Terve! Tämä juttu saattaa kalskahtaa hieman oudolta, mutta onko Jopo teidän mielestänne miehen vai naisen nimi?
Pojan vai Tytön nimi?
11
257
Vastaukset
- shvucfk
Jopo on pyörä.
- Tsaiju
PYÖRÄ!
- Fillaristi-
Tyttöhän sen täytyy olla kun sitä poljetaan.
- dodii..
Heha..:D
- se on
jokaimmeisen kulkupeli
- voi ei.
älä vaan nimeä lastasi jopoksi. Ajattele vähän lapsiparkaakin...
- tuulevi
Jopo........joka pojan pyörä?
Vastaavia pojan nimiä:
Jopi
Joopi
Job - Oi Vatipää
Jopi Jalkapuoli
Joopi Eipä
Job Askar- GoldenStar
Ei kummankaan.
- khcb
GoldenStar kirjoitti:
Ei kummankaan.
Jopo tulee sanoista Jokaisen Polkupyörä. EI OLE MIKÄÄN NIMI, ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LAITA SITÄ LAPSESI NIMEKSI VAIKKA KIRVEELLÄ UHATTAISIIN!!!!!!!!!
- jopomafianuhri
jopoja varmaan varastetaan avaimella lukko avaamalla - nopsaan ja huomiota herättämättä.
Multa vietiin jopo muutama tunti sitten alueelta jossa on melkein koko ajan ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873