Kavereitten spermaa

Spegu

Joskus nuorena kuljimme tansseissa usean kundin porukalla ja aina ei onnistunut saatille pääsy,varsinkaan yöksi.Onneksi meillä oli leena joka oli 30v yksinhuoltaja ja aivan kyltymätön saamaan kalua.Usein menimmekin yöllä tanssien jälkeen hänen luokseen ja vuorotellen panimme häntä.Toiset odottivat olohuoneessa vuoroaan kun yksi oli pukilla.Yleensä käytimme kortsuja jokainen,mutta eräällä kerralla ei kellään ollut niitä mukana.Niinpä päätimme panna paljaalla.Minä olin porukan nuorin joten minä pääsin viimeisenä liukkaille.Menin makkariin jossa Leena makasi sängyllää selällään pimppi spermasta tahmeana.Jostain syystä minulle tuli aivan mahdoton halu nuolla hänen spermaista pimppiään.Niinpä aloin nuolla ja kun sperma ei maistunut ollenkaan pahalle jatkoin ja Leena tykkäsi.Hän kääntyi pian 69 asentoon ja otti kaluni suuhunsa.Hänen pimpistään valui suuhuni 3 kaverini sekoittuneet spermat ja nielin kaiken.Olin niin kiimoissani,että laukesin melko äkkiä Leenan suuhun ja sain parhaan orkun ikinä.Leena tykkäsi myös ja sanoi että tätä täytyy kokeilla toistekkin.Kyllä muuten kokeiltiinkin.Nyt vanhenpana asia on jälleen alkanut kiinnostaa ja olisi mukava löytää samanhenkistä seura.

11

12580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyltymätön

      oliko oulusta kyseinen leena?itse myös aikanaan sain leenalta aina kun halusin pillua.

    • spegu

      kyllä oli oulusta, olemmeko tuttuja ;)

      • cugfc

        Taidan tuntee kans alkoiko hänen suku nimi O


      • KYLTYMÄTÖN
        cugfc kirjoitti:

        Taidan tuntee kans alkoiko hänen suku nimi O

        eikun sukunimi alkoi A,eikö?


      • gghdss
        KYLTYMÄTÖN kirjoitti:

        eikun sukunimi alkoi A,eikö?

        Ei olla sit samassa tämä minun leenani alkoi O tosi sexy nainen


      • kyltymätön
        gghdss kirjoitti:

        Ei olla sit samassa tämä minun leenani alkoi O tosi sexy nainen

        asui kaakkurissa muistaakseni.


      • khjjk
        kyltymätön kirjoitti:

        asui kaakkurissa muistaakseni.

        Jo asui jonkin aikaa siellä myös 2 lasta. Rupes sitten pyörimään mustalaisten kans


      • Anonyymi
        cugfc kirjoitti:

        Taidan tuntee kans alkoiko hänen suku nimi O

        Leena O muutti ruotsiin teki itsemurhan vuosia myöhemmin


    • haisu rode

      Tairat olla homo

      • kyltymätön

        kyseisellä leenalla oli kaksi lasta tyttö ja poika muistaakseni ja vuosina 2000-2003 touhuttiin.


      • fkghh
        kyltymätön kirjoitti:

        kyseisellä leenalla oli kaksi lasta tyttö ja poika muistaakseni ja vuosina 2000-2003 touhuttiin.

        Tällä mun leenalla kans tyttö ja poika mut me tavattiin 90luvun alussa sit rupes pyörii mustalaisten kans sitten muutti ruotsiin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe