ostin sit mainitussa pelissä tuon Usain Bolt hahmon.. maksoin iphonen app storessa 89c mutta Boltti on vaan yhä lukittu.. pitääkö odotella et maksu menee 'läpi' tai jotain..? onko jollain koettua?
TempleRun 2
paholais apina
3
173
Vastaukset
- aholais papina
problem solved. Enymmärrä kun ihmiset ei pidä tästä pelistä. Minust ihan paras.
- Ontodellahyvä
Juu, itse en lähe usain bolttia ostamaan. Mutta tällä hetkellä 822k rahaa, kaikki skillit täyteen ladattu. Kaikki hahmot paitsi usain ostettu. Paras juoksu enkka on 192miljoonaa metriä. Ja on mulla 417 vihreet timanttiiki. On tota peliä tultu hakattua jonkin verran :)
- g dängeröys
Usain Bolt oli hintansa 89c arvoinen. Mutta. Menin päivittämään iphonen ios7 käyttikseen ja nyt peli toimii huonosti. Nykii pätkii..prkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596