Alan olla vähän kypsä.
Kuka onkaan keksinyt ne kanta-asiakas systeemit apteekkiinkin.
Menin perjantaina apteekkiin kysymään lääkkeitä ja näytin reseptejäni,
myyjä tokaisi hapanta naamaa näyttäen:
" ai, sulla on noita". (niitä tavallisia paperireseptejä.)
Kerroin meneväni leikkaukseen jälleen, joten ottaisin nyt kaikki ulos mitä saan.
Myyjä:" kiinnostaako kanta-asiakkauus?" Jokakerta! (no, ei sama virkailija)
Sanoin ettei kiinnosta. kun tahdon vaan ne lääkkeet.
Olisko jotain apteekkia joka ei olisi kytkyssä johonkiin kanta-asiakashässäkkään?
Viime talvena menin taas reseptini kanssa, sanoin Hei, ja tämä tiskin toisella puolen ei tervehtinyt vaan kysyi:
"oletko kanta-asiakas"....
Argh.
Puuduttavaa apteekin työssä!??
5
227
Vastaukset
- tipluriini
Niin. Lisään tähän tämmöisen, että miksi kysytään siinä lääketiskillä, sehän on mielestäni lääketieteelliseen keskusteluun tarkoitettu tila.
Sitä kanta-asiakkuutta voisi kysyä vasta kassalla.
Sitä kun kysytään jo toistamiseen.
Eikö ne farmaseutit käy koulua ja osaa muuta paljon kuin vahtia sitä kanta-asiakaskorttia ihmisiltä.
Tuli viissiin nyt vähän sekavaa tää teksti :D- nainen4
Mikä ihmeen kanta-asiakkuus?
- SIIINÄ:
Jospa ostaa niin paljon erilaisia tuotteita silloin kanta-asiakkuus kannattaa ja jos keskittää tiettyyn apteekkiketjuun.
Yliopiston Apteekilla ainakin.
Se on onni se kun ei apteekin kanta-asiakkuudesta tarvitse mitään tietää. - tavis kuluttaja
Itse olen törmännyt harvassa apteekissa kanta-asiakkuuksiin - siis todella harvassa apteekissa on kanta-asikaskorttia. Eli alkuperäinen kirjoittaja "pääsee kanta-as.kortin kyselystä irti" vaihtamalla apteekkia ;)
- tipluriini
Joo. Niin.
En tiedä, asutte varmaan sopivissa kohdissa noihin apteekkeihin nähden.
Kaksi apteekkia joihin busa mulla nyt pysähtyy, on kantiskorttilaisia.
Muihin pitää mennä monen mutkan kautta. (ei onnistu)
Pitäisi olla "lidil"apteekki jossa ei korttia kysytä. :D
Kukaan apteekin myyjä ei tällä sivulla käy? Olenkohan väärällä palstalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381