karjalan prikaatiin menossa ensi tammikuussa
olisi mahdollisuus esittää omia toiveita
fyysinen kuntoni ei ole kovin hyvä mutta matikkapäätä ja älliä muutenkin riittää ja olisi kova halu käyttää
voin olla 6-12 kk ei väliä
mitä hommaa suosittelisitte? pioneeri? tykistö?
halveksutaanko tykkimiehiä kuinka paljon?
mihin suuntautuisi intissä?
7
2249
Vastaukset
Jääkärit jos vaan kunto riittää ja kestävyys.
Huoltojoukot jos on metalli/autoalal ja kaikkein helpoin.
Viesti juttu on aivan perseestä....
Tykistö on aina tykistö vaatii aikashyvän lihaskunnon jos joutuu lataajaksi.....
Ilmatorjunta on ihan ok.- matikkapoika
kunto ja kestävyys ei riitä
lukiopoikia
joo ei viestiin
tykistössä ehkä tulenjohto vois olla jees. jos lihaskutoa tarvitaan lataajaksi niin sitten ei siihe
ilmatorjunnassa mietityttää lähinnä suomen kuppainen kalusto. mutta sitä voi miettiä sitten sodan tullen. oisko se sitten se salpausselän ilmatorjuntapatteri hyvä homma... matikkapoika kirjoitti:
kunto ja kestävyys ei riitä
lukiopoikia
joo ei viestiin
tykistössä ehkä tulenjohto vois olla jees. jos lihaskutoa tarvitaan lataajaksi niin sitten ei siihe
ilmatorjunnassa mietityttää lähinnä suomen kuppainen kalusto. mutta sitä voi miettiä sitten sodan tullen. oisko se sitten se salpausselän ilmatorjuntapatteri hyvä homma...Ilmantorjunta on huoltojoukkojen kans helpoimpia.. Mutta se Alokasaika on rankin...
- valoja
mitä vittua nyt taas jätkät
- JuanLoco
tyhmä saa olla muttei tykkimies on vanha sanonta... ei muuta kun kuntoa kohentamaan ja erikoisjoukkoihin jos mahollista!
- jotainmikäkiinnostaa
Suuntaudu johonkin sellaiseen mikä itseä kiinnostaa, silloin tulee kai hyvää tulosta koulutuksestakin.
Mutta armeija on tosiaan aika hyvä paikka olla.... hmm mikä kiinnostaa niin valitse sellainen, eikä silläkään ole merkitystä että miten pitkä matka on sinne palveluspaikalle, armeija kustantaa kuitenkin matkat. - sika875
armeija iha paskaa luulette vaa et se o jotai call of dutyy oikeesti saatte olla siel yövuoros 8tuntii
JA SIELLÄ EI OLE PLEIKKAREITA TAI MUITA TEKNOLOGIAA
ja oot varmaa joku yliinnostunu kid ketä o pelannu liikaa habbo hotelli armeijoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429