Apua joku kännyköistä vähänkään tietävä!

pingvinii

olen ihan ummikko kännyköiden kanssa.
Älypuhelimessani on DNA ÄLY 0,5, ja tähän liittymään kuuluu kiinteähintainen netti kuukaudessa. miten saan netin päälle niin, että on päällä tuon^ liittymän netti,eikö se ota jotain maksullista nettiyhteyttä tuolta ilmasta?
Kun menee asetuksiin siellä on eka "langatomat toiminnot ja verkko" kun siihen menee, on vaihtoehdot "matkapuhelinverkon asuteukset". kun mene tuonne, on vaihtoehdot "käytä pakettidataa" (niin pitääkö tuo laittaa päälle?) ja dataverkkovierailu (vai pitääkö tämän olla päällä?) ja yksi vaihtoehto on "verkko-operaattorit" (siellä lukee "dna kun painaa verkko-operaattoreita,mutta "dna" painamisesta ei tapahdu mitään, ainakaan nyt kun ei nuo dataverkot etc. ole päällä)

miten saan sen kuukausimaksulla olevan netin päälle?

7

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pingvinii

      ja siloin kun kännykkää on sammuttamassa, siihe tulee "dataverkko tila- dataverkkotila poistettu käytöstä" niin pitääkö tuon olla käytössä?

    • wrewrqr

      dataverkko pitää olla päällä muuten ei tule asetukset kuntoon,laita se päälle niin puhelin hakee asetukset

      dataverkkovierailu ei tarvitse olla päällä

      olis tietysti helpottanu kun tietäis puhelimen mallin

    • pingvinii

      malli on samsung galaxy aco 2

      Pitääkö "käytä pakettidataa-ota dataverkko käyttöön" olla siis päällä, niin sitten on se ilmainen eli kuukausittain kiinteästi maksettava netti päällä jonka hinta ei muutu?

      anteeksi jos kysymykset sekavia, en oikeen osaa muotoilla näitä lauseita kun kännykkä taitoni ovat niin matalat.

    • werewrewrw

      joo "käytä pakettidataa-ota dataverkko käyttöön" pitää olla päällä..jos pääset nettiin tämän jälkeen on se kiinteähintainen nettisi käytössä automaattisesti

    • simmissä kaikki

      En ymmärrä aloittajaa enkä vastauksiakaan. Aina kun olen ottanut liittymän, ei minun ole tarvinnut tehdä yhtään mitään puhelimessa. Kaikki on sim-kortilla. Senkun kortti paikalleen, akku täyteen ja siinä se on! Liittymää ottaessaan pitää jo valita millainen liittymä. Tosin sitten voi ottaa lisäpalveluja, mutta ei puhelimelle tarvite tehdä mitään. Kaikki hoituu operaattorin kautta. Minulla oli puhelin, jossa ei ollut nettiä. Sitten tuli Saunalahdelta tämä, että lkaikissa liittymissä on 256 kb netti. Silloin soitin Saunalahdelle ja otin 512 kb netin. Se riittää kun kotona on wlan. Tuossakaan tapauksessa minun ei tarvinnut tehdä puhelimelle yhtään mitään!

    • vapunen

      Mutta monessa tapauksessa asetukset pitää laittaa kuntoon puhelimesta ennenkuin nettiyhteys avautuu siinä.

    • vähän viisastunut

      >>nettiyhteys avautuu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe