Ikään en ole saanut näin huonoa palvelua kampaamossa. Hiukset ovat todella laikukkaat. Tai lähinnä ne mitä jäi jäljelle. Kampaaja repi hiuksia niin paljon, että heikommallakin olisi tullut kyyneleet silmiin. Väri oli myös liian kauan päässä. Leikkausta ei voitu edes tehdä, sillä aika oli lähes 20min myöhässä ja sanoin heti ensimmäisenä, etten voi olla kauemmin kuin vähän vajaa kaksi tuntia. Virheitä tapahtui täysin värjäytyneen korvan ym. Lisäksi vielä vaikka kuinka, mutten edes kaikkea jaksa kirjoittaa. Voin siis sanoa, että tätä kampaamoa en suosittele kyllä kenellekään.
hiussali piilo, piilossa saisi pysyä
12
6249
Vastaukset
- jaa...
Olen käynyt ja olin erittäin tyytyväinen saamaani värjäykseen raitoihin. Ainoa asia mikä harmitti oli korkea hinta.
- Orangggeee
Mikäli olet noin tyytymätön, niin eiköhän olisi kannattanut antaa palautetta itse kampaajalle. Ymmärrän, että harmittaa, mutta omasta mielestäni olisi reilua, että antaisit palautetta suoraan kampaajalle. Ehkäpä olisit saanut jotakin hyvitystä. Kaikille sattuu virheitä. Kampaaja olisi voinut oppia palautteestasi paljonkin. Tyytyväinen asiakas on sekä myyjän että asiakkaan etu. Itse en ole kyseisessä hiussalissa ikinä asioinut, mutta ihmisiä me kaikki ollaan. :)
- tyytymätö asiakas
Annoinkin palautetta, mutten usko, että ymmärrystä syntyi. Toki ymmärrän, että huonojakin päiviä voi olla, mutta kun asiakasta ei kuunnella ollenkaan, on jokin vialla. En kyllä kyseisen kampaajan haluaisi enää hiuksiani laittavan, mutta onneksi voin valita :) Halusin vain, ettei muut ihmiset joudu maksamaan korkeaa hintaa pettymyksestä. ( edellinen kommentoija mainitsikin jo hinnan) löysin myös aikaisempaa keskustelua kyseisestä kampaajasta, harmikseni vasta käynnin jälkeen. Kommentissa myös puhuttiin mm. Tukan repimisestä ym. Toki kyseisessä kampaamossa muut voivat jotakin osata, mutta kyseinen kampaaja valitettavasti ei.
- Oranggeee
tyytymätö asiakas kirjoitti:
Annoinkin palautetta, mutten usko, että ymmärrystä syntyi. Toki ymmärrän, että huonojakin päiviä voi olla, mutta kun asiakasta ei kuunnella ollenkaan, on jokin vialla. En kyllä kyseisen kampaajan haluaisi enää hiuksiani laittavan, mutta onneksi voin valita :) Halusin vain, ettei muut ihmiset joudu maksamaan korkeaa hintaa pettymyksestä. ( edellinen kommentoija mainitsikin jo hinnan) löysin myös aikaisempaa keskustelua kyseisestä kampaajasta, harmikseni vasta käynnin jälkeen. Kommentissa myös puhuttiin mm. Tukan repimisestä ym. Toki kyseisessä kampaamossa muut voivat jotakin osata, mutta kyseinen kampaaja valitettavasti ei.
Ok. Ikävä juttu. Toivotaan, että löydät sopivan kampaajan seuraavalla kerralla. :)
- hhxhgx
En ota kantaa tähän aloituksen tapaukseen, mutta sen verran sanon että ammattilaisparturin tai kampaajan tunnistaa siitä että hän ei suostu tekemään sellaista kampausta mitä asiakas haluaisi, jos hiuslaatu tai pituus ei sovi kampauksen luomiseen tai ylläpitoon.
Ammattilainen osaa löytää vaihtoehtoisen tyylin ja neuvotella asiakkaan kanssa, eikä vaan tehdä kuten haluaa.
Esimerkiksi jos ei ole tarpeeksi aikaa, silloin EI kiirehditä, vaan ammattilainen peruu ajan ja antaa hyvityksen peruuntuneesta ajasta ja siitä aiheutuneesta haitasta asiakkaalle, koska ammattilainen tietää kuinka paljon hän voi käsitellä asiakkaita päivässä.- pettynyt asiakas
Vaikket aloitukseen kommentoinutkaan niin mainitsen vain,Sehän tässä kyseisessä tapauksessa olikin hauskaa, ettö kampaaja olisi "äkkiä voinut nipsasta latvat" Siihen en tietenkään enää suostunut , sillä enää en kauempaa voinut olla ja tiedän, ettei kiireessä hyvää jälkeä voi syntyä. Kampaaja tosiaan esitti myös mielenkiintoisia näkemyksiä siitä mitä hiuksille pitäisi tehdä. Mutta olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa, vielä kun tietäisi mistä tuollainen ammattilainen löytyisi niin olisin iloinen!
- MUMMI2018
Aivan mahtavat hiukset on tullut minulle!
Ammattitaidolla jo vuosia harmaat piiloon.
Suosittelen lämpimästi! - Anonyymi
Erittäin tyytyväinen asiakas olen jo vuosia käynnyt.
On aina mukava kun lopputulos on hyvä ja viimeistelty loppuun saakka! - Anonyymi
Kaljupäät ei kampaamo palveluita tarvitse .
- Anonyymi
Ei niin mutta haukkua täällä voi.
- Anonyymi
Paras kampaamo Kokkolassa. Asialliset ja mukavat työntekijät. Ei hölöttämistä, häsäämistä ja juoruilua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110381K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257