Moi! minulla on yli huomenna metsästyskortin suoritus. Kertokaa mitä laki asioita siinä kysytään niin osaisi lukea tärkeät laki asiat, ettei tartteis lukea turhaan kaikkia laki juttuja.
Metsästystutkinto pyydän vinnkejä luku asioista
2
188
Vastaukset
- Susi1
Lakiopus luetaan sen vuoksi, että oikeasti tietäisi mitä saa tehdä ja mitä ei. Eli lue vain kokonaan =)
- hfvued
No, kuinkas meni?? Menikö tutkinto läpi?
Kyllä metsästysopas kannattaa lukea tarkasti läpi ja useaan kertaan, kyseessä on harrastus jossa mukana aseet ja niiden kanssa liikkuminen voi aiheuttaa pahoja ristiriitoja jos ei tunne lakia tuolta osin ja pahimmassa tapauksessa esim metsästysseuran jäsenenä joutuu hankalaan asemaan tai voi menettää vaikkapa aseensa valtiuolle ja saada metsästyskiellon joksikin aikaa joten kyllä kannattaa mennä pidemmän tien kautta eikä yrittää oikoa.
Tervetuloa metsästys harrastuksen pariin silloin kun on lupa hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949127Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140