zonealarm apua?

ihanpihallaatksta

osaaks joku sanoa, ku asensin zonealarm palomuurin ja nyt se kokoajan kysyy multa et sallinko et joku taho lataa jotain, enmä koko aikaa jaksa olla painaa access or deny, ku ees tajuu mitkä pitää kieltää ja mitkä voi turvallisesti hyväksyä.

8

2123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin tarvitset tuota palomuuria? Windowsin oma on nimittäin täysin riittävä ja muista voi olla vain ongelmia.

• Anonyymi

" Mihin tarvitset tuota palomuuria? Windowsin oma on nimittäin täysin riittävä ja muista voi olla vain ongelmia."

No no nyt on tietämystä mutta ei näköjään oikeeta todellista,on tainnut jäädä lukematta testit,ei kovin hyvin win omalla muurillaan pärjännyt.

• Näin se on

Sellaisia ne kolmannen osapuolen palomuurit joskus on. Alussa ne saattaa kysellä koko ajan mutta ajan myötä ne "oppii" kunhan laittaa ne muistamaan asetukset.

Kuten jo mainittu, niin uudempien Windowsien oma palomuuri riittää vaikka se ei olekaan niin monipuolinen kuin monet muut.

Muista kuitenkin, että suurin tietoturvariski on käyttäjä itse.

• laiskuus = turmio

"suurin tietoturvariski on käyttäjä itse"

Varsinkin sellaiset, jotka vain klikkailevat ok ok ok kaikkeen, kun eivät viitsi perehtyä.

• Ettäs kehtaanki

Zone alarm kyssäri kans, eli miten sallin läppärin (wifi yhteys) olevan yhteydessä pöytäkoneeseen (piuhayhteys)?? läppäriltä kun tekee pingin pöytäkoneen iipeehen ni onnistuu mut kun tekee pöydästä läppäriin ni tulee ilmoitus et aikakatkaisu plaa plaa . . . jos en sammuta Zone alarmia
      eli noi on yhteydessä cisco 3825 laatikkoon :D

• Poistamalla se. Sillä ei oikein tee mitään.

• Haluan_niGnamen

ZoneAlarm on hyvä jos tosiaan haluaa täysin controlliin verkon käytön. Itse en tietokoneista tai englannin kielestä ymmärtäny ja mietittiin aikanaan (vuos 2001, os: Win98SE ja MacAfee Zone Alarm) miksi nettiin ei pääse enää. kaikki näyttää vihreää mtu ei verkkoon pääsyä.

ei edes internet explorerilla. tai sillä pääs jotenki kun kirjotti oman tietokoneen osoitepalkkiin osoitteen ja käynnisti IE-n sitä kautta..
      kävi ilmi että olin painanut "block" jossain kohtaa zone alarmin kyselyjä. koska kun poistu zonealarm, netti aukes taas normaalisti !

• infoo888888888888

Ei kannata mitään softa palomuuria asennella tietokoneisiin.

OpnSense on hyvä palomuuri käyttis jonka voi asentaa mihin tahansa tietokoneeseen jossa on vähintään 2 ethernet porttia, osta jokin halpa kone ja verkkokortti ja siinä on palomuuri.

Palomuurit eivät suojaa viruksilta tai oikeastaan miltään ilman konffaamista, se joko sallii tai estää verkkoliikenteen kaikista osoitteista tai tietyistä osoitteista, käyttäjän on määriteltävä itse mitä sallii ja minne / mistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      3626
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      76
      3148
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      221
      2262
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2141
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      929
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      918
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      806
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      770
    Aihe