Kumpaan noista kannattaa mennä, miksi juuri sinne?
Toinen kysymys, mitä sieltä ostan?
Viru-keskus vai Satamarket
14
756
Vastaukset
- Tallinnankävijä
Virukeskuskuksessa on paljon kauppoja, mutta kallista.Sadamarketissa on paljon pikkupuoteja ja niissä voi tinkiä.Yläkerrassa on kuulemma lankakauppakin, luin jostain blogista.Sieltä löytyy kaikenlaista ostettavaa, kenkiä laukkuja, vaatteita, porsliinia, tupakkaa, ja alkoholia, juusto, konditoria kauppa.
Virukeskukseen tosin pääsee bussilla 2 suoraan molemmista satamista A ja D.- En tiedä mitään
Eikö Virukeskukseen voi kävellä?
- Mii3
En tiedä mitään kirjoitti:
Eikö Virukeskukseen voi kävellä?
No toki voit kävelläkin...onkohan tämäm ketjun aloittaja ihan oikeasti tosissaa? "En tiedä mitään" ja kuitenkin osasit arvioida tuon matkan satamasta Virukeskukseen kävelymatkaksi tai miten sen nyt jokainen tahtoo taittaa...
- En tiedä mitään
Mii3 kirjoitti:
No toki voit kävelläkin...onkohan tämäm ketjun aloittaja ihan oikeasti tosissaa? "En tiedä mitään" ja kuitenkin osasit arvioida tuon matkan satamasta Virukeskukseen kävelymatkaksi tai miten sen nyt jokainen tahtoo taittaa...
En osaa ollenkaan mennä bussilla mihinkään.
- pyhä sylvi
voi olla parempi sitten jäädä kotiin sänkyyn makaan
- Tallinnankävijä
Bussi 2 ajoreitti menee näin: Eckeröline ja Vikingline satama A -terminaali.Monet matkustajat lähtevät ulostultuaan oikealle.Kohta tulee bussipysäkki ja siinä seisoo jo joukko ihmisiä odottamassa bussia.Menee harvoin, mutta siitä se lähtee seuraavaan satamaan, eli seuraavalle pysäkille.Se on D-terminaali, siihen tulee Siljan laivat.Sitten bussi lähtee Virukeskukseen, mikä on seuraava pysäkki.Pysäkin nimi on Laikmaa.Siinä se Virukeskus on.Terminaaleissa on R-kioski mistä voi ostaa matkalippuja.
Jos taas lähtee kävelemällä, ja ei tunne kaupunkia, kannattaa siinä tapauksessa kysellä toisilta turisteilta, Aina löytyy joka joka osaa neuvoa. Virukeskukseen kävellen menee 15 min . koska liikennevaloissa joutuu odottamaan.
Sadamarket löytyy heti A-terminaalin edessä.Toivottavasti osasin neuvoa selvästi! Onnea matkaan.- En tiedä mitään
Kuulostaa kyllä kauhean hankalalta.
- Huohhuohhuoh8
Hankalalta? Tee se helpoksi ja matkusta Viking-tai Eckeröline:lla, kävele satama hallista ulos ja eteenpäin kunnes tulet pakostakin Sadamarkettiin!
- ielallaaa
prisman bussi meni jo...
- valitsenäistä
:D Virukeskus on oikea ostoskeskus jossa on oikeita liikkeitä. Sadamarket on roihnatori jossa on pieniä kojuja joissa kaupitellaan piratteja :D
- tottunut kävijä
Virukeskus on ihan kävelymatkan päässä, ei siihen mitään bussia kaipaa jos on tervejalkainen normaalikuntoinen ihminen. On oikea ostoskeskus verrattuna sataman krääsätoreihin joista en itse välitä. Tietty osa tykkää mutta omaan makuun ne eivät ole. Juustot yms on nekin halvempia vaikkapas rimistä ostettuna kuin turisteja varten rakennetuissa myyntikojuissa. Satamaturg-nimisestä paikasta olen toki joskus löytänyt hieman erikoisempia juttuja, se on ihan käymisen arvoinen paikka kunhan pitää järjen päässä eikä suostu huijattavaksi :)
- joskus hyvä
Virukeskus on nykyään kallein ostoskeskus joten en sinne suuntaisi.
- paras ravintola
virukeskus kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802