Eli siis oon 18 vuotias poika ja etin peliseuraa wowiin. voitaisiin alottaa uudet ukot jollain uudella realmilla :P en välitä siitä osaatko pelata vai et, jos et osaa opetan niin hyvin kun pystyn :D sukupuolella tai iällä ei ole väliä . jos kiinnostuit kirjottele tänne tai lisää kaveriks real id [email protected]
wowi peliseuraa
5
387
Vastaukset
- WoW on vanhetunut
Miksi juuri world of warcraftia, niin "raiskattu puhki". Muutenkin huonot grafiikat mutta minua se grafiikka ei haittaa vaan, tehtävien monipuolisuus. Erittäin paljon juoksupoika tehtäviä ja sen sellaista. Toisinsanoen tylsä, sun statsit nousee vihujen statsin nousee samalla. Level 20 olet jo kokeunut koko taistelumekaniikan.
Pelaa esim, diablo, guildwars tai jotain moba.pelejä.- wowittajamaster
Moba pelit ne vasta paskaa onkin.
- eivittujäkäoni
Oikeasti? saakeli sullakin on warmaan wanha starter account
- Antolity
Oon ens vuonna 17 täyttävä lukiolainen oon pelannu catasta asti skype mikki on. Vastaa vaikka tässä foorumilla jos haluat pelata.
Mun päähahmot on Frostmane servulla 90 warrior ja 90 druid jotai altteja (low level). Voitais sopia joku relmi millä alkaa levuttaa.
Horde tai Alliance ei ole väliä paljoo en ole mikään factioni kiihkoilija. Mun 90 hahmot on allyja mutta alunperin olin horde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838