Olin kävelemässä ja räpläsin samalla kännykkää. Huomasin, että kengänauhani olivat auki, joten sujautin kännykkäni nopeasti rintataskuuni ja kyykistyin sitomaan kengännauhani. No siinä se sitten tippui ja näyttö meni rikki. Oli siinä flip coverikin, mutta ei sekää näköjää paljon auttanut. Ikävä kyllä ilmaele myös lakkasi toimimasta ja myös esimerkiksi, kun soittaa ja vie kännykän pois korvalta niin valo ei syty ja näytä puhelua jne. Ihmettelin kyllä tätä, sillä eihän puhelin tippunut niin niin korkealta.
Ajattelin tässä, että korvaakohan takuu tämän ja jos ei paljonko korjaus suunnilleen maksaa?
Samsun Galaxy S4 näyttö rikki
15
3164
Vastaukset
Takuu ei korvaa itse aiheutettua vikaa. Kotivakuutus voisi korvata mutta omavastuu on yleensä korkea.
Korjaus voi maksaa yli 130 euroa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11659409/#comment-63041307- Arduaen
Vastaavanlainen tapaus myös täälä, toki kyykyyn mennessä putosi taskusta. Mutta luokittelen tuon kolahduksesti EN tiputuksesti. Nykyaikankin varmasti jokaiselta putoaa uusi ja oli kuinka älytön puhelin tahansa. Valmistajat myös mainostavat youtubessa esim. s4 kohdalla kuinka se kestää melkein mitä tahansa ja tekee kipeää katsoa kun puhelimia kohdellaan sillä tavalla. Ei se kuitenkaan käytännössä kestä.
Kyllä tänäpäivänäkin pitää puhelimen kolahduksia kestää EI TIPUT TUKSIA jos ei ole sitä varten suunniteltu puhelin. Nosta meteli samsungille. Nyt toinen näyttö kestänyt pöydältä, kädestä ja JOPA portaita pitkin palanmatkaa alas ja siitä 1,5m pudotus lattialle. Kas kummaa eikä näytössä näy mitään.- rikkipä
Sen kuuluu mennäkkin rikki tippuessa, osta vasara.
- tarkkuutta
iPonet ja Lumiat hajoaa ihan varmasti myös kun ne tippuvat sopivasti. Pitää van olla liimanäppi ja tarkka tai ostaa puhelimeen ympärille suojakuoret jos on näppikouran vikaa.
Noihin putoamistesteihin ei aina kannata luottaa täysillä. Puhelinta ostaessa näkee jo osittain että kestääkö tämä malli hyvin pudotuksia,
- juupelijaapeli
ei kannata joo luottaa, kuulin että samsung ois käyttäny lähemmäs 50 puhelinta niissä s4 kestävyystesteissä, tottakai ne näytti vaa ne missä puhelin säily ehjänä....
- lg_rules
samsungin näyttöjen korjaus maksaa maltaita. osta lg optimus 4x hd. näytönkorjauskin on paljon halvempaa. aion itsekkin ostaa laatu lg enkä samsungia.
Ei se LG näytön korjaaminenkaan ole halpaa. Minulla maksoi noin 80 euroa ja kyse oli Optimus 2X mallista.
- liimanaama
150e
- samsung romu
Näyttö rikki samsung galaxy S4. Puhelin oli etu taskussa ja on jotenkin vääntynyt. Ulommainen lasi on pysynyt ehjänä mutta sisimmäinen mennyt rikki. Näyttö täysin pimeä. Korjaus 170,- postikuluineen. Viimeinen Samsungin puh tällä veijarilla. Liian helposti menee rikki.
- Näppärämpi tietysti
- asentaja 2
Minulla on yli kolme vuotta vanha Nokia 5228 ja kyllä ihmettelen että se on kestänyt kaikki ne putoamiset kovillekkin asfalttipinnoille, takakansi siinä lähes aina lentää ja kulmiin tulee näyttäviä kolhuja mutta aina vaan pelittää.
Paha tapa on laittaa se rintataskuun, kun vähänkään pyllistää niin se on esim,kivilattialla. - mistä näyttö
no eihän se vaihto vaikeeta ole,mut mistä ostaa se paketti? ei pelkkä lasi,vaa koko näyttö ?
- liimakoura
Nyt 7kk vanhassa s4:ssä jo toisen kerran lasi rikki.. Iphone sai samanlaista käsittelyä, oli kyllä kestävämpi. On pian tullut n. 1000e maksamaan tämä luuri..
Jos kännykästä ei pidä huolta niin silloin kannattaa ostaa iskunkestävä malli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241