Alapää haisee palaneelle kumille

kuminkäryä

Mistä mahtanee johtua kun on ilmaantunut niukkojen menkkojen seuraksi erittäin inhottava hajuhaitta, alapää haisee aivan palaneelle kumille. Voisiko johtua hormonikierukasta vai onko normaalia vaihtareihin liittyvää?

19

3978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testosterooo

      Voi olla vaihtarioireita, sillä testosteronin haju ei ole kovin kukkea. Miten se niin onkin, sillä kai sitä samallatavoin on ollut jo ennen vaihdevuosia, vai kompensoiko estrogeeni sitä jotenkin.

    • Hajujen sinfoniaa...

      Ei se vanhenevan naisen haju mistään testosteronista johdu. Eihän me sentään miehelle haista. Hormonitoiminta kyllä muuttuu ja sen myötä hajukin mutta että aivan tstolle... no hei, kasvaako parta ja alkaako ääni madaltua. siinä vaiheessa vois alkaa epäileen testojen ylituotantoa. Estrogeeni itse saattaa kuitenkin tuoda esiin ns skukukypsän naisen tuoksun, mikä on erilainen kuin mummojen haju.

      • testosterooo

        Kyllä vaan haistaan testosteronille ja siinä samalla tulee ne kaikki kauheudet kun sukupuoli-identiteetti nyrjähtää.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4409006

        Mutta se palaneen kumin käry on vasta ensioireita, ja muistelen sen ilmenneen itselläni jossain vaiheessa ennen menopaussia. Sen kanssa voi kyllä elää, päinvastoin kuin tuon testosteronin


      • hajujen sinfoniaa
        testosterooo kirjoitti:

        Kyllä vaan haistaan testosteronille ja siinä samalla tulee ne kaikki kauheudet kun sukupuoli-identiteetti nyrjähtää.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4409006

        Mutta se palaneen kumin käry on vasta ensioireita, ja muistelen sen ilmenneen itselläni jossain vaiheessa ennen menopaussia. Sen kanssa voi kyllä elää, päinvastoin kuin tuon testosteronin

        no mutta mummon haju on kuitenkin erilaista kuin miehen haju vaika olisikin sitten sitä testosteronia. Ei kyllä oikein usko, koska ei sitä testoo nyt niin mahdottomasti erity. Vain Estrogeenin aiheuttama haju puuttuu ja se muuttaa mummojen hajua. en ainakaan itse eikä mieskään ole mitään miehen hajua huomannut, vaikka kuin olen kysellyt. Samoin kuin muiltakin lhipiirin ihmisiltä. Voihan näissä hajuasioissa tietenkin olla yksilöllisiä eroja. Eihän kaikki haise teininäkään kovin voimakkaasti. Ite oon ollut kyllä aina erittäin vähän hikoileva.


      • testosterooo
        hajujen sinfoniaa kirjoitti:

        no mutta mummon haju on kuitenkin erilaista kuin miehen haju vaika olisikin sitten sitä testosteronia. Ei kyllä oikein usko, koska ei sitä testoo nyt niin mahdottomasti erity. Vain Estrogeenin aiheuttama haju puuttuu ja se muuttaa mummojen hajua. en ainakaan itse eikä mieskään ole mitään miehen hajua huomannut, vaikka kuin olen kysellyt. Samoin kuin muiltakin lhipiirin ihmisiltä. Voihan näissä hajuasioissa tietenkin olla yksilöllisiä eroja. Eihän kaikki haise teininäkään kovin voimakkaasti. Ite oon ollut kyllä aina erittäin vähän hikoileva.

        Etkö sitten ole huomannut mitään pissan hajussa? Välillä haisee enemmän ja välillä vähemmän, mutta kuitenkin useimmiten semmoinen epämiellyttävä.


      • Hajujen sinfoniaa
        testosterooo kirjoitti:

        Etkö sitten ole huomannut mitään pissan hajussa? Välillä haisee enemmän ja välillä vähemmän, mutta kuitenkin useimmiten semmoinen epämiellyttävä.

        Ei mulla pissakaan haise erilaiselta kuin ennen. haistelen sitä joskus pöntöstä toisinaan ja jos on virtsatieinfektoi niin silloin kyllä haisee erilaiselta. Silloin haju on kyllä aina ollut paha, jotenkin sellainen tunkkaisen makeahko. mutta normioloissa ei ole muuta kuin pissan haju. Sekin on joka ihmisellä omanlaisensa. Miltä sen testosteronipissan pitäisi haista? Samalta kun jos mies käy vessassa... Täytyykin käydä ensi kerralla heti perään haistelemassa. Vai pitäisikö käydä jonkun tuttavamiehen jälkeen... vai onkohan niin, että en ole vielä päässyt tähän pissakerhooon. oon 54v ja omasta mielestäni hajuaistissani ei ole mitään vikaa vaan oon aika tarkka noiden hajuen suhteen.


      • testosterooo
        Hajujen sinfoniaa kirjoitti:

        Ei mulla pissakaan haise erilaiselta kuin ennen. haistelen sitä joskus pöntöstä toisinaan ja jos on virtsatieinfektoi niin silloin kyllä haisee erilaiselta. Silloin haju on kyllä aina ollut paha, jotenkin sellainen tunkkaisen makeahko. mutta normioloissa ei ole muuta kuin pissan haju. Sekin on joka ihmisellä omanlaisensa. Miltä sen testosteronipissan pitäisi haista? Samalta kun jos mies käy vessassa... Täytyykin käydä ensi kerralla heti perään haistelemassa. Vai pitäisikö käydä jonkun tuttavamiehen jälkeen... vai onkohan niin, että en ole vielä päässyt tähän pissakerhooon. oon 54v ja omasta mielestäni hajuaistissani ei ole mitään vikaa vaan oon aika tarkka noiden hajuen suhteen.

        Jotain samanlaista kuin parsan syönnin jälkeen, mutta on astetta pahempi. Parsasta tulee hieman metallinen haju, siis kenellä on tullakseen. Joillakin miehillä testosteroni kyllä haisee todella kuvottavalle, siihen ei voi verrata.


      • Hajujen sinfoniaa
        testosterooo kirjoitti:

        Jotain samanlaista kuin parsan syönnin jälkeen, mutta on astetta pahempi. Parsasta tulee hieman metallinen haju, siis kenellä on tullakseen. Joillakin miehillä testosteroni kyllä haisee todella kuvottavalle, siihen ei voi verrata.

        no voi harmi.. en tiedä mille parsapissa haisee, kun en ole mikään parsan syöjä. oon varmaan joskus syönyt jonkun ruuan yhteydessä, mutten ole silloin pissaani tutkinut. Eikä minusta miesten pissa haise sen pahemmalle kuin yleensäkään ihmisvirtsa. no, tokihan likainen miesten vessa haise tosi pahalle, mutta kotiveski ei ikinä kävipä siellä kuka tuttava tahansa.
        Täytyypå kuitenkin seurata tätä pissahommelia. Jospa sieltä jotain metallinomaista pajastuu... tai sitten ei. En kyllä vielä ole huomannut hienhajussanikaan mitään muutoksia. Mutta kuten sanoin, en ole kova hikoilemaan. paitsi aiheesta, siis kuntosalilla ja lenkillä. Mutta tuore hikihän ei juurikaan haise.
        Tuli muuten aloitajan asiasta mieleen, että johtuisiko paha haju menkkojen aikaan just siitä, että vuotoa on niin niukasti kuukautisten aikana. Eli että se vuoto jotenkin tiivistyy, kun sitä on vähän ja sen poistuminen on siten hitanpuoleista. Ehtii tavallaan vanhentua ennenkuin päätyy siteeseen tai tamponiin.
        Olikohan muuten Vuokkkoset- merkkisiä ne siteet, joissa oli joku hajnpoisto-ominaisuus mukana.


      • Anonyymi

        Lentokoneessa haistoin mummuhajun... ei haissut ne vanhemmat ihmiset, vaan pesemätön naisihminen heidä vieressä. Epäilin koko ajan niitä vanhuksia! Ihan turhaan! Nuorehko naisihminen haisi! Ei ollut suomalainen, vaikka sillä ei ole merkitystä!
        Se oli järkyttävä haju!
        Piti alkaa nukkumaan. Ei olisi pystynyt olemaan siinä käryssä koko lentoa!!!


      • Anonyymi
        testosterooo kirjoitti:

        Kyllä vaan haistaan testosteronille ja siinä samalla tulee ne kaikki kauheudet kun sukupuoli-identiteetti nyrjähtää.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4409006

        Mutta se palaneen kumin käry on vasta ensioireita, ja muistelen sen ilmenneen itselläni jossain vaiheessa ennen menopaussia. Sen kanssa voi kyllä elää, päinvastoin kuin tuon testosteronin

        Virtsatessa kumin käryä?


    • tosiasiassa

      Onkohan miesystävä kiihdytellyt liikaa kondomin kanssa?
      Hormonikierukka on tulehduksen aiheuttaja joka kannattaa poistattaa ja siirtyä tabletteihin.

      • Anonyymi

        Ei o miesystävää, eikä kierukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o miesystävää, eikä kierukkaa.

        Ollut joskus hormonikierukka, tuli aknea!
        Jos joskus ottaa kierukan, niin ehdottomasti kuparikierukka!!!!


      • Anonyymi

        Sen tiedän, että hormonikierukka ei sovi ”vieraissa” käyville. Tulehduksia tulee!!! Heti käy käry, jos oot käynyt jossain, tai kumppani!


    • kuminkäryä

      Se hormonikierukka laitettiin tolkuttoman runsaiden kuukautisten hoidoksi joten kierukasta en ole valmis luopumaan - haiskoon sitten vaikka. Parempi niukka vuoto vaikka hajun kanssa.

    • en luopuisi minäkään

      Onko sulla jo kauan ollut se hormonikierukka? Voihan olla, että koko vuodot jää pois. Luulis ettei sitten ole hajuakaan. Itsellä loppui kivuliaat vuodot kokonaan hormonikerukan laiton jälkeen. sitten kyllä alkoi aivan uusi elämä.loppui rättisota.

      • Anonyymi

        Hormonikierukasta syöpää🤔


    • kuminkäryä

      Kuukautiset olikin välillä poissa lähes vuoden ajan mutta nyt ovat alkaneet palailla niukkina.

    • Anonyymi

      Mulla ei hormonikierukasta mitään hajuhaittoja.
      Aknea tuli.
      Kuparikierukka parempi,
      vaikka neuvolassa pelotellaan!!
      Jos harrastaa irtosuhteita,
      ei missään nimessä hormonikierukkaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe