noloin hetkesi uimarannalla/uimahallissa

kerrroppa

mikä on ollut oma noloin hetkesi uimarannalla/uimahallissa tai minkä nolon hetken olet nähnyt?

33

6187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • derpkang

      Venäläinen mies tuli uimahallin ilman uikkareita. Oli ilmeisesti ymmärtänyt kyltin ''no shorts'' väärin. Lähti kyllä aika nopeasti pois kun uimavalvoja huomautti :D

    • VoiEttä:DD

      No, mul tää tapahtui kyllä turkissa, hotellin uima-altailla.
      Tää ei oo niin nolo juttu, mut aika kiusallinen ^^
      No mä otin aurinkoo, hällä huolen häivää ja sit katoin mun vasemmalle sivulle, niin komea tarjoiliapoika katseli sieltä lumoutuneesti bikineihin puettua vartaloani. :D
      Sit tää oli aika noloo.. Oon kumminkin on 18.v ja menin sitten laskemaan vesiliukumäestä.. Oli bikinit päällä, sitten ku tulin kovaa niin yläosa valahti veden alla ja kun nousin (olin laittanut sen jo takaisin) perhe katsoi minua koko ajan.. Siinä oli isä, äiti ja kaks poikaa.
      Sitten vielä toinen vesiliukumäki juttu.
      Menin laskemaan taas sinne.. Ennen minua meni mies. "Hänen laskettua" minä lähdin tulemaan täyttä vauhtia, mutta sitten näin edessäni karvaiset jalat ja törmäsin mieheen, joka oli omaa tyhmyyttään jäänyt seisomaan liukumäen päähän. Mies kaatui, mutta en heti tajunnut/tuntenut edes mitään ja pian nousin vedestä nolona. Mies oli lyönyt päänsä 2 kertaa ja pysytteli anteeksi. (Hänen vikansa :D)

      • lololollllllllo

        "Oon kumminkin on 18.v"
        "pysytteli anteeksi"

        Siis täh :D Mä en saanut mitään selvää tosta tekstistä :DD


      • 764678
        lololollllllllo kirjoitti:

        "Oon kumminkin on 18.v"
        "pysytteli anteeksi"

        Siis täh :D Mä en saanut mitään selvää tosta tekstistä :DD

        Luultavasti oikeasti kyseessä oli 11v pikkulikka


      • Jokuihminenn
        764678 kirjoitti:

        Luultavasti oikeasti kyseessä oli 11v pikkulikka

        Se että tulee pari kirjoitusvirhettä ei tarkota että ois pieni lapsi, voi ihan johtua siitä että ei jaksanut tarkistaa kommenttia enää kun se oli niin pitkä...


    • VoiEttä:DD

      Anteeksi nyt vaan, mutta kirjoitan puhelimella. Tulee virheitä..
      Piti laittaa: oon kumminkin jo 18.v
      Ja : pyyteli anteeksi
      Puhelin vääristelee sanoja.

      • ffwe3

        Syytä vain puhelintasi.


      • Anonyymi
        ffwe3 kirjoitti:

        Syytä vain puhelintasi.

        No kun meillä vähemmän köyhillä on kalliimmat puhelimet joissa kirjoittaessa jotain tulee automaattinen tekstin kirjoitusvirhe korjaus ja jos kirjoittaa jotain väärin joskus laittaa ihan mitä sattuu


    • Ultranolous

      Kerran alakouluikäisenä pikkupoikana olin ulkomailla jossain hienommassa kylpylässä, ja menin väärään pukuhuoneeseen. Luikahdin hyvin nolona oikeaan pukuhuoneeseen ja menin saunaan. Tulin vihdoin takaisin uimatiloihin ja olin jo laskeutumassa altaaseen, kun tajusin olevani alasti... Ja tietysti siellä oli hitosti porukkaa näkemässä, mukaanlukien perheeni.

    • fnfn

      Olin joskus 10-vuotiaana uimassa luokan kanssa ja meidän piti nousta sieltä altaasta pois peräkanaa. Kun olin ite nousemassa, pysähdyin katsomaan jotain, en muista mitä. Takana tuleva ei huomannut minun pysähtyneen ja hänen naamansa jotenkin "upposi" takapuoleeni :DD Onneksi olin kuitenkin kaveri kyseisen tytön kanssa, joten ei siinä mitään, molemmat naurettiin, mutta oli se silti noloa.

      Voin kertoa myös parhaan hetkeni! Ysillä meidän piti uida se allas päästä päähän silleen neljän sarjoissa. Itse olin toiseksi viimeisessä sarjassa, mutta luokan bitch ja minun kiusaaja sanoi minulle "x, minä menen ensin" ja se oli sitten ihan okei, minä annoin hänelle minun paikkani, siirtyen viimeiseen sarjaan. Hän sitten lähti muiden kanssa uimaan, kun tuli heidän vuoronsa. Hän on tosi huono uimaan, ja jäi siis siksi paljon jälkeen muista. Kun hän oli noin puolessa välissä, tuli meidän viimeisten sarja lähteä matkaan, ja saavutin hänet alta aikayksikön! Me päästiin nopeasti toiseen päähän ja koko n. 50 hengen liikunnanryhmä odotti sitten kärsivällisesti että hän pääsisi maaliin! :)

      • fnfn

        Tai tarkemmin ajateltuna meitä olikin vaan vähän päälle 20, kun yläasteellahan ei ollut sekaryhmiä. Epäoleellista, tiedän.


      • true badass
        fnfn kirjoitti:

        Tai tarkemmin ajateltuna meitä olikin vaan vähän päälle 20, kun yläasteellahan ei ollut sekaryhmiä. Epäoleellista, tiedän.

        Ja sit se löi sua turpaa koulus...?


      • fnfn
        true badass kirjoitti:

        Ja sit se löi sua turpaa koulus...?

        Ei...?

        Mikä ongelma teillä on?


      • Anonyymi

        Toi oli kyl hieno tarina propsit et oot jaksanut kirjottaa ton! 👍😆


    • fffffffffff4ffffffff

      En tiiä viittiskö kertoo jos mun iskä lukee tän...No kummiski oltii uimas ja mun iskä huusi mun nimee. Sit joku mies jolla oli sama nimi sano "mitä"? sit siinä seliteltii pari tuntii, poliisit ei uskonu ekaks mut päästii lopulta lähtee. Ei olla sen jälkee käyty uimas

      • 4+3

        Miks pitää selitettä jos huutaa lapsensa nimeä, ja miten poliisi tähän liittyy. Mitä vittua ?!


      • korppi™
        4+3 kirjoitti:

        Miks pitää selitettä jos huutaa lapsensa nimeä, ja miten poliisi tähän liittyy. Mitä vittua ?!

        kukas se siinä fnfn(miten sun iskä muka lukisen en usko että käy nuorten palstalla)


      • nolikset...
        korppi™ kirjoitti:

        kukas se siinä fnfn(miten sun iskä muka lukisen en usko että käy nuorten palstalla)

        Menin kerra saunaan sit en enää käy sauna vähää aikaa -_-


      • ...nolikset
        nolikset... kirjoitti:

        Menin kerra saunaan sit en enää käy sauna vähää aikaa -_-

        olin uimahallissa ja erehdyin meneen saunaan. jäi kauheet traumat kun huomasin, että siellä istuu alastomia miehiä


    • GORIANDERI

      VIDDU EI MIDÄÄ NOLOA OO DABAHDUNU MUDDA MÄ DEIN GYMBISTÄ VIISI SAATANAN VOLTTIA. SIDDEN 5 DYDDÖÄ DULI MUN GAA MOBOAUDOO BANEMAAN :D. SIDDEN GU OLIN VALMIS NII NE DOI MULLE LAVAN ES :---DDDDD

      • Mjäää

        Sieltä se tulikin :D


    • Taika23

      Sukelleltiin mun kaverin kanssa ja mä luulin että altaan pohjassa on lelu mutta siellä onkin paskakikkare. Sit kun lähettiin sielt altaitalta nii mä menin poikien pukkarii ei siinä mitään KUNNES menin saunaan ja näin alastomia miehiä/poikia Ei sen jälkeen oo tullu käytyyn uimassa. Olin ehkä 12.v:-

    • seisokkia_altaassa

      Kylpylässä olin semishortseissa, eli sellaset suht lyhytlahkeiset, ei mitkään polveen asti lahkeet.
      Niin yhessä kohti tulee vettä suuttimesta altaan pohjasta, kai siinä on tarkotus vaikka että saa jalkapohjille hierontaa tms. Käsillä voi pitää kiinni jostain metallitangosta ettei veden virtaus vie pois siltä kohtaa. Olin siinä vähän aikaa niin se vesisuihku nosti sortsien lahjetta sen verran että penis tuli esille. Annoin peniksen olla esillä koska se tuntui tavallaan hyvältä ja kiihottavalta. Tottakai sitten vesi heilutteli aika paljon penistä ja kohta se alkoi seistä. Siinäpä sitten kalu pystyssä olin ja jotku sukelteli altaassa sukelluslasien kanssa. Varmaan näkivät seisokkini. Läksin sitten ihan pokkana vaan uimaan, seisova kalu lahkeesta esillä. En tiiä kuinka moni tajusi tilanteen. Jälkeenpäin oon runkannut ja muistellut tuota tilannetta ja kuvitellut jatkon niin että joku hyvännäköinen tyttö haluis panna kun tajuu mulla olevan kovan seisokin.

    • nainenkosketteli

      kerran uimahallissa joku nainen tuli hörysaunassa mun viereen istumaan ja katteli mun penistä ni rupes seisoo, sit se kosketti siihe ja sano että aika sopimatonta käytöstä

      • Selventäjä

        "Ajattele tarkemmin", luulen et se meni näin,,,,, Menit miesten höyrysaunaan kännissa, sit sisälle tuli pitkä tukkane mies, joka näytti naiselta höyryssä ja joka oli myös homo, sit se tuli sun viereen ja alko kosketteli.


    • Nakupoika

      Kun olin oppinut miten hypätään veteen kuperkeikkaa tekemällä. Hei katsokaa poikaa minä huusin heille. Sitten hyppäsin yläs ja joku mun takaa multa uima housuni alas. Minä tein sen kuperkeikkani loppuun kun ei siinä voi peruttaa kun on jo ilmassa. Mun isolla veljelläni oli ne mun housuni. Onko sulta jotain hukassa ja heitti ne mulle.

    • Anonyymi

      Olin jossain Espoon uimahallissa sit joku ramdom tulee vaa mua päin vetää mun uikkarit alas ja kysyy. Haluutko panna sit mä öö oon 7v olin ihan et mitä vit

      • Anonyymi

        Mulle kävi vähän samoin. Kerran mun kaveri veti multa uikkarit pois altaassa ja sit vaan lähti uimaan pois.


    • Anonyymi

      Viime syksynä yhdellä murrosikäisellä pojalla erään uimahallin saunassa miesten puolella alkoi seisomaan.
      Istui vielä haarat oikein levällään eikä tehnyt elettäkään peitelläkseen itseään, eli ei jäänyt mitään arvailujen varaan.
      Ihme hyypiö muutenkin, istui vaan paikallaan muna pystyssä haarat levällään ja tuijotti muita ihme ilme naamallaan. Ei ollut kuitenkaan kehitysvammainen tms, eli ei voinut siitäkään johtua.
      Tiedä sitten, oliko homoseksuaali vai oliko vahdannut naisia altaalla ja reaktio heihin tuli vasta saunassa..

    • Anonyymi

      Mulla osui erään kerran uidessa käsi vähän sopimattomaan kohtaan, kun joku nainen ui viereisellä radalla ja olimme liian lähellä tätä radan jakavaa köyttä, vai miksikä sitä kuuluu sanoa..
      Oli aika noloa, vaikkei siitä nyt mitään välikohtausta syntynytkään. Vähän nauratti kuitenkin kumpaakin ja pyysin kyllä anteeksi ja sanoin, ettei todellakaan ollut tarkoitus koskettaa häntä mitenkään.

    • Anonyymi

      Olin serkun kans uimassa (ite 16v serkku 13v) ja sil o semi iso kulli et näky kyl uikkareist tosi selvästi läpi jo pukkaris. Mut suihkus sil alko seisoo mut se ei välittäny tai emt eiks muka vaa jotenki tajunnu vai mitä. Sil oli aiva järkyttävän kokone boner pullotus tyylii koko uintireissun ja huomasin et monet tuijotti sitä sillee wtf. Kunno myötähäpee itelläki. Sit ku jossai kohtaa semmost perus hassuttelupainii altaas ni tunsin sen bonerin tyylii mun jalkaa vaste pari kertaa ja kerra mul osu käsi siihe vahingos. Hävetti kyl ittee sii kohtaa. Onneks sil laski enne ku lähettii eikä esim saunas seisonu

    • Anonyymi

      Olin uimahallissa sitten yksi tyttö joko vahingossa tai tahalteen altaassa multa uikkarit pois ja heitti ne jonnekkin

    • Anonyymi

      Minä olin kavereiden kanssa uimassa rannalla ja olin oppinut miten tehdään kuperkeikka veteen joten halusin sanoin niille että "katsokaa minua". Sitten hyppäsin yläs ja joku mun takaa multa uima housuni alas. Minä tein sen kuperkeikkani loppuun kun ei siinä voi peruttaa kun on jo ilmassa. Mun kaverilla oli ne mun housuni. Onko sulta jotain hukassa ja heitti ne rannalle, mutta altaassa oli mun ihastus ja mun luokkalaisia. Mun kaveri otti minusta kiinni ja veti mut rannalle, että kaikki sai katsella mun munaa. Tästä puhuttiin koulussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2032
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1755
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    10. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      71
      1173
    Aihe