Kuka muu vihaa sitä kun tulee taas talvi ja on niin pirun kylmä :(? Miksi ei vaan vois olla aina vaan kesä B)
Eiiiii :(
12
138
Vastaukset
Kesällä on liian aurinkoista.
- mukko
Vatut on vaan hullut pitää lumesta ps sillo ei voi parkkouraa kauheen hyvin vatun Suomen talvi!
No sit mie oo hullu. Mie rakastan talvea, kylmyys o vaa tunnetila ja tottumus kysymys, ja pukeutumis. Pukkeu'u kunnola nii ei oo kylymä. Ja ois iha helevetin tylsää jos aina ois kesä. Kesä hiostaa ja ilma o raskaampaa, talvi on se mistä mie tykkään.
- ahlelek~
ite tykkään hupparikeleistä :) niin että on liian kylmä olla vaikka teepaidassa tai shortseissa ulkona mut liian kuuma takissa. kesä ja talvi molemmat kivoja, tosin molempiin kyllästyy. talveen nyt varsinkin kun se on suomessa niin pitkä. tällä hetkellä tuntuu että kesäilmat sais loppuu jo, koulun jälkeen on niin kuuma! mutta kohtahan on ne hupparikelit, myös iltapäivällä.
- Eräs trotskilainen
Et sie hullu ole. Tai sit myö ollaan hulluja molemmat, nimittäin mie rakastan talvea. Hitto kun asuisi kaamosalueella, se ois just siistiä. Talvitakit on parhaita. Ja lumi, jää ja Stalinin asvaltti. Miun mielestä kesällä on jokseenkin kamalaa. Iho palaa auringossa, itikat syö ja on kuuma kuin saunassa. Pakosti hikoilee kuin porsas. Mut nyt mie oon hemmetin väsynyt, kun mie taisin hengitellä jotain kenkälankkihuuruja(vahingossa ;)), niin että hyvää yötä, toverit! :)
- sisähommiin ku pääsi
Rakastan talvee..Ihanan rauhallista, pimeällä käydä kävelyllä, ei oo mopojonneja joka paikassa...aah
- Talvi on jees
Mun mielestä kesä on ihan ahterista.
On kuumaa ja aurinko häikäsee, öisin ei saa nukkua kun on niin valosaa. Koko kesäloma menee niiskuttaessa kiitos allergian, päätä särkee kun auringosta saa migreenin ja suolatasapaino heittelee kauheesti hikoilun vuoksi ja juomisen. Nivelet turpoo kuumalla, ei sekään oo kivaa.
Talvi on paljon mukavampi, tosin parkkipaikkojen löytäminen on vähän haastavampaa, kyllä mä silti joka kerta oon kouluun ehtiny. Eikä voi ajaa mopolla, mutta kyl mä siitäkin selviin. Ja talvella on kiva kun pääsee ihan oikeesti luistelemaan myös luonnonjäille, merelle tai läheiselle järvelle. Ja lumi on kaunista ja ihanan uniikkia. Tunnen netin kautta ihmisiä, jotka eivät ole lunta koskaan nähneetkään. Miinuksena se, että lämmintä vettä riittää suihkuun vähemmän kun sitä kuluu lämmitykseen niin paljon. Ite rakastan talvea. Lumi on nii kaunista ja saa hienoi kuvii
- fnfn
Ite tykkään eniten kesästä, koska oon tosi vilukissa ja tykkään auringonpaisteesta ja siitä, että saa pukeutua kevyesti. Tosin joskus palelee kesälläkin, mut sit on niitä ihanan lämpimiä päiviä! Eniten tykkään sellasesta 28-33 asteesta, mut kyl mulle kelpaa ne vähän viileemmätkin, koska jos odottaisin tollasia kelejä koko ajan ois kesä pelkkää odotusta koko ajan :)
Talvessa tykkään alkutalvesta, siitä kun ei oo vielä lunta, mutta maa on jäässä ja puista tippunu lehdet :) Sillon joskus marraskuussa. En tiiä lasketaanko se syksyyn vai talveen, mutta kumminkin. Tykkään myös "joulunaikatalvesta" kun kaikilla on jouluvaloja ja poltetaan kynttilöitä ja on se joulun odotus! Tykkään myös niistä maaliskuun rapsakoista, aurinkoisista päivistä, jolloin on jo vähän sellasta kevään ensimakua ilmassa. Talvessa parasta on yöt, kun on pimeää, taivaalta kajastaa punaista ja tähdet loistaa.
Mutta mistä en sitten pidä, on ne harmaat päivät, jolloin on jotain -5-10 astetta ja tuulee. Ne on tosi masentavia ja sillon se kylmyys tulee mulla luihin ja ytimiin eikä lähde pois. Kylmemmässä pakkasessa se kylmyys on jotenkin enemmän pinnallista, jäädyn silloin vain ulkona, mutta sisällä on ihan ok.
Eli siis en valita, kunhan vain aurinko paistaa. Laittaisit enemmän vaatetta päälle, niin ei pitäisi noin paljoo haittaa.
- fnfn
Kuinka moni oikeesti tarpoo kouluun jossain toppahaalarissa kypärämyssyn kanssa... Se on mulle tyylikkyyskysymys, sori nyt vaan :/
Toppahousuja käytän jos meen laskettelemaan tms. Ja palelen sillonkin.
Mut oli se oikeesti lapsena ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231