Suurimman oppositiopuolueen Perussuomalaisten eduskuntaryhmän kesäkokoukseen liittyvä yleisötapaaminen Karstulan keskustassa keskiviikkona 28.8.2013 klo 14-15.
Paikalla kansanedustajat Jussi Niinistö, Maria Tolppanen ja Reino Hongisto sekä puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo.
Tervetuloa tapaamaan ja keskustelemaan alkavan syksyn ajankohtaisista asioista!
Suomi, talous, kunta- ja sote, EU, euro jne....
Karstulassa ke 28.8.2013 klo 14
12
366
Vastaukset
- entinen pylykkönen
Toivottavasti kaikki pelkän kansakoulupohjan omaavat kepulit ja kokkareet menevät ottamaan oppia talousasiantuntijoilta.
- Peruskoulu pohjalta
Tosi mahtavaa! Suomalainen sivistys- ja valistus on meissä perussuomalaisissa parhaimmillaan. Meidän omat keskisuomalaiset edustajamme Teuvo ja Kauko vielä sieltä kärkipäästä. Meidän nuoret toivomme Hakkarainen ja Tuupainen!
- entinen pylykkönen
Perussuomalaisten edeltäjistä, pientalonpojista oli Karstulasta aikoinaan myös kansanedustajaehdokkaana vahva vaikuttaja kotitalousneuvija Tyyne Audejeff.
Läpimenokaan ei ollut kaukana. Harjoitti muistaakseni kukkakauppatoimintaakin vanhaa kirjakauppaa vastapäätä. Pekalla oli kirstuliike ja oli Villen kova kilpailija. - Pelkkä kierstokoulu
Eikös Kauko ole jo lähempänä sataa vuotta ja Hakkarainen ainakin kuvista päätellen jossain 80 vuoden kieppeillä. Eivät nämä voi olla mitään tulevaisuuden toivoja. Hei haloo!
- kkkamus-puolueesta
Ei se ole tyhmä joka sanoo mielipiteensä vaan se joka luulee tietävänsä kuten Sekoomus-Kakkamusta-Kokoomus, ja aina "tietää/luulee" väärin taloudesta.
Kokoomus kokonaan pois talouspolitiikasta. - Peruskoulu pohjalta
Me perussuomalaiset tiedämme ja osaamme talouspolitiikan. Seuraavassa hallituksessa on ainakin kaksi taitajaa Keski-Suomesta: Kauko Tuupainen ja Teuvo Hakkarainen. Talouspolitiikan lisäksi osaamista löytyy myös ulkopolitiikasta. Teuvo varsinkin olisi ulkoministerinä elementissään. Hyvä me!
- karstulajakarstula
Minä nautin kyllä Karstulassa käymisestä ja olen iloinen että Oikeat Suomalaiset että perussuomalaiset tulevat käymään.
Käyn todella harvoin siellä vaikka on mukava paikka sinänsä, SDP taitaa olla vallalla siellä mutta, näin sellaisen vanhojen äijien paikan:
Jäätelökioski.. siinä äijiä juttelemassa kaikkea, hauska paikka olla kyllä varmaan.. kesällä. - Peruskoulu pohjalta
Kyllä he ovat täällä ja selvitä päin. Älykkäiden ihmisten seura (perussuomalaiset) maistuu aina. Timo on ilmoittanut olevansa seuraava pääministeri, eikä sitä tarvitse edes äänestäjiltä kysyä!
Täällä ovat vallalla kohta SMP ja tunnetusti koulutetut ja valistuneet ihmiset. Olemme käyneet esim. kirjastossa. - teuvonpitäisimyös
Onko Hakkarainenkin, ei taida ehtiä :)
- Peruskoulu pohjalta
Teuvo on ny tärkeimmillä foorumeilla IsoTimon kanssa. Ei Teuvo jouda kiireiltään tänne Karstulaan. Teuvosta tehdään ministeri ja neuvoksen arvonimen on saamassa. Jäähallinkiin hommasi rahat!
- Akateeminen karstune
Ei ollut eläkeläiskaukoa eikä sirkkeliteuvoa paikalla. Eivät uskaltaneet tulla. Tulevat sitten, kun pidetään seuraavat eduskuntavaalit. Jakavat soppaa meille äänestäjille.
- Anonyymi
Onko kukaan veteraaneista kuulolla? Mitenkäs nyt Onko alavalla mailla Hallan vaara ohi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559