Joskus nuorena kuljimme tansseissa usean kundin porukalla ja aina ei onnistunut saatille pääsy,varsinkaan yöksi.Onneksi meillä oli leena joka oli 30v yksinhuoltaja ja aivan kyltymätön saamaan kalua.Usein menimmekin yöllä tanssien jälkeen hänen luokseen ja vuorotellen panimme häntä.Toiset odottivat olohuoneessa vuoroaan kun yksi oli pukilla.Yleensä käytimme kortsuja jokainen,mutta eräällä kerralla ei kellään ollut niitä mukana.Niinpä päätimme panna paljaalla.Minä olin porukan nuorin joten minä pääsin viimeisenä liukkaille.Menin makkariin jossa Leena makasi sängyllää selällään pimppi spermasta tahmeana.Jostain syystä minulle tuli aivan mahdoton halu nuolla hänen spermaista pimppiään.Niinpä aloin nuolla ja kun sperma ei maistunut ollenkaan pahalle jatkoin ja Leena tykkäsi.Hän kääntyi pian 69 asentoon ja otti kaluni suuhunsa.Hänen pimpistään valui suuhuni 3 kaverini sekoittuneet spermat ja nielin kaiken.Olin niin kiimoissani,että laukesin melko äkkiä Leenan suuhun ja sain parhaan orkun ikinä.Leena tykkäsi myös ja sanoi että tätä täytyy kokeilla toistekkin.Kyllä muuten kokeiltiinkin.Nyt vanhenpana asia on jälleen alkanut kiinnostaa ja olisi mukava löytää samanhenkistä seura.
Kavereitten spermaa
11
13591
Vastaukset
- kyltymätön
oliko oulusta kyseinen leena?itse myös aikanaan sain leenalta aina kun halusin pillua.
- spegu
kyllä oli oulusta, olemmeko tuttuja ;)
- cugfc
Taidan tuntee kans alkoiko hänen suku nimi O
- KYLTYMÄTÖN
cugfc kirjoitti:
eikun sukunimi alkoi A,eikö?
- gghdss
KYLTYMÄTÖN kirjoitti:
eikun sukunimi alkoi A,eikö?
Ei olla sit samassa tämä minun leenani alkoi O tosi sexy nainen
- kyltymätön
gghdss kirjoitti:
Ei olla sit samassa tämä minun leenani alkoi O tosi sexy nainen
asui kaakkurissa muistaakseni.
- khjjk
kyltymätön kirjoitti:
asui kaakkurissa muistaakseni.
Jo asui jonkin aikaa siellä myös 2 lasta. Rupes sitten pyörimään mustalaisten kans
- Anonyymi
cugfc kirjoitti:
Leena O muutti ruotsiin teki itsemurhan vuosia myöhemmin
- haisu rode
Tairat olla homo
- kyltymätön
kyseisellä leenalla oli kaksi lasta tyttö ja poika muistaakseni ja vuosina 2000-2003 touhuttiin.
- fkghh
kyltymätön kirjoitti:
kyseisellä leenalla oli kaksi lasta tyttö ja poika muistaakseni ja vuosina 2000-2003 touhuttiin.
Tällä mun leenalla kans tyttö ja poika mut me tavattiin 90luvun alussa sit rupes pyörii mustalaisten kans sitten muutti ruotsiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333805Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462337Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401770Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991661- 1061634
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461444Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin141402Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681381Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1281132Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901045