Ongelma.. en tiedä mitä tehdä..

levotontyttö

Noniin.. minun täytyy nyt avautua jollekkin, en pysty pitämään tätä sisälläni...

Näin alluksi kerron että itse olen 13vuotias tyttö, ja kaverini 14vuotias tyttö..
Kaikki alkoi viime viikonloppuna.. Menin tämän ystäväni luokse yöksi, ja meillä oli alkoholia.. Muutamia kaljoja ja pari lonkeroa. Hänen vanhempansa olivat antaneet meille luvan juoda (kaverini on juonut ennenkin). Tiedän, että kuulostaa todella säälittävälle että ryyppäämme näin nuorina mutta kuitenkin. Hänen äitinsä lähti jonnekkin ulos ja sanoi tulevansa jossainvaiheessa tsekkaamaan meitä..hänen isänsä oli lähtenyt jonnekkin keikalle, ja hän tulisi vasta joskus yhden aikoihin. Niin me siis avasimme kaljat, laitoimme elokuvan pyörimään ja ilta sai alkaa. Emme seuranneet elokuvaa ollenkaan, vaan juttelimme kaikenlaista.. olimme jo molemmat jonkunverran humalassa, ja jotenkin keskustelumme päätyi siihen, että kaverini kertoi olevansa ihastunut muhun. Sanoin että niin olen minäkin.. En meinannut ensin uskoa, kun hän sanoi sen, hänellä on nimittäin tyttöystävä.. Siinä vaiheessa se ei tuntunut miltään, koska emme osanneet oikein ajatella kunnolla. Joono, kävimme siinä välissä polttamassa parit röökit joita hänen äitinsä oli jättänyt meille, ja aloimme etsiä hänen isänsä viinapulloa, koska kaljat ja lonkerot olivat loppu. Lopulta löysimmekin mehupurkkiin pilotettua 50% viinaa ja siinä sitten joimme sitä (minä join ehkä hiukan enemmän).. Jotenkin sitten päädyimme makaamaan siihen sängylle ja hän suuteli kaulaani ja kaikkea (kuulosta vitu tyhmältä..).. Samalla hän varasti ensisuudelmani.. Kesken sen suudelman, hänen isänsä tulikin kotiin ja niin..menimme sitten nukkumaan...
Aamulla olimme molemmat pienessä darrassa, mutta muistimme molemmat eilisillan tapahtumat.. olimme kuitenkin aika suhtkot normaalisti ja vitsailimme vähän siitä.. Hän sanoi että kyllä sitä vähän kaduttaa (hänellähän on tyttöystävä), mutta tavallaan kuitenkaan ei...

Jatkoimme normaalisti suunnilleen sitten viimeviikon, oli siinä ehkä pientä ns. 'flirttailua' :D, mtta eilen sitten kävimme tivolissa, ja hän suuteli minua taas maailmanpyörässä...ihan selvinpäin olimme..
En ole viitsinyt hirveästi puhua siitä hänelle.... En tiedä ollenkaan miten hän tuntee oikeasti..vaikea kuvitella että hän oikeasti tykkäisi minusta.. Hän on sanonut kyllä että hän ihastuu helposti ja jotain.. En vain tiedä mitä tehdä.. hänellä on jo tyttöystävä... Auttakaa, kertokaa mitä minun pitäisi tehdä??

Ja ei sitten tarvihe tulla sanomaan kuinka säälittäviä ollaan ku ollaan näin nuoria ym, tiedän sen jo itsekkin, mutta tarvitsen nyt apua..

10

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levotontyttö

Ja ongelmaa ei yhtään auta se, ettän olen kaapissa...

• kaapissako?

No jos ekaksi tulisit ulos sieltä kaapista...

• mastertrole

ongelma on siinä että olet helvetin huono trolli

• levotontyttö

Ei ole trolli ..

• lesboja(ko)?

Siis ootteko molemmat lesboja?

• levotontyttö

Kaverini on lesbo, itse en ole varma.. Se onkin osa ongelmaa... Mutta tiedän varmasti sen, että minulla on tunteita häntä kohtaan..ollut siitä lähtien kun ensimmäisen kerran tavattiinn.

• levotontyttö

Voisko joku ny sanoo jotai järkevää....?

• ...nolikset

juo ES™ ja anna mulle tussua

• lepakko_97

tosi ikävä juttu sen kaveris tyttöystävän kannalta. jos oma tyttis toimis samalla tavalla niin jättäsin oitis. hankala tilanne koska jos menisit kertomaan sen tyttikselle niin se mitä luultavimmin jättäs sen, eikä se sun kaveris enää varmaankaan puhus sulle. kantsii miettii kannattaako sen kanssa mitä syvempää juttua alkaa kehittelemään, koska jos se kerta ihastuu helposti, niin pettäskö se suakin? tsemppii sulle. koita keksii tilanteeseen joku hyvä ratkaisu :)

• ...nolikset

ES™ parantaa lesbouden

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31