Hei,
Olen 26- vuotias opiskelijanainen ja etsin kämppäkaveria Jyväskylään, muutto olisi edessä 2014 tammikuun alussa. Olen luonteeltani luotettava, rauhallinen enkä käytä päihteitä erityisemmin, kaipaisin kämppistä samanhenkisistä ihmisistä.
Suunnitelmissa olisi löytää kämppä (kaksi huonetta keittiö/olohuone) jostain Jyväskylän etelä/kaakkoispuolelta, mutta oikeastaan mikä vain keskustan tuntumassa käy, tästä voidaan keskustella ja etsiä kämppää yhdessä.
Kämppikseltä toivoisin, että hän olisi suvaitsevainen ja rauhallinen, jonkin verran sosiaalisuuttakin saa olla, voidaan vaikka joskus pitää lautapeli-iltoja tms. :) Toisaalta omissa oloissaankin tulisi voida olla halutessaan, joten ei liikaa sosiaalisuutta. :)
Lemmikkieläimet eivät haittaa, tosin koirat eivät käy, sillä olen valitettavasti allerginen. :/
Ymmärrän, että olisi todella karmeaa olla kämppiksenä jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa ei tule ollenkaan toimeen, joten ota yhteyttä ja tutustutaan nyt etukäteen ja selvitetään olisiko meistä kämppiksiksi! :)
Laita sähköpostia: sirp.pu(at)luukku.com
Kämppis Jyväskylään!
1
192
Vastaukset
- satu5
Hei! Luen tämän viestin pahasti myöhässä, mutta... todennäköisesti muutan Jyväskylään tulevana syksynä (elo -14) ja yhtä lailla olen etsimässä kämppistä.
Olen rauhallinen, raitis ja savuton nainen, joka viihtyy omissa oloissaan ja on "sisäänpäin kääntynyt". Kuitenkin mulla on empatiakykyä, olen hyväksyvä ja vähän seurallinenkin.
Etsin samankaltaista kämppistä. Lemmikkejä en Jyväskylään raahaa, vaikka pidän eläimistä, eikä mulla ole allergioita.
Jos sirppu luet tämän vielä, niin otahan yhteyttä, mikäli vieläkin kaipaat kämppistä (kokeilin lähettää sinulle s-postia - osoitteesi ei toimi). Tai jos joku muu jyväskyläläinen kiinnostuu tästä viestistä, niin viestillä saa heittää.
Osoitteeni: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121192Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795