Matalalla työskentelyyn ja ala-aste-ikäisille lapsille oivallinen tanskalainen design-tuote, OneLeg-tuoli. Ergonominen, silmää hivelevä, 1,2 kg painava, 200 kg painoa kestävä, kierrätettävä yksijalkainen työtuoli kaikkeen matalalla työskentelyyn niin sisällä kuin puutarhassakin. Kestää sään vaihtelut ja lisäksi siihen saa lisävarusteita sisällä työskentelyyn. Erityisen hyvä se on ala-aste-ikäisten leikki- ja työtuolina, koska se on ergonominen ja hoitaa istuessa syviä vatsalihaksia ja alaselän lihaksia. Se sopii myös erittäin hyvin selkävaivoista kärsiville aikuisille puutarhassa työskentelyyn! Enää ei tarvitse työskennellä polvillaan. Jalalle mehevän värisiä antislippejä, istuimelle silikonisuojia tai meheviä tyynyjä, lisätoimituksena. Katso lisää: www.seniorineuvos.com
Hinta: 47.00
Yhteystiedot: [email protected]
O: Lastenhuoneen tuolit, tansk. design
nalleni1
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013