Eli siis oon 18 vuotias poika ja etin peliseuraa wowiin. voitaisiin alottaa uudet ukot jollain uudella realmilla :P en välitä siitä osaatko pelata vai et, jos et osaa opetan niin hyvin kun pystyn :D sukupuolella tai iällä ei ole väliä . jos kiinnostuit kirjottele tänne tai lisää kaveriks real id [email protected]
wowi peliseuraa
5
251
Vastaukset
- WoW on vanhetunut
Miksi juuri world of warcraftia, niin "raiskattu puhki". Muutenkin huonot grafiikat mutta minua se grafiikka ei haittaa vaan, tehtävien monipuolisuus. Erittäin paljon juoksupoika tehtäviä ja sen sellaista. Toisinsanoen tylsä, sun statsit nousee vihujen statsin nousee samalla. Level 20 olet jo kokeunut koko taistelumekaniikan.
Pelaa esim, diablo, guildwars tai jotain moba.pelejä.- wowittajamaster
Moba pelit ne vasta paskaa onkin.
- eivittujäkäoni
Oikeasti? saakeli sullakin on warmaan wanha starter account
- Antolity
Oon ens vuonna 17 täyttävä lukiolainen oon pelannu catasta asti skype mikki on. Vastaa vaikka tässä foorumilla jos haluat pelata.
Mun päähahmot on Frostmane servulla 90 warrior ja 90 druid jotai altteja (low level). Voitais sopia joku relmi millä alkaa levuttaa.
Horde tai Alliance ei ole väliä paljoo en ole mikään factioni kiihkoilija. Mun 90 hahmot on allyja mutta alunperin olin horde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446