Hei,
Olen 26- vuotias opiskelijanainen ja etsin kämppäkaveria Jyväskylään, muutto olisi edessä 2014 tammikuun alussa. Olen luonteeltani luotettava, rauhallinen enkä käytä päihteitä erityisemmin, kaipaisin kämppistä samanhenkisistä ihmisistä.
Suunnitelmissa olisi löytää kämppä (kaksi huonetta keittiö/olohuone) jostain Jyväskylän etelä/kaakkoispuolelta, mutta oikeastaan mikä vain keskustan tuntumassa käy, tästä voidaan keskustella ja etsiä kämppää yhdessä.
Kämppikseltä toivoisin, että hän olisi suvaitsevainen ja rauhallinen, jonkin verran sosiaalisuuttakin saa olla, voidaan vaikka joskus pitää lautapeli-iltoja tms. :) Toisaalta omissa oloissaankin tulisi voida olla halutessaan, joten ei liikaa sosiaalisuutta. :)
Lemmikkieläimet eivät haittaa, tosin koirat eivät käy, sillä olen valitettavasti allerginen. :/
Ymmärrän, että olisi todella karmeaa olla kämppiksenä jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa ei tule ollenkaan toimeen, joten ota yhteyttä ja tutustutaan nyt etukäteen ja selvitetään olisiko meistä kämppiksiksi! :)
Laita sähköpostia: sirp.pu(at)luukku.com
Kämppis Jyväskylään!
1
192
Vastaukset
- satu5
Hei! Luen tämän viestin pahasti myöhässä, mutta... todennäköisesti muutan Jyväskylään tulevana syksynä (elo -14) ja yhtä lailla olen etsimässä kämppistä.
Olen rauhallinen, raitis ja savuton nainen, joka viihtyy omissa oloissaan ja on "sisäänpäin kääntynyt". Kuitenkin mulla on empatiakykyä, olen hyväksyvä ja vähän seurallinenkin.
Etsin samankaltaista kämppistä. Lemmikkejä en Jyväskylään raahaa, vaikka pidän eläimistä, eikä mulla ole allergioita.
Jos sirppu luet tämän vielä, niin otahan yhteyttä, mikäli vieläkin kaipaat kämppistä (kokeilin lähettää sinulle s-postia - osoitteesi ei toimi). Tai jos joku muu jyväskyläläinen kiinnostuu tästä viestistä, niin viestillä saa heittää.
Osoitteeni: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!