Äiti Amma Helsingissä 9.-10.10
17
5218
Vastaukset
- qqwe
HALAAMAAN vanhaa naista..
Kokeillut olen ja ei niin ihmeellistä ollut etteikö joku muukin kuin Amma olisi voinut halailla mua...
Voi olla että silti menen, kun siellä tapaa tuttuja aina...- Itse rakkauden kokenut
..kuten edellinen kirjoittaja ilmaisi, niin toki kuka vain voisi halata.
Kysymys onkin, miksei halaa ja joka päivä, tuntikausia ja vielä aidosti ja rakastavasti. Välittämättä siitä kuka tai mikä tulee halattavaksi.
Siinä Amman ihmeellisyys tuleekin parhaiten esiin, ellei sydän vielä tunne sitä rakkautta jota hän antaa.
Toivotan kaikki tervetulleiksi paikalle itse kokemaan ja näkemään. - Osso P
Niin mutta on aivan eri asia jos koku tavallinen torvi halaa kuin henkinen Mestari halaa.
Kun torvi halaa niin se on yleensä ulkoinen kokemus eikä siitä yleensä jää kuin luu käteen.
Henkisen Mestarin halaus on jotain aivan muuta. Se puhdistaa sisäisesti. Halaus on useimmille vain ohjelma numero, joka sinänsä ei ole paha. Tarkoitus onkin että etsijä löytää tiensä ja jatkaa kulkuaan oikeaan suuntaan Amman viitoittamalla tiellä. Amma kun ei ole sokea kuten me muut olemme.
"Eihän sokea voi sokeaa taluttaa, silloinhan molemmat putoavat kuoppaan"
- JesusPeople
lukekaa kirja Gurun kuolema! se kertoo kuinka ex guru tulee uskoon ja pääsee irti gurtun demoneistaan.
Amma on demonisoitu nainen joka laittaa rivaajaia ihmsiiin kosketuksellaan. Tämäm on vanha noitakikka. Myös uskovaiset laittavat käsiään sairaiden päälle ja ne paranevat ja siunaavat ihmisiä pyhässä hengessä ja ihmisiä kaatuilee (eism MArkku koivisto tai Benny hinn)
MUTTA kuka nyt menee ja palvoo JUMALANA jotain pullukka-naista, jonka muka ei tarvitse syödä eikä juoda vaika silti on lihonut vuosien aikana useita kiloja.
JA palvoa Jumalana jotain IHMISTÄ!? Sairasta!
"YKSI on Jumala ja Yksi on välimies ihmisten ja Jumalan välillä, ihminen Jeesus Kristus"- Itse rakkauden kokonut
Amma nimittäin myös sanoo, että Jumala on YKSI.
On monta polkua Jumalan luo. Amma ei ole käännyttämässä ketään. Ainoastaan auttamassa jokaista löytämään uudelleen OMA uskonsa ja tuomaan sen opettama rakkaus Jumalaan ja lähimmäisiin konreettiseksi osaksi arkipäivää. Oli se sitten hindulaisuus, kristinusko, buddhalaisuus, islam tai joku muu.
Ei ole hyväksi ajatella, että "minun" uskontoni on parempi kuin muiden. Tämä on jo rajojen luomista Hänelle joka on rajaton. Tulisi katsoa syvemmälle ja löytää se ydin sanoma kaikkien maailman uskontojen sisältä muotoseikkojen takaa. Olemme kaikki erilaisia. Siksi kaikille ei sovi sama polku.
Kyllä Amma sitä paitsi sekä syö että juo. Tosin ehkä vähemmän kuin ihmiset yleensä, jo siitä syystä, että Intiassa niinkuin muuallakin kiertueohjelmissaan hän usein istuu yhteen putkeen useita tunteja vastaanottamassa ihmisiä. Amma on aina antamassa, kuinka usein tälläistä enään nykymaailmassa näkee? Kaikki haluavat vain ottaa, kukaan ei ole valmis antamaan yhtään mitään itsestään tai itseltään.
Jokainen joka kohtaa Amman voi aivan vapaasti ajatella hänestä mitä haluaa. Se on jokaisen sisäinen kokemus. Henkisten mestareiden kunnioitus on monissa uskonnoissa yleinen traditio. Ihmiset palvovat ja ihailevat, ei Ammaa ihmisenä, vaan sitä mitä Amma edustaa ja todistaa omalla toiminnallaan joka ikinen päivä. Rakkautta, suvaitsevaisuutta, rauhaa, nöyryyttä.
Eikö se jo vähän ansaitsekin kunnioitusta?
Itse uskon, että Jumala on kaikkialla. Jokaisessa kivessä, kukassa, pilvessä, sinussa, minussa ja siis myös Ammassa. Vain sydän näkee oikein. Amma on tuonut myös Jeesuksen minulle läheisemmäksi ja auttanut ymmärtämään hänen opetuksiaan paremmin kuin yksikään pappi tähän asti.
www.amma.fi - ...
Pullukoitumiselle on olemassa ihan lääketieteelliset selitykset. Ihmiset pyöristyvät vanhetessaan kun aineenvaihdunta hidastuu. Varsinkin jos liikkuminen on vähäistä.
- Käsittäjä
Itse rakkauden kokonut kirjoitti:
Amma nimittäin myös sanoo, että Jumala on YKSI.
On monta polkua Jumalan luo. Amma ei ole käännyttämässä ketään. Ainoastaan auttamassa jokaista löytämään uudelleen OMA uskonsa ja tuomaan sen opettama rakkaus Jumalaan ja lähimmäisiin konreettiseksi osaksi arkipäivää. Oli se sitten hindulaisuus, kristinusko, buddhalaisuus, islam tai joku muu.
Ei ole hyväksi ajatella, että "minun" uskontoni on parempi kuin muiden. Tämä on jo rajojen luomista Hänelle joka on rajaton. Tulisi katsoa syvemmälle ja löytää se ydin sanoma kaikkien maailman uskontojen sisältä muotoseikkojen takaa. Olemme kaikki erilaisia. Siksi kaikille ei sovi sama polku.
Kyllä Amma sitä paitsi sekä syö että juo. Tosin ehkä vähemmän kuin ihmiset yleensä, jo siitä syystä, että Intiassa niinkuin muuallakin kiertueohjelmissaan hän usein istuu yhteen putkeen useita tunteja vastaanottamassa ihmisiä. Amma on aina antamassa, kuinka usein tälläistä enään nykymaailmassa näkee? Kaikki haluavat vain ottaa, kukaan ei ole valmis antamaan yhtään mitään itsestään tai itseltään.
Jokainen joka kohtaa Amman voi aivan vapaasti ajatella hänestä mitä haluaa. Se on jokaisen sisäinen kokemus. Henkisten mestareiden kunnioitus on monissa uskonnoissa yleinen traditio. Ihmiset palvovat ja ihailevat, ei Ammaa ihmisenä, vaan sitä mitä Amma edustaa ja todistaa omalla toiminnallaan joka ikinen päivä. Rakkautta, suvaitsevaisuutta, rauhaa, nöyryyttä.
Eikö se jo vähän ansaitsekin kunnioitusta?
Itse uskon, että Jumala on kaikkialla. Jokaisessa kivessä, kukassa, pilvessä, sinussa, minussa ja siis myös Ammassa. Vain sydän näkee oikein. Amma on tuonut myös Jeesuksen minulle läheisemmäksi ja auttanut ymmärtämään hänen opetuksiaan paremmin kuin yksikään pappi tähän asti.
www.amma.fiKristittyjen jupinat eivät tue sitä kunniaa minkä Jeesus ansaitsisi.
Olen silti samaa mieltä siitä että kyseisen naisen halailut ja koskettelut ovat kikkoja, mitä ehkä noituudeksikin voitaisiin sanoa.
Olen käsittänyt että hän possessoi ihmisiä juuri tällä koskettelullaan. Tunnen pari henkistä tietä epätoivoisesti etsinyttä, ja heidän kokeilevat halailunsa ovat kostautuneet pahasti.
Yhden niin pahasti, että en halua edes ajatella hänen karua kohtaloaan.
Olisi hyvä jos olisin väärässä... - ngawang
Käsittäjä kirjoitti:
Kristittyjen jupinat eivät tue sitä kunniaa minkä Jeesus ansaitsisi.
Olen silti samaa mieltä siitä että kyseisen naisen halailut ja koskettelut ovat kikkoja, mitä ehkä noituudeksikin voitaisiin sanoa.
Olen käsittänyt että hän possessoi ihmisiä juuri tällä koskettelullaan. Tunnen pari henkistä tietä epätoivoisesti etsinyttä, ja heidän kokeilevat halailunsa ovat kostautuneet pahasti.
Yhden niin pahasti, että en halua edes ajatella hänen karua kohtaloaan.
Olisi hyvä jos olisin väärässä...Mihin tahansa lahkoon sitä menee kristittyihin, jehoviin, hinduihin, buddhalaisiin jne. Harvoin lahkoissa tulee vastaa totuuden ystäviä, karu totuus onneksi tulee nopeasti esille. Uskonnolliset ryhmät taistelevat todellisuutta vastaan, näin he saavat vain "näkymättömiä vihollisia". Ei se niin ole että tällaisen lahkolaisen mieli/elämä olisi "rauhallinen" vaikka ulkokuori yrittäisi kovin esittää tyyntä.
Pinnan alla kiehuu. Ensin oma mieli kapinoi ulkopuolelta tuotua dogmaa vasten ja sitten "ulkopuoliset voimat" aiheuttavat myös ongelmia. Siis uskonnollisen lahkolaisen elämä on suurta kärsimystä hetkestä hetkeen, ja sokeasti uskonnon huumassa juostaan helvettiä kohden...
Näin sinne vajotaan...ehkä helvetti on se oikea paikka sittenkin. Siellä saa rauhassa valehdella, tehdä aivopesuharjoituksia, kerätä kurssimaksuja,
leikkiä pyhää kaikkea sellaista mitä teet nytkin.
Nähty on kuinka ihmisen vähäiset hyveet anteliaisuus, meditaatio, viisaus, rakkaus
katoavat lahkoissa ja tilalle astuu uskonto zombie. Monesti saan ihmetellä sitä sokeutta ja tyhmyyttä, miksi?
Mitä muuta sai kun pahan uskonnollisen mielen? - Itse rakkauden kokenut
Ihmettelen hieman kommenttiasi siitä, että "yleismaailmallinen rakkaus" olisi pilipalia.
Jos ymmärsin oikein uskot itse Jeesukseen. Eikö tämä kaikenkattava, kaikkiin lähimmäisiin kodistuva rakkaus ole juuri hänen koko opetustensa ydin?
Mitä muuta sinulla olisi tarjota tälle maailmalle, jossa tuhansia ihmisiä murhataan päivittäin, jossa miljoonat näkevät nälkää ja luonto kärsii ihmisen itsekkään voitontavoittelun seurauksena?
Jokaisen on aloitettava itsestään. Vain siten voidaan maailmaa muuttaa, kun jokainen yksilö tunnustaa ja kantaa vastuunsa niin lähimmäisistään kuin koko luomakunnasta, uskosta riippumatta.
Amma sanoo, että nykyään ihmiset ovat valmiita kuolemaan uskonsa puolesta, mutta eivät elämään sen periaatteiden mukaisesti.
Usko tarkoittaa nimenomaan uskoa, ei siis todistettua asiaa ja on näinollen jokaisen sisäinen asia ja sellaisena sen tulisi pysyä. Miksi emme keskittyisi ennemmin oman itsemme kehittämiseksi paremmiksi ihmisiksi sen sijaan, että moittisimme ja arvostelisimme toisiamme. - Mary A
... kirjoitti:
Pullukoitumiselle on olemassa ihan lääketieteelliset selitykset. Ihmiset pyöristyvät vanhetessaan kun aineenvaihdunta hidastuu. Varsinkin jos liikkuminen on vähäistä.
Äiti Amma ei valitettavasti ole rakkaus eikä valaistunut.
Joka sunnuntai ja syntymäpäivä hänet puetaan jumalaksi ja häntä palvotaan ja kumarretaan, pestään jalat maidolla (?) ja sirotellaan kukkia ympärille.
Kaikissa Keralan temppelin menoissa Amma istuu jumalana ja jumalana häntä palvotaan. Menot ovat pelkästään sitä varten.
Miten tämä sopii suomalaiselle kristitylle? Raamatussa Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Amma ei puhu Jumalasta puhuessaan jumalasta, vaan omista demonihengistään. O tempora o mores, on jo pakanuus edennyt meillä pitkälle...
Kannattaa lukea esim. Barbara Szandorowskan Pimeää valoa tai Rabidranath Maharajn Gurun kuolema. Niistä käy konkreettisesti selville, minkälaisesta possessiosta, minkälaisista hengistä on kyse. Amman henki vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin guru Sai Baban. - tarkoitti,
Mary A kirjoitti:
Äiti Amma ei valitettavasti ole rakkaus eikä valaistunut.
Joka sunnuntai ja syntymäpäivä hänet puetaan jumalaksi ja häntä palvotaan ja kumarretaan, pestään jalat maidolla (?) ja sirotellaan kukkia ympärille.
Kaikissa Keralan temppelin menoissa Amma istuu jumalana ja jumalana häntä palvotaan. Menot ovat pelkästään sitä varten.
Miten tämä sopii suomalaiselle kristitylle? Raamatussa Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Amma ei puhu Jumalasta puhuessaan jumalasta, vaan omista demonihengistään. O tempora o mores, on jo pakanuus edennyt meillä pitkälle...
Kannattaa lukea esim. Barbara Szandorowskan Pimeää valoa tai Rabidranath Maharajn Gurun kuolema. Niistä käy konkreettisesti selville, minkälaisesta possessiosta, minkälaisista hengistä on kyse. Amman henki vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin guru Sai Baban.Miten tämä sopii suomalaiselle kristitylle? Raamatussa Jeesus sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
- Se sopii hyvin.Kukaan ihminen tai opettaja, vaikka olisi kuinka valaistunut, ei ole tie taivaaseen. Jeesuskin tarkoitti sitä, että vain hänen esimerkkiään noudattamatta voi päästä isän tykö.
minkälaisesta possessiosta, minkälaisista hengistä on kyse
-Helluntailaisilla ja vastaavilla lahkoilla ei ole varaa arvostella. Ihmiset kaakattavat jä pyörivät lattioilla, lisäksi hurmosta oikein hakemalla haetaan. Se jos jokin pahasta. Lienee paikallaan laittaa eräs hyvä kirjoitus aiheesta.
http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli/13c.html - Mukavaa lukemista
tarkoitti, kirjoitti:
- Se sopii hyvin.Kukaan ihminen tai opettaja, vaikka olisi kuinka valaistunut, ei ole tie taivaaseen. Jeesuskin tarkoitti sitä, että vain hänen esimerkkiään noudattamatta voi päästä isän tykö.
minkälaisesta possessiosta, minkälaisista hengistä on kyse
-Helluntailaisilla ja vastaavilla lahkoilla ei ole varaa arvostella. Ihmiset kaakattavat jä pyörivät lattioilla, lisäksi hurmosta oikein hakemalla haetaan. Se jos jokin pahasta. Lienee paikallaan laittaa eräs hyvä kirjoitus aiheesta.
http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli/13c.htmllukekaa myös Mahatma Gandhin omaelämänkerta kirjaa siinä on paljon mielenkiintoista luettavaa kirjasta lisää www.intian.fi
- einr
Mukavaa lukemista kirjoitti:
lukekaa myös Mahatma Gandhin omaelämänkerta kirjaa siinä on paljon mielenkiintoista luettavaa kirjasta lisää www.intian.fi
Kyseenalaistatteko sitä, että äiti amman kuvia palvotaan? Ammasta on myös näköisnukkeja joita amman seuraavat pitävät kotialttareillaan ja joita käytetään palvontamenoissa. Tuntuu hurjalta, että ammaa palvotaan jumalana jona hän tuntuu itseään pitävän.
- meikähukka
einr kirjoitti:
Kyseenalaistatteko sitä, että äiti amman kuvia palvotaan? Ammasta on myös näköisnukkeja joita amman seuraavat pitävät kotialttareillaan ja joita käytetään palvontamenoissa. Tuntuu hurjalta, että ammaa palvotaan jumalana jona hän tuntuu itseään pitävän.
on hyvä mennä kirkkoon ja katso kristus ristillä
- plaahhhh
Opetelkaa ihmiset halaamaan toinen toisianne, niin näitä "halinalle" rahankerääjä tekopyhimyksiä ei tarvita!
Mitä seuraavaksi?
Pyllyjenpyyhkijäpyhimys.
Olen kerran katsonut sivusta 5 minuuttia tämän muijan esitystä ja ei tehnyt vaikutusta. Taidettiin sekin 5 minuuttia puhua pelkästään rahasta. Antakaa, antakaa.
Paikka oli täynnä kaikenmaailman wannabe-hinduja sarit päällä. Varsinaiset naamiaiset.
Totuus on teissä itsessänne. Ja aina kun kuulette sanan "raha" näissä piireissä, niin tiedätte minkä kanssa olette oikeasti tekemisissä.- jeeeaaahh
Halaaminen Amman kanssa on ilmaista. Olen ollut kaksi kertaa halauksessa eikä siihen ole kulunut kuin bussilippujen verran rahaa kun matkustin paikan päälle. Kukaan ei kerjännyt siellä rahaa eikä tyrkyttänyt mitään. Videolla vain pyöri infoa siitä kuinka paljon Amma on auttanut erilaisia kohteita kuten perustanut vanhainkoteja, kouluja, yliopistoja, sairaaloita, auttanut luonnonkatastrofien uhreja yms. Mutta hyvä jos kävijämäärät halauksiin vähenisivät niin jono ei olisi niin pitkä eikä tarvitsisi odottaa koko päivää. ;) Raha on länsimaissa itsestäänselvyys eikä aina muisteta kuinka meille pienellä rahamäärällä on toiselle elämänmuuttava arvo. Ja tiedän kyllä, että totuus löytyy itsestäni. Suosittelen sen löytämistä sinullekin.
- ugh!
jeeeaaahh kirjoitti:
Halaaminen Amman kanssa on ilmaista. Olen ollut kaksi kertaa halauksessa eikä siihen ole kulunut kuin bussilippujen verran rahaa kun matkustin paikan päälle. Kukaan ei kerjännyt siellä rahaa eikä tyrkyttänyt mitään. Videolla vain pyöri infoa siitä kuinka paljon Amma on auttanut erilaisia kohteita kuten perustanut vanhainkoteja, kouluja, yliopistoja, sairaaloita, auttanut luonnonkatastrofien uhreja yms. Mutta hyvä jos kävijämäärät halauksiin vähenisivät niin jono ei olisi niin pitkä eikä tarvitsisi odottaa koko päivää. ;) Raha on länsimaissa itsestäänselvyys eikä aina muisteta kuinka meille pienellä rahamäärällä on toiselle elämänmuuttava arvo. Ja tiedän kyllä, että totuus löytyy itsestäni. Suosittelen sen löytämistä sinullekin.
Jokaisella on tietenkin harrastuksensa. Minulle Amma ei ole tavallista "kassi-almaa" kummempi ilmestys.
Intiahan on täynnä näitä kaiken maailman, vähintään mitä lie puolijumalia. Pelkkää showta ja kusetusta.
Leiki sinä vaan intialaista, minä leikin mielummin intiaania, ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778