Minulla on kohta 5-vuotias suomenpystykorva ennen söi pelkkää kuivamuonaa ja joskus jotain sen lisukkeena. Nykyään syötetään sille papanoita ja jonkinlainen kostea purkkiruoka yms. sen sekaan ja hiukkaisen rypsiöljyä onko tämä ns. Terveellistä koiralle? Joskus myös annetaan jotain ruuan tähteitäkin sekaan. Mitä te syötätte koirillenne?
Mitä syötätte koirillenne?
puu118
3
106
Vastaukset
- 12+3
Purkkiruuat ovat suurimmaksi osaksi viljaa, joten älä syötä.
Anna laadukasta nappulaa (ei mitään markettikuraa tai royal caninia) ja lihaa. Lihaa saa eläinkauppojen pakastealtaista - alex18
Meidän koirat syö ANF tai Cibau nappulaa, ja raakaa lihaa. Hyvin on toiminut, ja koirat ok.
- snautser3
Lihapainotteinen kotiruoka käy ihan hyvin.Joskus vähän raakaa naudanlihaa. Ainakin meidän koira on hyvässä kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069