Voitin suomipopilta ko.liput Enkä itse pääse lähtemään kyseiseen tapahtumaan :/ olisikohan joku halukas ostamaan liput ja kuinka paljon voisin ahneena niistä pyytää :P
cheek eturivin keikkaliput
11
228
Vastaukset
- vinkkaaja.
Anna Arhimäelle!
- tietäjä.
Paskaa musiikkia!
- ukhyyuuyy
Mä ostan.. Laita spostii [email protected]
- maukka18
KIINNOSTAA !!! JA KOVASTI !!! pistä yhteystietoja tulemaan !!!!
- basaschka
voiko maksaa afrikantähden tonnilla? :-)
- Takarivin risukinttu
Olen etsinyt takarivin keikkalippuja, en ole löytänyt, pihejä myyjiä, eivät raaski luopua hyvistä takarivin paikoista. Ottaisin lipun niin taakse ettei sieltä näe mitään. Ihan sama kuka esiintyy.
- basaschka
Takarivin risukinttu kirjoitti:
Olen etsinyt takarivin keikkalippuja, en ole löytänyt, pihejä myyjiä, eivät raaski luopua hyvistä takarivin paikoista. Ottaisin lipun niin taakse ettei sieltä näe mitään. Ihan sama kuka esiintyy.
sillon ei tavallaan petykään. voi vaan nauttia konsertista. kyllä takarivillä on parhaat paikat: meen aina sinne jos mahollista.
- Parre76
Onkos liput vielä tallella?
- kiinnostunut4
Erittäin kiinnostunut laita s;postiin hinta.
[email protected] - paavo paska
syökää paskaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917535- 374007
- 463546
- 2412911
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452522
- 1322441
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212384Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292359Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252095