofiileista sellaisiksi että saa suoraan avata myös pitkän listan
      jossa pääsee selaamaan niin pitkälle kuin haluaa noita listoja.
      - megafoniin vain naaraita TAI uroksia, siis niitä mitä hakemassa. Megafonin jonotusajat kohtuullisiksi. Dynaaminen jonotusaika.
      - etusivun listoihin mahdollisuus rajata omilla hakurajauksilla

      Profiilit uusiks
      - viimeinen kirjautuninen näkyville profiilin nimen alle näkyviin kaikille
      - tilastot pois kokonaan tai vähintään näkymään vain omaan käyttöön
      - profiiliin ns keltainen lappu jossa näkyy milloin olen jossakin
      kontaktissa ollut: edellinen viesti, flirtti, käynti. Ja sama toistepäin.
      milloin profiilin hlö käynyt minun profiilissa, laittanut viestin, flirtin.
      - em. keltaisesta lapusta linkit suoraan viesteihin ja flirtteihin ko, profiilin kanssa.
      - kuvien katseluun zoomaus ja toimiva selaus
      - mahdollisuus ruksia profiili niin että ei enää näy haussa, ei missään listoissa.

      Profiilien muokkaus
      - tekstilaatikot isommiksi
      - Kuvan rajaukseen selkeyttä, nyt paljon oudosti rajattuja kuvia, mm. pää pois??
      - Kuvan kääntö ois hyvä, nyt kuvia paljon väärinpäin.
      - profiilikuvan (automaattinen) esitarkastus. tyyliin Google/Picasa

      HTTP-virheet asiallisiksi
      - nykyisellään 500, 502, 503, 404 virheet tulevat suoraan käyttäjälle ja vielä typerillä teksteillä tyyliin "Täällä ei ole mitään eikä ketään, mutta eipä hätää, muuta hakuehtoja". Varsinkin tuo 404 pitäisi olla helppo muuttaa selkokieliseksi, yleensähän johtuu siitä että profiili piilotettu/poistettu

      Mobiilikäyttö kuntoon
      - treffit aivan liian raskas sellaisenaan
      - haut eivät tule toimimaan koska mobiiliselain ei toimi kun PC:ssä. Jokaisen päivityksen jälkeen mm. haku toimii kuin olisi unohdettu jotain..
      - Laite/selain kirjo suurempi, pitäisi olla edes selvillä millä laitteilla ja selaimilla tuettu ja toimii.
      - Mobiiliversiot muistuttavat vain osin tietokoneille tehtyä palvelua, missä opastus mobiilipalvelua käyttäville??
      - enempää en erittele,, nykyisin mobiilikäyttö täysin mahdotonta.

      Näitä asioita on pyydetty ja odotettu jo yli puoli vuotta. @suomi24 tehnyt vain hukkakierroksia mm. viestittelyn uudistus.

      Treffien ohjeistus on päivittämättä. Taitaa olla peräisin tammikuulta? Ja vielä yksi pyyntö. Avointa keskusteluahan Suomi24 aina toitottaa. Laittakaa takaisin Treffeille oma keskustelupalsta ja mainostakaa sitä myös treffitpalvelun etusivulla jotta ihmiset sen löytävät.

      • anonyymi käyttäjä

        En halua, että muut näkevät, koska olen kirjautunut tai katsonut heidän profiiliaan tai lukenut heidän viestejään. Turhan kyttäämisen ja analysoinnin mahdollisuus pilaa palvelun.


      • Ioaina
        anonyymi käyttäjä kirjoitti:

        En halua, että muut näkevät, koska olen kirjautunut tai katsonut heidän profiiliaan tai lukenut heidän viestejään. Turhan kyttäämisen ja analysoinnin mahdollisuus pilaa palvelun.

        Jotta he eivät voi odottaa sinulta vastausta, kun ovat huomanneet sinun varmasti lukeneen viestinsä? Olet varmasti näitä ihania ihmisiä jotka eivät vastaa asiallisiinkaan viesteihin, jos nyt vaan ei huvita, laiskottaa, on sata verkkoa jo vesillä, jne. Et välitä piiruakaan muista kuin itsestäsi ja pelkäät että muut huomaavat tämän nopeammin, kun osaavat odottaa vastaustasi lähiaikoina nähdessään sinun kirjautuneen?


    • rampe-vainaa

      @suomi24
      miksi tehdyistä muutoksista ei tiedoteta itse palvelussa mitenkään? Tänne tiedotteisiin pitää eksyä..

    • Tämä purnaamiseni ei kuulu tälle palstalle, mutta johtuuko Postin aukeamattomuus ja kaikki muukin hidastelu ahneesta "suomi24.fi:stä? Tämä liikkuvien mainosten määrä on käsittämätön. Silmissä vaan vilisee kaikenlaiset automainokset, treffikuvat, jotka kulkevat rivissä edestakaisin. Ei ole kyllä ihme, että tämä serveri tukkeutuu.
      Ennen mainosten ja varsinkin liikkuvien tulo tälle palstalle, kaikki kävi jouhevasti. Ymmärrän, että rahaa tarvitaan tämän ylläpitoon, mutta pitääkö olla liikkuvia kuvia!
      Kysyy:

      • AdBlock rules

        @isa24

        Asenna selaimeesi mainosten esto. Mm Firefoxiin tarjolla AdBlock- lisäosa. Ei enää mainoksia :-)


    • @Suomi24

      Tiesittekö muuten että kirjoitan kaikilla nikeillä, joita tällä palstalla on. Minulla on satunnaisgeneraattori, joka arpoo aina uuden nimimerkin. Olen myös palkannut pari työtöntä 9 euron päiväpalkalla kirjoittamaan eri nimerkeillä keskusteluitani. Sinua kirjoittaa yksi palkollisistani, ja minä kirjoitan itse henkilökohtaisesti juuri tässä näin. Käsikirjoitin tämän keskustelun eilen illalla, siinä provoilun lomassa kun heitin samalla Aisuri-juttuja.

    • Pervo9001

      Seksuaaliseen suuntautumiseen mahdollisuus myös valita BDSM-akselin mukaan. Seksuaalisia vähemmistöjä on muitakin kuin homo/bi.

    • Rehellisellä mielell

      UUdistuksia tosaan tarvitaan, näyttä vain olevan enimmäkseen maksullisia naisia.

    • noniin

      Ei toimi koko sivu nytkään kunnolla.. ja mistähän sitä maksaa kun on tuo Plus-ominaisuus..

    • Treffit

      Ei toimi treffit joo. Maksan itsekin tuosta palvelusta.

    • treffit05/09

      Jäipä treffien suunnittelu sitten prkl kesken!

    • Treffit

      Eipä toimi edelleenkään. Pääsin kirjautumaan sisään mutta en pysty lukemaan viestejä.

      • m.k-65

        Mulla on ollut sama ongelma pitemmän aikaa. Treffisivujen uudistus on mennyt totaalisesti pieleen.


      • eipä toimi minulla edelleenkään.


    • Kelpaako raha?

      Omat ehdotukseni, jotka voisi laittaa sitten vaikka Plus-palveluun, saatte heti yhden maksavan asiakkaan:

      -Miehenä ei kiinnosta nähdä yhtäkään miestä, ei aloitussivulla, ei megafoneilemassa.
      -FB-tyyliin käyttäjän täydellinen blokkaus. Stalkkerit ovat tietty tätä vastaan, mutta treffit ei olekaan heitä varten tehty. Voivat mennä muualle ja jättää normaalit ihmiset etsimään seuraa keskenään.

      • Mietis vähän rahamie

        Tosta voi olla montaa eri mieltä, et onko nettitreffeillä seuran hakeminen ylipäätään normaalien ihmisten käytöstä. :)


    • närkästynyt

      Apua!!!!!! Viestiketju treffeissä pitenee ja pitenee kun samalle ystävälle useimmiten kirjoittaa...Koska ihmeessä saa viestiketjusta yksityisiä viestejä poistaa...??????

    • oksettavat homot.

      Jolainen tietää, että homot ei ole täysjärkisiä.
      Ei kukaa täysjärkinen rupea samaa sukupuolta olevan kanssa sänkyhommiin.
      On se yököttävän homon mukava tonkia perskoloa.
      Miksei niitä homoja viedä maalle huussin alle sontaa tonkimaan.
      Koska sonnan kaivamisesta tykkäävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2262
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1599
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1006
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    Aihe