Hei! Olen jo kauan ajatellut tälläistä eläinkaupan pikahoitaja -asiaa.. Onkohan mahdollista jos menisin johonkin eläinkauppaan ja käsittelisin jokaista eläintä kaupassa parisen minuuttia? Eläimet muuttaisivat uusiin koteihin edes hieman käsiteltyinä. Palkkaa ei olisi edes pakko antaa, ja voisinhan tuota ne.Ieläimetkin ruokkia. En varmaan käärmeitä tai hämiksiä käsittelisi, jos sellaisia siellä eläinkaupassa edes olisi. Olen 12 ja osaan käsitellä pieniä jyrsihöitä ja varmaan myös kaneja :)
eläinkauppaan pikahoitajaksi?
4
110
Vastaukset
Kania käsiteltäessä pitää olla varmat otteet, mutta ei saa puristaa liikaa. Kani voi potkaista kovaa ja sitä pitää pitää oikealla tavalla. Niiden käsittely vaatii tukevaa otetta, ettei kani putoa. :)
- aikuinen5
Ei ne mitää 12 vuotiaita pikkutyttöjä ota duuniin.Kasva aikuiseksi.
- Hamm
Todella huomaavainen ja kiltti ajatus :).
Mutta eläinkaupat ei valitettavasti ota noin nuoria vielä töihin joten tämä on jopa mahdotonta. Pitäisi olla vähintään 16-18v. Ennenkuin pääsee vielä töihin ;).
Mutta arvostan ideaasi ja ihana ajatus kyllä oli! - avuliasmäoon
En minä töihin menisi, mielelläni vain käsittelisin jokaista eläintä nopeasti, ja vain kerran. Unohdan koko ajatuksen kun niin negatiivista kommenttiakin on monessa muussa paikassakin tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976