mihin suuntautuisi intissä?

matikkapoika

karjalan prikaatiin menossa ensi tammikuussa

olisi mahdollisuus esittää omia toiveita

fyysinen kuntoni ei ole kovin hyvä mutta matikkapäätä ja älliä muutenkin riittää ja olisi kova halu käyttää

voin olla 6-12 kk ei väliä

mitä hommaa suosittelisitte? pioneeri? tykistö?

halveksutaanko tykkimiehiä kuinka paljon?

7

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääkärit jos vaan kunto riittää ja kestävyys.

      Huoltojoukot jos on metalli/autoalal ja kaikkein helpoin.

      Viesti juttu on aivan perseestä....

      Tykistö on aina tykistö vaatii aikashyvän lihaskunnon jos joutuu lataajaksi.....

      Ilmatorjunta on ihan ok.

      • matikkapoika

        kunto ja kestävyys ei riitä

        lukiopoikia

        joo ei viestiin

        tykistössä ehkä tulenjohto vois olla jees. jos lihaskutoa tarvitaan lataajaksi niin sitten ei siihe

        ilmatorjunnassa mietityttää lähinnä suomen kuppainen kalusto. mutta sitä voi miettiä sitten sodan tullen. oisko se sitten se salpausselän ilmatorjuntapatteri hyvä homma...


      • matikkapoika kirjoitti:

        kunto ja kestävyys ei riitä

        lukiopoikia

        joo ei viestiin

        tykistössä ehkä tulenjohto vois olla jees. jos lihaskutoa tarvitaan lataajaksi niin sitten ei siihe

        ilmatorjunnassa mietityttää lähinnä suomen kuppainen kalusto. mutta sitä voi miettiä sitten sodan tullen. oisko se sitten se salpausselän ilmatorjuntapatteri hyvä homma...

        Ilmantorjunta on huoltojoukkojen kans helpoimpia.. Mutta se Alokasaika on rankin...


    • valoja

      mitä vittua nyt taas jätkät

    • JuanLoco

      tyhmä saa olla muttei tykkimies on vanha sanonta... ei muuta kun kuntoa kohentamaan ja erikoisjoukkoihin jos mahollista!

    • jotainmikäkiinnostaa

      Suuntaudu johonkin sellaiseen mikä itseä kiinnostaa, silloin tulee kai hyvää tulosta koulutuksestakin.

      Mutta armeija on tosiaan aika hyvä paikka olla.... hmm mikä kiinnostaa niin valitse sellainen, eikä silläkään ole merkitystä että miten pitkä matka on sinne palveluspaikalle, armeija kustantaa kuitenkin matkat.

    • sika875

      armeija iha paskaa luulette vaa et se o jotai call of dutyy oikeesti saatte olla siel yövuoros 8tuntii
      JA SIELLÄ EI OLE PLEIKKAREITA TAI MUITA TEKNOLOGIAA
      ja oot varmaa joku yliinnostunu kid ketä o pelannu liikaa habbo hotelli armeijoit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe